بهترین دوربین های عکاسی برای همه بودجه ها

92
0
بهترین دوربین های عکاسی برای همه بودجه ها

بیایید نگاهی به بهترین نقطه بیندازیم و با هر بودجه ای از دوربین عکاسی کنیم. دوربین های عکاسی برای همه بودجه ها را توضیح داده ایم.

با وجود بهترین گوشی‌های هوشمند که تصاویر و ویدیوهای باکیفیت تولید می‌کنند، ممکن است تعجب کنید که چرا خرید یک دوربین نقطه‌گذاری و عکاسی اصلاً ضروری است.

خوب، آنها حتی از بهترین دوربین های گوشی های هوشمند تطبیق پذیرتر هستند. می‌توانید با لنزها، فواصل کانونی و تنظیمات مختلف در دوربین‌های نقطه‌ای و عکس‌برداری، خیلی بیشتر از سلفی‌های ساده و عکس‌های ساده به دست آورید. گرفتن تصاویر از راه دور از حیات وحش یا عکس های اکشن در استادیوم با یک نقطه و عکس جمع و جور به راحتی قابل دستیابی است.

نه تنها این، بلکه یک دوربین واقعی بسیار راحت‌تر به نظر می‌رسد و نسبت به تلفن هوشمند معمولی شما خنک‌تر به نظر می‌رسد.

در اینجا بهترین دوربین‌های دیجیتالی موجود امروزی را معرفی می‌کنیم.

بهترین انتخاب‌های دوربین نقطه‌ای و عکاسی ما در سال 2023

Canon PowerShot G7 X Mark III

به طور کلی بهترین

تعادل کیفیت و ارزش

دوربین کامپکت Canon PowerShot G7 X Mark III ترکیبی از فناوری پیشرفته و کیفیت تصویر استثنایی است. با داشتن ویژگی هایی مانند سنسور با وضوح بالا، لنز همه کاره و تثبیت کننده تصویر موثر، اگر می خواهید یک دوربین چند منظوره و توانا داشته باشید، یک انتخاب قابل اعتماد است.

مزایا

+ جمع و جور، سبک و قابل حمل

+ کیفیت ساخت عالی

+ صفحه نمایش می تواند به جلو بچرخد

+ سرعت شاتر مداوم بالا

معایب

– فوکوس خودکار متوسط

Canon PowerShot G7 X Mark III اندازه جمع و جور را با مجموعه ای چشمگیر از ویژگی های پیشرفته ترکیب می کند. سنسور CMOS انباشته 20.1 مگاپیکسلی آن تصاویر دقیق و واضحی را ارائه می دهد، در حالی که پردازشگر تصویر DIGIC 8 عملکرد سریع و دقیق را تضمین می کند. علاوه بر این، دارای یک لنز 24-100 میلی متری معادل F1.8-2.8 همه کاره است که برای ژانرهای مختلف عکاسی مناسب است.

G7 X Mark III دارای محدوده حساسیت ISO 125-12800 است که تا 25600 قابل ارتقا است و تا زمانی که ISO 3200 را نزنید نویز به طور قابل توجهی نشان داده نمی شود. همراه با دیافراگم سریع و تثبیت کننده تصویر موثر، عملکردی عالی در نور کم دارد. تثبیت‌کننده تصویر مبتنی بر لنز تا چهار مرحله جبران لرزش را فراهم می‌کند. G7 X Mark III به همراه IS دینامیکی پیشرفته 5 محوری خود دارای سیستم موثری برای کاهش لرزش است.

ویژگی Auto Level یکی دیگر از موارد با ارزش است. جهت گیری دوربین را برای حفظ سطح افق تنظیم می کند. این ویژگی مخصوصاً برای عکاسی بر روی سطوح ناهموار یا هنگام عکاسی از مناظر مفید است.

در حالی که تشخیص چشم پشتیبانی نمی شود، دوربین دارای سیستم فوکوس خودکار با تشخیص کنتراست پاسخگو است. هر دو حالت فوکوس خودکار تکی و پیوسته را ارائه می دهد، اگرچه فوکوس خودکار پیوسته برای عکسبرداری متوالی و ردیابی سوژه در دسترس نیست.

دوربین های عکاسی برای همه بودجه ها Olympus Tough TG-6

پل ناهموار

دوربین سخت سفر برای ماجراجویی های خارج از شبکه

Olympus Tough TG-6 یک دوربین بسیار بادوام است که برای ماجراجویانی که به دنبال استحکام و قابلیت اطمینان هستند طراحی شده است. با توانایی خود در مقاومت در شرایط سخت و حوادث، همراهی عالی برای کاوش های خارج از مسیر است و به شما اطمینان می دهد که لحظات فراموش نشدنی را با سهولت و آرامش خاطر ثبت کنید.

مزایا

+ با دوام بالا

+ عکسبرداری خوب با نور کم

+ حالت های ماکرو عالی

+ ضد آب تا عمق 15 متر

معایب

– وضوح 12 مگاپیکسل می تواند بهتر باشد

سخت نام، سخت ذاتا; Olympus Tough TG-6 راکی ​​بالبوآ از دوربین های نقطه و عکس است. این دستگاه بسیار بادوام است که می تواند در برابر افراط های مختلف مقاومت کند. با استاندارد IP68، تا عمق 15 متری ضد آب (و همچنین ضد گرد و غبار) است. علاوه بر این، ضد ضربه و حتی تا 100 کیلوگرم فوت ضد ضربه است. به طور خلاصه، اگر دوربینی می خواهید که بتواند در هر فصل، شرایط آب و هوایی یا تصادف غیرمنتظره مقاومت کند، این بهترین انتخاب است.

با این حال، دوام آن توانایی آن را برای عکاسی پیچیده محدود نمی کند. در حالی که وضوح تصویر 12 مگاپیکسلی می تواند بهتر باشد، می تواند تصاویر با کیفیت مناسب برای اکثر نیازهای عکاسی روزمره تولید کند.

علاوه بر این، این دستگاه یک فریاد عالی برای عکاسی ماکرو است. این دوربین دارای زوم 8 برابر، لنز با زاویه باز f/2 و چهار حالت ماکرو عالی است که به شما امکان می‌دهد تا فاصله 1 سانتی‌متری از جلوی لنز خود عکاسی کنید.

cherry در بالا حالت کنترل میکروسکوپ برجسته ای است که می تواند تا 44 برابر بزرگنمایی دیجیتال را به دست آورد. آن نماهای نزدیک از حشرات و حیات اقیانوس ها تیز، دقیق و بدون شک جذاب خواهند بود. علاوه بر این، سه حالت تعادل رنگ سفید به شما کمک می کند تا به رنگ فوق العاده و جزئیات بیشتری دست پیدا کنید.

عملکرد در نور کم نیز به لطف لنز سریع f/2، تثبیت‌کننده تصویر با تغییر سنسور و حساسیت ISO از 100 تا 12800 عالی است. علاوه بر این، می‌توانید فیلم‌های با کیفیت K4 با سرعت 30 فریم در ثانیه فیلم‌برداری کنید. شما همچنین Full HD با سرعت 120 فریم در ثانیه دریافت می‌کنید که امکان ویدیوهای حماسی اسلوموشن را برای روشن کردن صفحات رسانه‌های اجتماعی شما فراهم می‌کند.

Sony ZV-1 II

بهترین برای وبلاگ نویسان

ویژگی های خاص برای Vlogging همه کاره

Sony ZV-1 II یک دوربین ارتقا یافته است که برای ولاگرها طراحی شده است. بهبودهای قابل توجهی ارائه می دهد که مناسب بودن آن را برای ایجاد محتوای ویدیویی با کیفیت بالا افزایش می دهد. با ویژگی‌هایی مانند میدان دید وسیع‌تر، تصویربرداری از نزدیک بهبودیافته، رابط کاربری بصری‌تر، و حالت‌های راحت برای افزودن حال و هوا، تجربه فیلم‌برداری بهتر و کنترل خلاقانه‌تری را برای ولاگرها فراهم می‌کند.

مزایا

+ فوکوس خودکار هیبریدی سریع

+ سنسور 20.1 مگاپیکسلی Exmor RS CMOS

+ ویدیو 4K با سرعت 30 فریم در ثانیه

+ لنز زوم 18 تا 50 میلی‌متری واید، ایده‌آل برای وبلاگ‌نویسی

+ سبک و قابل حمل

معایب

– عمر باتری ضعیف

– بدون لرزشگیر اپتیکال تصویر

ZV-1 قبلاً یک دوربین عکاسی عالی بود که در بین ولاگرها محبوب بود. Mark II چندین پیشرفت قابل توجه را معرفی می کند که وبلاگ نویسان حتی بیشتر از آنها قدردانی خواهند کرد، که لنز 18-50 میلی متری جدید، لنز اصلی است. این لنز میدان دید وسیع تری را ارائه می دهد، در حالی که به لطف حداقل فاصله کانونی کوتاه تر، نمای نزدیک نیز بهبود یافته است. با این حال، برای سازگاری با این تغییرات ضروری، سونی مجبور شد محدوده زوم را کاهش دهد.

با این حال، آنها رابط کاربری را به روز کرده اند و آن را بصری تر کرده اند. شما به راحتی می توانید به طیف وسیعی از فیلترها و حالت های دوربین که به طور خاص برای vlogger مدرن هدف قرار می گیرند، دسترسی داشته باشید. ایجاد سبک های مختلف برای افزودن حال و هوا و حال و هوای به ویدیوهای خود کار دشواری است، با تنظیماتی مانند Vlog سینمایی که به کلاس هالیوود اضافه می کند.

اگر محصولاتی را تبلیغ می‌کنید، می‌توانید از حالت نمایش محصول نیز لذت ببرید، که در آن دوربین به‌طور خودکار روی اشیایی که وارد عکس می‌کنید فوکوس می‌کند. علاوه بر این، سوئیچ بوکه بلافاصله سوژه شما را با محو کردن پس‌زمینه با فشار دادن یک دکمه، ایزوله می‌کند. طرفداران Mark I خوشحال خواهند شد که بدانند میکروفون 3 کپسولی عالی با ضبط جلو، عقب و همه جهته همچنان در Mark II وجود دارد. علاوه بر این، صفحه نمایش لمسی کاملاً مفصلی از تکرار قبلی نیز باقی مانده است.

دوربین های عکاسی برای همه بودجه ها Fujifilm Instax Mini Liplay

بهترین بودجه

با Vintage Flair خاطرات فوری را ثبت کنید

Fujifilm Instax Mini Liplay یک دوربین عکاسی جمع‌وجور و با کاربری آسان است که نوستالژی عکاسی فوری را به شما باز می‌گرداند. توانایی چاپ فوری عکس‌ها و حتی افزودن صدا، روشی سرگرم‌کننده و به یاد ماندنی برای ثبت لحظات بدون نیاز به هیچ مهارت عکاسی ارائه می‌دهد.

مزایا

+ چاپ عکس فوری

+ جمع و جور، سبک وزن و باریک

+ مقرون به صرفه

+ بر خلاف سایر دوربین های فوری، چاپ پس از عکسبرداری به صورت خودکار نیست

معایب

– بدون ویرایش در دوربین

– صفحه نمایش خیلی روشن نیست

– اجرا کننده خوبی در نور کم نیست

باریک، سبک وزن و بسیار سرگرم کننده، Fujifilm Instax Mini Liplay دوربینی است که با کمی تفاوت به تصویر می‌کشد. عملکردی مشابه دوربین‌های پولاروید که مدت‌ها فراموش شده بود را دارد، اما یک مزیت متمایز دارد. به‌جای چاپ فوری تصاویر، می‌توانید عکس‌هایی را که می‌خواهید چاپ کنید، بررسی و انتخاب کنید.

نه تنها این، بلکه می توانید صدا را نیز به تصاویر خود اضافه کنید یا با فریم ها و فیلترهای مختلف برای گرفتن عکسی عالی خلاقیت به خرج دهید. آثار خود را فوراً از دوربین یا حتی مستقیماً از تلفن هوشمند یا رایانه لوحی چاپ کنید. کیفیت تصویر شما را شگفت زده نمی کند، اما برای یک دوربین مقرون به صرفه به اندازه کافی خوب است. هیچ مهارت عکاسی لازم نیست. همه چیز برای شما انجام می شود زیرا هیچ کنترل دستی وجود ندارد. این یک نقطه و عکاسی سرگرم کننده است که خاطرات چاپی فوری را به شما می دهد.

با سه طرح زیبا برای انتخاب، یک سبک برای همه وجود دارد. شما انتخاب درجه یک طلایی رژگونه یا مشکی یا سفید ظریف را برای ظاهری کلاسیک دارید. کوچک، جمع و جور است و به راحتی در جیب پیراهن یا کیف قرار می گیرد و عمر باتری آن برای تا 100 چاپ خوب است.

دوربین های عکاسی برای همه بودجه ها Fujifilm X100 V

بهترین حق بیمه

عملکرد برتر نقطه و شلیک

Fujifilm X100V یک دوربین عکاسی درجه یک است که طراحی شیک را با فناوری پیشرفته ترکیب می کند و تجربه عکاسی با کیفیتی را به عکاسان ارائه می دهد. این دوربین با کیفیت تصویر استثنایی، اندازه جمع و جور و ساخت بادوام خود، بهترین انتخاب برای عکاسان باهوشی است که مایل به سرمایه گذاری در ابزاری با کیفیت بالا برای ثبت لحظات خیره کننده هستند.

مزایا

+ باریک با لنز پنکیک

+ عالی برای مسافران

+ صفحه نمایش لمسی LCD کج

+ شماره گیری ایزو قدیمی

+ فوکوس سریع

معایب

– بدون آب بندی هوا

Fujifilm X100V یک دوربین عکاسی عالی با لنز 23 میلی‌متری (معادل 35 میلی‌متری) f/2 پنکیک است. این یک انتخاب فوق‌العاده برای مبتدیان است، زیرا این دوربین واقعاً هنر گرفتن عکس‌های باکیفیت را با حذف بسیاری از موارد لذت‌بخش تبدیل می‌کند.

هسته برتری این دوربین سنسور پیشرفته X-Trans CMOS 4 است. با X-Processor 4 کار می کند تا تصاویر و فیلم هایی با کیفیت عالی ارائه دهد. شما می توانید ترکیبات گسترده ای از زندگی خیابانی، مناظر، مناظر شهری و تقریباً هر چیز دیگری را ثبت کنید. با این حال، به دلیل لنز ثابت، برای عکاسی پرتره باید به سوژه خود نزدیک باشید و گرفتن سوژه های دور وظیفه دوربین دیگری است.

رزولوشن عکس 26 مگاپیکسلی نتایج زیبایی ایجاد می کند که می توانید آن را تا اندازه پوستر بزرگ کنید بدون اینکه بر کیفیت آن تأثیر بگذارد. با این حال، این احتمالا بهترین انتخاب برای ولاگرها نیست. مشکلات گرمایش مدت ویدیویی را که می توانید ضبط کنید محدود می کند. با تنها ده دقیقه در دسترس بودن با کیفیت K4 در هر کلیپ، ممکن است برای ولاگرهایی که می‌خواهند ویدیوهای سبک زندگی طولانی ضبط کنند، جذاب نباشد و تثبیت‌کننده تصویر نیز وجود ندارد. با این حال، ویدیوهای کوتاه K4 که این فیلم می گیرد بسیار دقیق و با کیفیت هستند.

این دوربین عالی برای مسافران است زیرا سبک وزن است و بسته بندی آن آسان است. همچنین به راحتی در جیب جا می شود و دارای محافظت در برابر گرد و غبار و پاشش پاشش است. با این حال، ضد آب و هوا نیست. برای این کار باید یک حلقه آداپتور جداگانه بخرید.

دوربین های عکاسی برای همه بودجه ها دوربین دیجیتال Canon PowerShot SX740

بهترین برای استفاده روزمره

هر روز با نقطه و شلیک عالی

Canon Powershot SX740 یک دوربین عکاسی همه کاره و کاربرپسند است که برای ثبت لحظات روزمره عالی است. اندازه جمع و جور، طراحی سبک، و تصاویر و ویدیوهای با کیفیت بالا، آن را به انتخابی ایده آل برای علاقه مندان به عکاسی در حال حرکت تبدیل کرده است.

مزایا

+ باریک و سبک وزن

+ عمر باتری خوب

+ ساده برای استفاده

+ زوم اپتیکال 40 برابر

+ لرزشگیر 5 محوره عالی

معایب

– No EVF

Canon Powershot SX740 یک دوربین همه کاره با نقطه و عکاسی است که برای عکاسی روزمره مناسب است. دارای سنسور CMOS 20.3 مگاپیکسلی، لنز زوم اپتیکال 40 برابر و لرزشگیر تصویر 5 محوره است که به شما امکان می دهد در شرایط کم نور عکس ها و فیلم های واضح بگیرید.

در حالی که این دوربین پیشرفته ترین دوربین موجود در بازار نیست، اما نسبت به قیمت آن ارزش خوبی دارد. تصاویر و فیلم های با کیفیت بالا تولید می کند و استفاده از آن آسان است. علاوه بر این، به خوبی در جیب قرار می گیرد و وزن سبکی دارد و به شما امکان می دهد آن را در طول روز حمل کنید یا بدون احساس سنگینی به گردن آویزان کنید.

می‌توانید فیلم‌ها و تایم لپس‌های با کیفیت بالا را با کیفیت K4 با سرعت 30 فریم در ثانیه یا 25 فریم در ثانیه فیلم‌برداری کنید و آن‌ها را روی صفحه نمایش LCD دستی 180 درجه تماشا کنید. صفحه نمایش لمس خوبی است و گرفتن سلفی و عکس های گروهی را آسان تر می کند. اما این صفحه نمایش لمسی نیست و فقدان منظره یاب الکترونیکی نیز ممکن است برخی از خریداران را منصرف کند.

سونی RX100 VII

بهترین برای اکشن

یک دوربین کامپکت برای فریز کردن اکشن

827 دلار

1298 دلار

471 دلار صرفه جویی کنید

Sony RX100 VII یک دوربین پیشرفته نقطه‌ای است که برای ثبت عکس‌های اکشن، مانند ورزش یا حیات وحش، با جزئیات واضح و وضوح ایده‌آل است. این دوربین کامپکت با قابلیت‌های فوکوس خودکار و عکس‌برداری متوالی قابل‌توجهی نتایج چشمگیری را ایجاد می‌کند که رقیب بسیاری از دوربین‌های درجه یک است.

مزایا

+ شوتینگ پشت سر هم با سرعت بالا

+ فوکوس خودکار عالی

+ محدوده زوم خوب

+ فیلم برداری عالی K4

معایب

– بدون گرفتن دست

اگر به دنبال یک دوربین ساده و کارآمد هستید که حتی در نور کم نیز تصاویر واضحی ارائه دهد، Sony RX100 VII می‌تواند دوربین مناسب شما باشد. دارای سنسور 20 مگاپیکسلی 1 اینچی Stacked CMOS، فاصله کانونی معادل فول فریم چشمگیر 24-200 میلی متر و گستره دیافراگم f/2.8 (واید) یا f/4.5 (تله فوتو) تا f/11 با دیافراگم هفت تیغه.

بهترین عملکرد را در زمینه عکس های اکشن دارد و آن را به گزینه ای ایده آل برای عکاسی ورزشی یا حیات وحش تبدیل می کند. این عملکرد در درجه اول به دلیل حالت عکسبرداری تک پشت سر هم قابل توجه آن تا 90 فریم در ثانیه و سیستم فوکوس خودکار بسیار کارآمد با 357 تشخیص فاز و 425 نقطه فوکوس خودکار با تشخیص کنتراست است.

این دوربین به لطف طیف گسترده ای از سرعت شاتر، حرکات سریع یا سوژه های کم نور را با وضوح و جزئیات واضح ثبت می کند. مناظر نیز با دامنه دینامیکی خوب ظاهر می شوند. علاوه بر این، محدوده ISO آن 100-12800 (قابل ارتقا تا 64 تا 25600) و لرزشگیر عالی تصویر به عملکرد خوب آن در نورپردازی چالش برانگیز کمک می کند.

دوربین کوچک است و به راحتی قابل حمل است. اگرچه به اندازه سایر دوربین های کامپکت سبک نیست، اما همچنان می تواند بدون سر و صدا در جیب قرار گیرد. با این حال، اگر به چیزی مقاوم و مقاوم در برابر آب و هوا نیاز دارید، باید بدانید که Sony RX100 VII ممکن است به اندازه سایر دوربین‌ها با دوام نباشد و نیاز به مراقبت بیشتری دارد.

Sony Cybershot RX10 IV

بهترین لنز زوم

یک دوربین سوپر زوم نقطه و عکس بریج

Sony Cyber-shot RX10 IV یک دوربین بسیار توصیه شده برای گرفتن طیف وسیعی از سوژه ها است. به لطف لنز زوم اپتیکال عالی 25 برابری آن، می‌توانید به راحتی و سریع از سوژه‌های دور و عکس‌های اکشن نزدیک بگیرید و مطمئن شوید که هرگز لحظه‌ای را از دست نمی‌دهید.

مزایا

+ عمر باتری عالی

+ تصاویر با کیفیت بالا

+ صفحه نمایش کج 3 اینچی

+ لرزشگیر اپتیکال خوب

+ فوکوس خودکار سریع

معایب

– در سمت حجیم

Sony Cyber-shot RX10 IV به لطف فوکوس خودکار رعد و برق خود، انتخاب عالی دیگری برای ثبت تصاویر با حرکت سریع است. این دوربین دارای 315 تشخیص فاز و 25 نقطه فوکوس خودکار با تشخیص کنتراست است که 65 درصد از کادر را پوشش می‌دهد و به کمک عکاسی پشت سر هم با سرعت 24 فریم بر ثانیه می‌پردازد. چه بخواهید شیرهای دوردست را در سافاری بگیرید و چه از نزدیک از کودک خود در زمین ورزشی عکس بگیرید، این دوربین تصاویر فراموش نشدنی یخ زده در زمان را در اختیار شما قرار می دهد.

در تنظیمات نور کم نیز عملکرد بسیار خوبی دارد. تصاویر با دیافراگم عریض f/2.4، تثبیت کننده تصویر کارآمد و محدوده ISO 100 تا 12800 (قابل ارتقا تا 64 تا 25600) واضح هستند. همچنین در ایزوهای بالاتر نویز نسبتاً کمی دریافت می کنید و محدوده دینامیکی عالی است.

زوم اپتیکال 25 برابر محدوده قابل توجهی است که معادل 24-600 میلی متر است و آن را به انتخابی عالی برای گرفتن سوژه های دور تبدیل می کند. با این حال، این به حجیم بودن دوربین می‌افزاید و اگر می‌خواهید یک دوربین باریک و مناسب داشته باشید، ممکن است یک عامل تعیین‌کننده باشد. از طرفی، در برابر رطوبت و گرد و غبار مقاوم است که در بین دوربین های کامپکت نادر است. اگر بتوانید اندازه کمی بزرگتر آن را نادیده بگیرید، دوربینی بادوام خواهید داشت که تصاویر استثنایی می گیرد.

دوربین های عکاسی برای همه بودجه ها Ricoh GR IIIx

بیشترین Compact (فشرده)

یک گزینه عالی برای عکاسی در سفر

Ricoh GR IIIx یک دوربین جمع‌وجور و سبک است که قابلیت حمل را با کیفیت تصویر چشمگیر ترکیب می‌کند و آن را برای شاترهای شاتری که به دنبال دوربین عکاسی با کیفیت بالا برای سفر هستند، ایده‌آل می‌کند.

مزایا

+ صفحه نمایش لمسی با نمایشگر واضح

+ جمع و جور و سبک وزن

+ سیستم منوی بصری

+ کیفیت تصویر عالی

معایب

– برای فیلم برداری عالی نیست

– عمر باتری نسبتاً کوتاه

– بدون فلش داخلی

هنگام در نظر گرفتن یک دوربین نقطه و عکاسی، اکثر مردم به دنبال سهولت استفاده و ابعاد جمع و جور هستند. Ricoh GR IIIx در هر دو حالت ارائه می شود. علیرغم اینکه GR IIIx دارای سنسور 24 مگاپیکسلی APS-C است، تنها 9.2 پوند وزن دارد و دارای ابعاد باریک 4.3×2.4×1.4اینچ است. در دست گرفتن راحت است و کنترل آن آسان است، در حالی که کنترل ها بصری هستند و امکان دسترسی آسان به تنظیمات مختلف را فراهم می کنند. علاوه بر این، GR IIIx دارای یک نمایشگر LCD لمسی برای کمک به ساده‌سازی ناوبری منو است.

سنسور بزرگ کیفیت تصویر چشمگیر را با جزئیات لبه به لبه ارائه می دهد. با ISO وسیع 100 تا 102400 و لرزشگیر تصویر 3 محوره، کیفیت عکس در همه شرایط نوری ثابت است. نویز تا ISO 12800 محدود شده است و به شما این امکان را می دهد که با سرعت های شاتر بالا و دیافراگم های باریک در داخل خانه یا بعد از غروب از آن خارج شوید.

لنز معادل 40 میلی‌متری آن به خوبی به عکاس خیابانی پاسخ می‌دهد و سیستم فوکوس خودکار تشخیص فاز و کنتراست هیبریدی از منطقه پوشش گسترده‌ای برخوردار است. همچنین دارای تشخیص چهره و چشم انسان مناسب برای گرفتن دقیق افراد است.

این دوربین همچنین ویژگی های ردیابی سوژه و فوکوس خودکار مداوم را ارائه می دهد. با این حال، به عنوان یک نقطه و عکاسی جمع و جور، این قابلیت‌ها ممکن است در هنگام گرفتن سوژه‌های سریع در مقایسه با دوربین‌های درجه یک کمی دقت کمتری داشته باشند. عکاسی پیاپی با سرعت 5 فریم در ثانیه محدود شده است و می تواند این سرعت را برای تقریباً 10 عکس RAW یا 15 JPEG قبل از نیاز به بافر حفظ کند.

نکاتی که باید قبل از خرید دوربین عکاسی با نقطه در سال 2023 در نظر بگیرید

هنگام خرید یک دوربین عکاسی، به احتمال زیاد به دنبال سادگی، راحتی، قابل حمل بودن یا هر سه آن هستید. امروزه این دوربین ها دارای حسگرهایی با وضوح بالا و پردازش تصویر پیشرفته هستند که در نتیجه کیفیت تصویر عالی را به همراه دارد. در نتیجه، استفاده از دوربین های DSLR گران قیمت و دوربین های بدون آینه ممتاز ممکن است برای اکثر افراد غیر ضروری باشد. حتی حرفه ای ها یا علاقه مندان جدی ممکن است به دنبال یک گزینه قابل حمل برای رفتن به تعطیلات باشند.

اگرچه ممکن است آن‌ها سطح کنترل دستی یا لنزهای قابل تعویض را که دوربین‌های پیشرفته‌تر ارائه می‌کنند ارائه نکنند (برای این کار باید به سراغ برخی از بهترین دوربین‌های DSLR بروید)، دوربین‌های نقطه‌ای و عکاسی همه‌کاره هستند و برخی از ویژگی‌های خاص و حالت های عکاسی که نیازهای مختلف عکاسی را برآورده می کند.

برای مثال Sony ZV-1 II دارای لنز با زاویه دید عریض و قابلیت عکاسی از نزدیک عالی است که آن را برای ولاگرها عالی می کند. همچنین شامل حالت های مختلف خلاقانه و رابط بصری است. از سوی دیگر، مسافران طولانی مدت و عشایر ممکن است به یک دوربین سخت و مستحکم مانند Olympus Tough TG-6 نیاز داشته باشند که برای زنده ماندن از افراط‌هایی که ماجراجویی‌هایشان را به آن می‌کشد، طراحی شده است.

با این حال، بهترین دوربینی که ارزش خوب را با هر چیز دیگری ترکیب می کند، Canon PowerShot G7 X Mark III است. این یک انتخاب همه کاره است که اکثر مردم می توانند از آن لذت ببرند و دارای یک لنز تله فوتو مناسب است که کیفیت تصویر را به خطر نمی اندازد.

دوربین های عکاسی برای همه بودجه ها Canon PowerShot G7 X Mark III

به طور کلی بهترین

تعادل کیفیت و ارزش

دوربین کامپکت Canon PowerShot G7 X Mark III ترکیبی از فناوری پیشرفته و کیفیت تصویر استثنایی است. با داشتن ویژگی هایی مانند سنسور با وضوح بالا، لنز همه کاره و تثبیت کننده تصویر موثر، اگر می خواهید یک دوربین چند منظوره و توانا داشته باشید، یک انتخاب قابل اعتماد است.

مزایا

+ جمع و جور، سبک و قابل حمل

+ کیفیت ساخت عالی

+ صفحه نمایش می تواند به جلو بچرخد

+ سرعت شاتر مداوم بالا

معایب

– فوکوس خودکار متوسط

امتیاز این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس