بهترین دوربین های DSLR 2023

170
0
بهترین دوربین های DSLR 2023

اگرچه دوربین های تلفن همراه هر سال بهتر می شوند، اما هیچ چیز بهتر از دوربین دیجیتال تک لنز رفلکس (DSLR) نیست. اما بهترین DSLR برای پول شما چیست؟

در حالی که دوربین‌های بدون آینه اخیراً بازار را تحت سلطه خود درآورده‌اند، هیچ چیز بهتر از حس مقاوم قدیمی دوربین‌های DSLR نیست. آنها با ساختار قوی تر و همچنین طیف وسیعی از لنزها و فیلترها، همچنان از نظر کیفیت در برابر دوربین های مدرن مقاومت می کنند.

اما با تعداد زیادی دوربین DSLR با تنظیمات و ویژگی های بسیار، انتخاب دوربین مناسب برای شما می تواند پیچیده باشد. از دوربین‌های مقرون‌به‌صرفه گرفته تا دوربین‌های حرفه‌ای و پر امکانات، تنها کاری که باید انجام دهید این است که در کجا ایستاده‌اید و دوربین مناسب خود را پیدا کنید.

بهترین انتخاب های ما برای دوربین های DSLR در سال 2023

بهترین دوربین های DSLR: نیکون D850

پویایی DSLR

2500 دلار

2800 دلار

300 دلار صرفه جویی کنید

دوربین نیکون D850 به طور گسترده ای به عنوان بهترین دوربین DSLR شناخته می شود که عملکرد و کیفیت تصویر بی نظیری را ارائه می دهد. با عملکرد استثنایی خود، به عنوان بهترین انتخاب برای عکاسان حرفه ای و علاقه مندان به طور یکسان برجسته می شود و مظهر برتری DSLR است.

مزایا:

سطح باور نکردنی از جزئیات

می تواند به 9 فریم در ثانیه با گریپ دست یابد

عمر باتری قابل توجه

منظره یاب روشن

صفحه نمایش لمسی کج

معایب:

به کارت حافظه سریعتر نیاز دارد

دوربین Nikon D850 بهترین دوربین DSLR برای عکاسان حرفه ای و آماتور است. دیگر نباید بین سرعت یا وضوح یکی را انتخاب کنیم، زیرا Nikon D850 هم سرعت عالی و هم وضوح چشمگیر 45.7 مگاپیکسل را حفظ می کند.

صفحه نمایش لمسی کج جدید در Nikon D850 یکی دیگر از ویژگی های جدید و عالی دوربین های DSLR نیکون است که توانایی مشخص کردن جزئیات دقیق و استفاده از فوکوس لمسی یا حتی تغییر عملکرد شاتر لمسی را اضافه می کند. این کار استفاده از آن را راحت تر از همیشه می کند.

حالت Live View در Nikon D850 دارای ویژگی عکاسی بی‌صدا است که هرگونه نویز را از بین می‌برد و آن را برای گرفتن عکس بدون خطر ایجاد مزاحمت برای سوژه ایده‌آل می‌کند.

Pentax K-3 Mark III

عضله DSLR متوسط

Pentax K-3 Mark III به عنوان یک رقیب برتر در بین دوربین‌های DSLR میان رده برجسته است و تعداد زیادی پیشرفت و ویژگی‌های جدید را ارائه می‌کند که ارزش استثنایی برای پول ارائه می‌کند. این دوربین با بدنه مستحکم و مقاوم در برابر آب و هوا از آلیاژ منیزیم و وضوح چشمگیر 25.7 مگاپیکسلی، عکس های خیره کننده ای می گیرد.

مزایا:

بدنه قوی از آلیاژ منیزیم

مقاوم در برابر آب و هوا

ضبط تصویر 12 فریم بر ثانیه

رزولوشن ثابت 25 مگاپیکسلی موثر

میدان دید 100% با بزرگنمایی تصویر 1.05 برابر

معایب:

سنگین و حجیم

جدیدترین پرچمدار DSLR پنتاکس، K-3 Mark III، با پیشرفت‌ها و ویژگی‌های جدید عرضه می‌شود. اینها به راحتی آن را به یکی از بهترین دوربین های DSLR با پول شما تبدیل می کنند.

Pentax K-3 Mark III با بدنه ای از آلیاژ منیزیم که نه تنها برای محکم بودن ساخته شده است، بلکه در برابر آب و هوا نیز مقاوم است، مانند دوربین DSLR با کیفیت و خوش ساختی که هست احساس می شود.

این دوربین کمی سنگین‌تر از اکثر دوربین‌های DSLR مدرن است، اما هزینه کمی برای یک دوربین با کیفیت بالا است. و با موتور فوکوس خودکار جدید و وضوح موثر 25.7 مگاپیکسلی، عکس‌های Pentax K-3 Mark III به اندازه خود دوربین چشمگیر به نظر می‌رسند.

Canon EOS Rebel T7

یک DSLR مقرون به صرفه و جمع و جور

346 دلار

480 دلار

134 دلار صرفه جویی کنید

Canon EOS Rebel T7 به عنوان یک انتخاب عالی DSLR برای مبتدیان می درخشد و ویژگی های مقرون به صرفه و کاربر پسند را ارائه می دهد. اندازه جمع و جور و تنظیمات بصری آن به عکاسان تازه کار این امکان را می دهد که بدون زحمت عکس های خیره کننده بگیرند و در عین حال بر دنیای عکاسی DSLR تسلط داشته باشند.

مزایا:

کیفیت تصویر عالی

ایده آل برای مبتدیان

امکانات فراوان

لنز گنجانده شده است

تثبیت کننده تصویر

معایب:

فاقد صفحه نمایش لمسی

Canon EOS Rebel T7 تنها یکی از ارزان‌ترین دوربین‌های DSLR نیست. همچنین یکی از بهترین ها برای مبتدیان است، و برای کسانی که به دنبال یک دوربین سطح پایه با قیمت مقرون به صرفه هستند عالی است. این مدل دارای یک لنز همه کاره 18 تا 55 میلی متری است که برای بسیاری از سبک های عکاسی مناسب است.

اگر دوربین DSLR کوچک‌تری را ترجیح می‌دهید، Canon EOS Rebel T7 با وزن 1.04 پوند بهترین انتخاب برای شما است. این یک دوربین کوچک و سبک است که استفاده از آن را برای کسانی که از یک گوشی هوشمند یا دوربین کامپکت به DSLR تغییر می‌دهند، آسان‌تر می‌کند.

تنظیمات Canon EOS Rebel T7 برای تازه کارها عالی است. کدگذاری رنگ، پیمایش آنها را آسان‌تر می‌کند و دوربین دارای عملکرد چشمگیر My Menu است که به شما امکان می‌دهد شش تنظیمات پراستفاده را ذخیره کنید. این راحتی شما را از سرگردانی در منوی تنظیمات نجات می دهد و به شما زمان بیشتری برای گرفتن عکس های خیره کننده می دهد.

Canon EOS 5D Mark IV

سازگاری قابل توجه

Canon EOS 5D Mark IV به عنوان یک دوربین DSLR بسیار همه کاره است که ترکیبی از ویژگی های قدرتمند و دوام را ارائه می دهد. این دوربین با سنسور CMOS فول فریم 30.4 مگاپیکسلی و قابلیت فیلمبرداری 4K، نیازهای عکاسان در ژانرهای مختلف را برآورده می کند.

مزایا:

سیستم فوکوس خودکار چشمگیر

صفحه نمایش لمسی

سنسور پیشرفته

سرعت عکسبرداری پیوسته 7 فریم بر ثانیه

سنسور CMOS فول فریم 30.4 مگاپیکسلی

معایب:

بدون شیب صفحه نمایش

چهار سال پس از عرضه Canon EOS 5D Mark III، Canon EOS 5D Mark IV که بسیار موردانتظار بود، قصد داشت برای علاقمندان ویدیویی که خواهان کنترل‌های صفحه لمسی مدرن و دوام بیشتری هستند، موارد بیشتری ارائه دهد. به عنوان مثال، مدل Mark IV Wi-Fi داخلی و NFC را اضافه می کند که برای عکاسانی که در میدان عکاسی می کنند و افراد حرفه ای کار می کنند، عالی است.

این دوربین همه کاره ممکن است تنها HDMI 1080p ارائه دهد، اما دارای سنسور CMOS فول فریم 30.4 مگاپیکسلی، ویدیوی 4K با سرعت 30 فریم در ثانیه و سرعت عکاسی پیوسته تا 7 فریم در ثانیه است. لزوماً انقلابی نیست، اما ما را به مسیر درستی می برد، به ویژه برای کسانی که به نتایج قابل اطمینان تری اهمیت می دهند.

Canon EOS 5D Mark IV همچنین به استفاده از کارت های CF و SD ادامه می دهد. آنها ارزان، شاد و فراوان هستند. این DSLR همه کاره و مستحکم است و اگرچه ضد آب نیست، اما برای اکثر انواع عکاسی ایده آل است.

Canon EOS Rebel t8i

DSLR مناسب برای مبتدیان

899 دلار

1400 دلار

501 دلار صرفه جویی کنید

Canon EOS Rebel T8i یک انتخاب عالی برای مبتدیان است. با اندازه جمع و جور، جابجایی آسان و ویژگی‌های کاربرپسند، تازه‌کارها می‌توانند عکس‌های پر جنب و جوش و پرجزئیات را بدون دردسر ثبت کنند و اگر سفر DSLR خود را شروع می‌کنید، آن را به دوربین ایده‌آلی تبدیل می‌کند.

مزایا:

عمر باتری عالی

ویدیو 4K زیبا

کنترل های بصری و صفحه نمایش

یکپارچه راهنماهای آسان برای دنبال کردن

فوکوس خودکار قابل اعتماد

معایب:

بدون آب بندی هوا

بدون شارژ USB

لنز کیت برای شرایط کم نور مناسب نیست

دوربین Canon EOS Rebel T8i که با نام Canon EOS 850D شناخته می شود، یک انتخاب ایده آل DSLR برای مبتدیان است. برای یک DSLR نسبتا جمع و جور و سبک است و کار با آن آسان است. صفحه نمایش ال سی دی 3 اینچی نیز به راحتی قابل پیمایش است و هنگام بررسی عکس های شما تصاویر شفافی را ارائه می دهد. همچنین می‌توانید صفحه نمایش را در زوایای مختلف تنظیم کنید و در کنار قابلیت فیلم‌برداری 4K و تثبیت‌کننده تصویر عالی، بهترین انتخاب برای ولاگرهای تازه کار است.

با سنسور 24.1 مگاپیکسلی، سیستم فوکوس خودکار 45 نقطه‌ای و پردازنده‌های DIGIC 8، مبتدی‌ها می‌توانند به راحتی عکس‌های پر جنب و جوش و با جزئیات ثبت کنند. با تنوع عالی از فیلترهای خلاقانه، می توانید بدون نیاز به نرم افزار ویرایش اضافی از خلاقیت در محل لذت ببرید.

این مدل با یک لنز کیت استاندارد 18 تا 55 میلی‌متری عرضه می‌شود، اما مبتدیان ممکن است هنگام عکاسی در نور کم با آن با چالش‌هایی مواجه شوند. با این حال، می توانید با استفاده از یک لنز مناسب تر برای این شرایط بر این مشکل غلبه کنید. در محیط‌های با نور خوب، فوکوس خودکار Dual Pixel CMOS دوربین با سرعت و دقت عمل می‌کند و از ردیابی روان و دقیق سوژه‌های با حرکت سریع اطمینان می‌دهد.

بهترین دوربین های DSLR: نیکون D7500

بهترین نیکون میان رده پایین

یک گزینه نیکون مقرون به صرفه

Nikon D7500 یک دوربین DSLR سطح بالا است که فناوری پیشرفته را با ویژگی های کاربر پسند ترکیب می کند. با کیفیت تصویر چشمگیر، صفحه نمایش لمسی همه کاره، و گزینه های ارتباطی فراوان، بهترین انتخاب هم برای عکاسان حرفه ای و هم برای عکاسان مقرون به صرفه است که به دنبال یک تجربه عکاسی استثنایی هستند.

مزایا:

عکاسی پیاپی 8 فریم بر ثانیه

عملکرد ISO خودکار عالی

سیستم AF پیشرفته

صفحه نمایش LCD کج

بسیار شبیه Nikon D850، Nikon D7500 یک دوربین DSLR با رده بالا است که دارای ویژگی های چشمگیری است که حرفه ای ها و علاقه مندان را به یک اندازه مجذوب خود می کند. دوربین نیکون D7500 با سرعت عکسبرداری پیاپی عالی 8 فریم در ثانیه و وضوح سنسور اپتیکال 20.9 مگاپیکسل، و همچنین ویدیوی 4K، از کیفیت تصویر فوق العاده ای برخوردار است.

اگر در حال عکاسی میدانی هستید، با استفاده از برنامه نوآورانه Nikon SnapBridge می‌توانید عکس‌های خود را در چند ثانیه با جهان به اشتراک بگذارید. سایر ویژگی های باورنکردنی D7500 به متمایز کردن این دوربین از بقیه کمک می کند. با صفحه نمایش لمسی 3.2 اینچی کج، می توانید از هر زاویه ای عکس های سطح بعدی را بررسی کنید.

و اگر به دنبال یک دوربین DSLR مقرون به صرفه هستید که از فناوری مدرن تری استفاده می کند، خوشحال خواهید شد که بدانید استفاده از صفحه نمایش لمسی برای انتخاب سریع مکان مورد نظر برای فوکوس آسان است و رسیدن به آن عالی را سریع و آسان می کند. شلیک کرد. علاوه بر این، از اتصال Wi-Fi و بلوتوث برخوردار است.

بهترین دوربین های DSLR: نیکون D780

یک DSLR فوق العاده برای فیلم سازی

Nikon D780 یک DSLR بادوام و مقاوم در برابر آب و هوا است که کیفیت تصویر استثنایی و عملکرد قابل اعتماد را در شرایط نوری چالش برانگیز ارائه می دهد. با قابلیت‌های فوکوس خودکار پیشرفته و طیف وسیعی از ویژگی‌ها برای علاقه‌مندان به ویدیو، ابزاری قابل اعتماد برای دستیابی به نتایج برجسته به عکاسان و فیلم‌برداران ارائه می‌کند.

مزایا:

دکمه اختصاصی AF-On

عکسبرداری 12 فریم بر ثانیه

سبک و جمع و جور برای DSLR

عمر باتری عالی

محدوده حساسیت ISO 50 تا 204800

معایب:

بدون فلاش داخلی

با Nikon D750، یکی از بهترین دوربین‌های DSLR را داشتید. پیروی از آن مدل همیشه یک پیشنهاد دشوار بود. با این حال، نیکون با D780 موفق به انجام این کار شده است. این یک دوربین بادوام و مقاوم در برابر آب و هوا است که برای دوربین‌های DSLR به طرز شگفت‌انگیزی سبک و جمع‌وجور است.

این دوربین با سنسور 24 مگاپیکسلی خود کیفیت تصویر فوق‌العاده‌ای را ارائه می‌کند و محدوده دینامیکی عالی، جزئیات و عملکرد چشمگیر را در نور چالش‌برانگیز به نمایش می‌گذارد. علاوه بر این، سیستم فوکوس خودکار 51 نقطه ای Multi-CAM 3500FX II درجه یک است. با پیکسل‌های تشخیص فاز روی سنسور، فوکوس تقریباً لحظه‌ای و دقیق را در حالت نمایش زنده به دست می‌آورد. ویژگی‌های اضافی، مانند منطقه فوکوس خودکار دقیق و فوکوس قابل اعتماد در نور کم، دقت و عملکرد بهتری را تضمین می‌کنند.

برای علاقه مندان به ویدئو، D780 یکی از بهترین دوربین های DSLR است. فیلم‌های برش‌نخورده را با کیفیت 4K با سرعت 30 فریم در ثانیه ارائه می‌کند و از ویدئوهای 4K 10 بیتی از طریق HDMI پشتیبانی می‌کند. همچنین دارای قابلیت N-Log برای بهبود محدوده دینامیکی است. علاوه بر ردیابی سریع و دقیق فوکوس خودکار، کاهش لرزش الکترونیکی، دیافراگم قدرت عالی، گورخرهای برجسته و اوج فوکوس برای فیلم‌های واضح‌تر و کنترل خلاقانه‌تر دریافت می‌کنید.

Canon EOS 90D

نیروگاه DSLR با ارزش عالی

Canon EOS 90D یک دوربین DSLR کلاسیک است که طراحی همیشگی را با پیشرفت های قابل توجه در کیفیت تصویر و فناوری فوکوس خودکار ترکیب می کند. حسگر با وضوح بالا و ویژگی‌های پیشرفته‌ای مانند Dual Pixel CMOS AF به عکاسان اجازه می‌دهد تا با ردیابی دقیق سوژه، تصاویری خیره‌کننده و با جزئیات ثبت کنند.

مزایا:

دامنه ISO افزایش یافته 50-51200

صفحه نمایش LCD 180 درجه لمسی

آب و هوا مهر و موم شده است

جوی استیک AF

کیفیت تصویر RAW عالی

معایب:

AF منظره یاب چالش برانگیز

میانگین ویدیوی 4K

EOS 90D دنباله پرفروش EOS 80D است و دارای طراحی کلاسیک DSLR کانن است. با این حال، تعدادی پیشرفت قابل توجه را ایجاد می کند. اکنون برای شروع دارای یک سنسور APS-C با وضوح بالا 32.5 مگاپیکسلی است که توسط پردازنده DIGIC 8 تغذیه می‌شود. کیفیت تصویر RAW با بهترین دوربین‌های APS-C که می‌توانند ارائه دهند بالاست، در حالی که پردازش داده‌ها سریع است.

EOS 90D همچنین سرعت عکسبرداری پیاپی تا 11 فریم در ثانیه را ارائه می دهد و از فوکوس خودکار Dual Pixel CMOS AF انقلابی Canon برای ردیابی دقیق استفاده می کند. دو سیستم فوکوس خودکار در محل قرار دارند – یکی از طریق منظره یاب و دیگری از طریق نمای زنده. از بین این دو، فوکوس خودکار با نمای زنده دارای تشخیص چهره و چشم بسیار عالی است و بسیار قابل اعتمادتر است، اگرچه با کاهش سرعت 3 فریم در ثانیه همراه است.

در حالی که یک دوربین ایده آل برای عکاسی ثابت است، فیلمبرداران مشتاق ممکن است کمی احساس ضعف کنند. فیلم‌های 4K با سرعت 30 فریم در ثانیه حذف نمی‌شوند، اگرچه به اندازه بسیاری از رقبای DSLR جزئیات ندارند. علاوه بر این، هیچ گزینه 24FPS در ارائه وجود ندارد. با این حال، ویدیوهای فول اچ‌دی واضح به نظر می‌رسند و گزینه‌های 60 و 120 فریم بر ثانیه برای عکس‌برداری‌های اسلوموشن چشمگیر دارند.

بهترین دوربین های DSLR: نیکون D3500

یک DSLR سطح ورودی برای دانش‌آموزان و تازه‌کارها

505 دلار

747 دلار

242 دلار صرفه جویی کنید

Nikon D3500 یک دوربین DSLR مقرون به صرفه و بسیار توصیه شده است که برای دانشجویان و تازه واردان عکاسی مناسب است. با طراحی کاربرپسند و کیفیت تصویر چشمگیر خود، بستری عالی برای یادگیری و تقویت مهارت های عکاسی فراهم می کند.

مزایا:

آسان برای استفاده

ارزش عالی

کیفیت تصویر درجه یک

عمر باتری فوق العاده

انتقال تصویر از طریق بلوتوث

معایب:

بدون ویدیو 4K

Nikon D3500 یک دوربین DSLR سطح پایه عالی و مقرون به صرفه است که بسیاری از ویژگی‌های پیشرفته را که تازه واردان هنوز به آن‌ها نیازی ندارند، حذف می‌کند. با وجود قیمت پایین‌تر، همچنان می‌توانید عکس‌های باکیفیت بگیرید، اما این دوربین را به دوربینی ایده‌آل برای دانشجویان عکاسی و تازه واردان به این سرگرمی تبدیل می‌کند. این دوربین دارای سنسور 24.2 مگاپیکسلی APS-C ‘DX’ عالی است که عملکرد بسیاری را در کلاس خود دارد. همراه با پردازش سریع تصویر، عکس ها دارای جزئیات خوب، لایه لایه و پر جنب و جوش هستند.

با استفاده از فناوری AF-P، فوکوس خودکار بی‌صدا و سریع است و فوکوس خودکار با دید زنده به‌طور چشمگیری فراتر از انتظارات است. با این حال، با سرعت عکاسی پیاپی 5 فریم در ثانیه، به سختی یک دوربین اکشن است. با این حال، هنوز هم می توانید لحظات تند و سریعی را در طول رویدادهای ورزشی و ماجراجویی های حیات وحش ثبت کنید.

این دوربین با یک لنز کیت AF-P 18-55 میلی‌متری وارد بازار می‌شود و عملکرد آن بهتر از چیزی است که انتظار دارید. وضوح ثابتی را در محدوده کانونی با کیفیت لبه به لبه چشمگیر به ارمغان می آورد. این دوربین همچنین دارای ویژگی های داخلی برای کاهش اعوجاج و حاشیه برای به حداکثر رساندن کیفیت تصویر است.

Canon EOS 6D Mk II

ویدیو با کیفیت 1080p

1150 دلار

1150 دلار

0 دلار صرفه جویی کنید

Canon EOS 6D Mark II یک دوربین DSLR بسیار مورد توجه است که به دلیل راحتی، دوام و کیفیت تصویر چشمگیر شناخته شده است. با طراحی ارگونومیک، ساختار مستحکم و ویژگی‌های پیشرفته، تجربه کاربرپسندی را ارائه می‌دهد و نتایج دلپذیری را به‌طور مداوم ارائه می‌کند و آن را به بهترین انتخاب برای دوستداران DSLR تبدیل می‌کند.

مزایا:

کیفیت تصویر عالی

ساخت راحت

صفحه نمایش لمسی بصری

وای فای، بلوتوث و جی پی اس

معایب:

بدون ویدیو 4K

بدون فلاش یکپارچه

Canon EOS 6D Mark II یک دوربین DSLR درجه یک است که ویژگی راحتی و دوام کانن را نشان می دهد. این دوربین در برابر گرد و غبار و رطوبت مقاوم است و دارای یک صفحه نمایش لمسی کج است که امکان ناوبری کارآمد در منو، عکاسی با زاویه کم و کنترل یکپارچه بر روی سیستم فوکوس خودکار عالی را فراهم می کند.

Mark II دارای یک سنسور CMOS فول فریم جدید 26.2 مگاپیکسلی است که 20 درصد افزایش پیکسلی نسبت به Mark I دارد. تصاویری با جزئیات با دقت رنگ و کنتراست چشمگیر تولید می کند، به ویژه در هنگام عکسبرداری در نمایه استاندارد تصویر. عکس‌ها طبیعی و متعادل با طیف وسیعی از تون‌ها هستند، در حالی که در شرایط کم نور نیز با محدوده ISO تقویت‌شده تا 102400 عملکرد خوبی دارد.

فوکوس خودکار سریع و دقیق است. با 45 نقطه فوکوس خودکار متقاطع، بدون زحمت بر روی افراد، حیوانات و وسایل نقلیه فوکوس می‌کند و آن‌ها را ردیابی می‌کند، در حالی که سرعت عکس‌برداری مداوم تا 6.5 فریم در ثانیه را ارائه می‌دهد. برای کسانی که به فیلم‌برداری علاقه‌مند هستند، سیستم فوکوس خودکار Dual Pixel دوربین، دارایی ارزشمندی است که فوکوس خودکار تشخیص فاز را در حین تصویربرداری با نمای زنده امکان‌پذیر می‌کند. علاوه بر این، تثبیت‌کننده تصویر الکترونیکی روی سنسور با تثبیت‌کننده روی لنزهای سازگار برای فیلم‌های پایدار هماهنگ عمل می‌کند. با این حال، توجه به این نکته مهم است که دوربین فقط با کیفیت فول اچ‌دی، فاقد قابلیت 4K و ویژگی‌های پیشرفته فیلم‌برداری است، که آن را برای علاقه‌مندان نسبت به فیلم‌برداران حرفه‌ای مناسب‌تر می‌کند.

آنچه باید قبل از خرید دوربین DSLR در سال 2023 در نظر بگیرید

دوربین‌های DSLR دوربین‌های قوی و محکمی هستند و برای عکاسان مبتدی و پیشرفته انتخابی عالی هستند. آنها نسبت به همتایان بدون آینه خود مقرون به صرفه تر هستند و تعادل و ثبات بهتری را برای لنزهای تله فوتو فراهم می کنند. در حالی که دوربین‌های بدون آینه پیشرفت‌های چشمگیری در کیفیت تصویر داشته‌اند، دوربین‌های DSLR همچنان برتری خود را حفظ می‌کنند، به‌ویژه در مورد وضوح و محدوده دینامیکی. علاوه بر همه اینها، عمر باتری یک DSLR همچنان بی نظیر است. این طول عمر آنها را به انتخاب بهتری برای شاترهای شاتر و حرفه‌ای‌هایی تبدیل می‌کند که دوست دارند در تمام طول روز از خود دور شوند.

دوربین‌های DSLR متوسط معمولاً ارزش بهتری نسبت به رقبای بدون آینه خود دارند. پنتاکس K-3 Mk III علیرغم حجیم بودن، یک انتخاب برتر میان رده است. کیفیت تصویر بکر است و برای مسافرانی که به دنبال دیدن مناظر به یاد ماندنی هستند گزینه بسیار خوبی است. همچنین یک رقیب شایسته برای عکاسی حیات وحش است، در حالی که در سایر ژانرهای اکشن نیز برتری دارد. با این حال، شما می‌توانید ارزش فوق‌العاده‌ای را نیز در پایان بودجه به دست آورید، و Canon EOS Rebel T7 به صورت سرقتی در دسترس است و همچنین یک دوربین جمع‌وجور و سبک برای مسافران است.

با این حال، برای کیفیت بی نظیر DSLR، دوربین Nikon D850 جزئیات تصویر بی نظیر و ویدیوهای 4K شگفت انگیز را ارائه می دهد. ممکن است قیمت آن کمی بیشتر از بسیاری از دوربین های DSLR باشد، اما پیشرفت در کلاس با سطح جزئیات و عملکرد آن قابل توجه است.

بهترین دوربین های DSLR: نیکون D850

پویایی DSLR

2500 دلار

2800 دلار

300 دلار صرفه جویی کنید

دوربین نیکون D850 به طور گسترده ای به عنوان بهترین دوربین DSLR شناخته می شود که عملکرد و کیفیت تصویر بی نظیری را ارائه می دهد. با عملکرد استثنایی خود، به عنوان بهترین انتخاب برای عکاسان حرفه ای و علاقه مندان به طور یکسان برجسته می شود و مظهر برتری DSLR است.

مزایا:

سطح باور نکردنی از جزئیات

می تواند به 9 فریم در ثانیه با گریپ دست یابد

عمر باتری قابل توجه

منظره یاب روشن

صفحه نمایش لمسی کج

معایب:

به کارت حافظه سریعتر نیاز دارد

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس