بهترین دوربین های فوری 2023

106
0
بهترین دوربین های فوری

دوربین‌های فوری فقط یک انفجار از گذشته نیستند – آنها هدایایی عالی برای افراد در هر سنی هستند و راهی منحصر به فرد برای ثبت خاطرات در حال حرکت هستند. بهترین دوربین های فوری را بشناسید.

نه تنها می توانید یک بار دیگر یک دوربین جدید پولاروید بخرید، بلکه Instax فوجی فیلم به یک پدیده جهانی تبدیل شده است و شرکت های دیگری مانند کداک نیز وارد عمل شده اند.

برخی از دوربین‌های فوری حتی در حال حاضر دارای فناوری دیجیتال هستند و به شما امکان می‌دهند کارهایی مانند گرفتن چندین عکس قبل از انتخاب چاپ، ذخیره کپی‌های دیجیتالی عکس‌ها برای اینستاگرام یا حتی چاپ عکس‌های مستقیم از تلفن خود انجام دهید. به لطف برنامه‌های متصل، سایرین حتی بازی‌های تعاملی و این فرصت را ارائه می‌دهند که چاپ‌های خود را با برچسب، فیلتر یا کدهای QR برای دسترسی به ویدیوها و موارد مشابه تغییر دهید.

نقطه ضعف این است که اکنون چندین فرمت، اندازه و مارک فیلم رقیب وجود دارد، و سخت است که بدانید کدام دوربین فوری برای شما مناسب است. خوشبختانه برای شما، ما دوربین‌های پیشرو موجود در بازار را آزمایش کرده‌ایم، و این چیزی است که ما فکر می‌کنیم.

بهترین بررسی های فوری دوربین

1.بهترین دوربین های فوری: Instax Mini 12 – بهترین در مجموع

مزایا

. ساده برای استفاده

. طراحی سرگرم کننده و تازه

. برچسب قیمت رقابتی

. عکس ها را می توان در گوشی های هوشمند آپلود کرد

معایب

. با نور بسیار روشن و بسیار کم مبارزه می کند

. برای علاقه مندان به عکاسی بسیار ابتدایی است

Instax Mini 12 با برچسب قیمت مقرون به صرفه، طراحی عالی و توانایی تولید عکس های فوق العاده با اندازه کوچکتر، بهترین دوربین فوری موجود در بازار در حال حاضر است.

این دوربین دارای طراحی شیک و سبک وزن در پنج رنگ پاستلی است. لنز جدید چرخشی به این معنی است که استفاده از آن حتی از دوربین نسل گذشته، مینی 11، ساده تر است.

این دوربین دارای حالت نوردهی خودکار و فلاش است، به این معنی که می‌تواند برخی عکس‌ها را در نور کم ثبت کند – اگرچه شرایط بسیار تاریک و روشن برای عکس‌ها بهترین نیستند. با این حال، کاربران می توانند از Instax Up استفاده کنند! برنامه ای برای آپلود دیجیتالی عکس ها و ویرایش آنها در صورت تمایل.

تصاویر روی فیلم Mini Instax چاپ می‌شوند که عکس‌هایی به سبک پولاروید در اندازه جیبی تولید می‌کند. این دوربین فوری به ویژه برای مخاطبان جوان‌تر که تجربه عکاسی چندانی ندارند، گزینه جذابی است.

2. Instax Mini Evo – بهترین هیبرید دیجیتال

مزایا

. طراحی فشرده یکپارچه سازی با سیستم عامل

. عمر باتری طولانی

. کنترل های فیزیکی عالی

معایب

. گران

. ذخیره سازی محدود

Instax Mini Evo از Fujifilm تمام زنگ ها و سوت های یک دوربین دیجیتال کلاسیک را با تازگی یک دوربین فوری ترکیب می کند.

اما شما فقط مجبور نیستید عکس های گرفته شده روی Evo را چاپ کنید، بلکه می تواند به تلفن شما متصل شود و عکس ها را چاپ کند، درست مانند یک چاپگر قابل حمل استاندارد.

ترکیب ویژگی‌های دوربین دیجیتال با دکمه‌های آنالوگ منجر به یک تجربه عکاسی سرگرم‌کننده می‌شود، و این واقعیت که به عنوان یک چاپگر فوری دوبرابر می‌شود، مهره‌ای بر روی کیک است.

به نظر می رسد حرفه ای تر از مدل های ارزان تر Instax است، با طراحی الهام گرفته از یکپارچهسازی با سیستمعامل. با این اوصاف، آماده باشید که یک پنی زیبا خرج کنید تا آن را به دست آورید.

3. Instax Square SQ1 – بهترین برای چاپ های مربع ساده

مزایا

. فرمت مربع کلاسیک

. ساده برای استفاده

. طراحی عالی

معایب

. ضخیم

. فیلم گران تر

Instax SQ1 دومین دوربین کاملا آنالوگ فوجی فیلم با فرمت مربع است و نسخه ساده شده SQ6 قدیمی است که در حال حاضر به سختی می توان آن را در انبار پیدا کرد.

SQ1 فیلم Instax Square را می گیرد، که به نوبه خود به این معنی است که این دوربین بزرگتر و بزرگتر از Instax Minis است. اگرچه در طیف مشابهی از رنگ‌های پاستلی جذاب عرضه می‌شود، و جذابیت مشخصی در ظاهر دوربین وجود دارد.

این یکی دیگر از Instax است که برای استفاده تا حد امکان ساده طراحی شده است. تنها دو حالت عکاسی وجود دارد – معمولی، و حالت سلفی/ماکرو که با چرخاندن دور لنز به آن دسترسی دارید. شما حتی نمی توانید فلاش را خاموش کنید.

ما آرزو می‌کنیم که چند گزینه دیگر برای صادق بودن داشته باشیم، مخصوصاً با توجه به قیمت آن، اما اگر می‌خواهید Instax با کاربری آسانی داشته باشید که بر روی فیلم مربعی عکس می‌گیرد، این بهترین گزینه است.

4.بهترین دوربین های فوری: Instax Mini LiPlay – مقرون به صرفه دیجیتال Instax

مزایا

. عکس های دیجیتال را چاپ می کند

. آسان برای استفاده

معایب

. طراحی تفرقه انگیز

. هنوز گران است

Instax Mini LiPlay یک پیشرو کمی ارزان‌تر برای Mini Evo در بالا است. ما Evo جدیدتر را ترجیح می دهیم، اما اگر بتوانید آن را با قیمت کمتری پیدا کنید، LiPlay گزینه خوبی است.

این دوربین همچنین یک چاپگر فوری است که به شما امکان می دهد عکس ها را مستقیماً از تلفن هوشمند خود از طریق برنامه همراه به راحتی روی فیلم Instax Mini چاپ کنید.

همچنین به طور کلی دوربینی برای پیمایش آسان است. طراحی کاربرپسند است و شما می توانید از بین تعدادی از گزینه های مختلف تیراندازی برای بهبود تجربه خود انتخاب کنید. خود دوربین برای ارائه تصویری با کیفیت مناسب و در صورت تمایل با کمی ذوق کافی است. با این حال، طراحی ممکن است به سلیقه همه نباشد.

Mini LiPlay به شما امکان ضبط صدا و پخش آن از طریق کدهای QR را می دهد، اگرچه این ویژگی ممکن است فقط برای بخش کوچکی از کاربران مفید باشد. در محدوده قیمت ما کمی بالاتر از حد متوسط ​​است، اما انعطاف‌پذیری که این دوربین ارائه می‌دهد به نظر می‌رسد ارزش هزینه اضافی را دارد.

5. Instax Mini 40 – بهترین برای نوستالژی

مزایا

. زیبایی شناسی یکپارچه سازی با سیستم عامل

. آسان برای استفاده

معایب

. گرانتر از Mini 11

. گزینه های پیشرفته وجود ندارد

حتی با توجه به استانداردهای دوربین های فوری، نوستالژی به این امر منجر می شود. طراحی پلاستیکی بلوکی فریاد «رترو» می‌زند که با روکش چرم مصنوعی بافت‌دار و لهجه‌های نقره‌ای برجسته شده است.

همانطور که از نام آن پیداست، Mini 40 از فرمت Instax Mini پرینت می گیرد و در واقع این دوربین در اصل همان دوربین Mini 11 بالا است – عملکرد تقریباً یکسان است و قیمت بالاتر به دلیل طراحی برتر و یکپارچه سازی با سیستم عامل است.

این به معنای ویژگی های ساده است: فلاش، آینه سلفی و دو تنظیم فاصله کانونی. انعطاف‌پذیری زیادی ندارید، اما وقتی می‌خواهید فقط اشاره کنید و شلیک کنید، سادگی مورد استقبال قرار می‌گیرد.

اگر به طراحی علاقه ای ندارید، پس انداز کنید و Mini 11 را انتخاب کنید، اما اگر دوربین Instax Mini می خواهید که شبیه یک دوربین باشد، نه یک اسباب بازی، پس این یکی است.

6. Instax Square SQ40 – Premium Build Instax

مزایا

. طراحی چرم مشکی درجه یک

. آسان برای استفاده

. کیفیت خوب در نور کم

معایب.

کنترل ها و گزینه های محدود

. غیر قابل شارژ

SQ40 از Instax، درست مانند SQ1 (ارزان تر) پرینت های مربعی تولید می کند. چیزی که آن را متمایز می کند ساخت پیچیده تر آن است.

این محصول با روکش چرمی وگان مشکی عرضه می شود و عملکرد نور کم را نسبت به SQ1 بهبود بخشیده است که به توجیه افزایش قیمت جزئی کمک می کند.

با این حال، گزینه های تیراندازی هنوز محدود است. این یک دوربین به سبک نقطه و عکاسی است و گزینه ای برای شارژ مجدد باتری وجود ندارد، که مایه شرمساری است. با این حال، مانند تمام دوربین های دیگر این برند، چاپ ها چشمگیر هستند و به تلاش زیادی نیاز ندارند.

اگر در مورد روکش مشکی اذیت نمی شوید، می توانید با انتخاب SQ1 در هزینه خود صرفه جویی کنید.

7.بهترین دوربین های فوری: Polaroid Now+ – بهترین پولاروید

مزایا

. طراحی یکپارچه سازی با سیستم عامل

. قابل نصب روی سه پایه

. لوازم جانبی گنجانده شده است

معایب

. بزرگ و حجیم

. گران

Polaroid Now+ مورد علاقه ما در میان طیف دوربین های فیلم فوری مدرن این شرکت است – به خصوص اگر می دانید چگونه از آن استفاده کنید.

با طیف وسیعی از گزینه‌های عکسبرداری، پشتیبانی شده توسط برنامه‌ای که کنترل‌های از راه دور و سایر حالت‌ها را فعال می‌کند، این امر پیچیده‌تر از برخی از دوربین‌های ساده Instax است. این برای عکاسان توانمند جذاب خواهد بود، اما اگر چیزی ساده‌تر می‌خواهید ممکن است شما را ناامید کند.

مانند سایر دوربین‌های پولاروید، بزرگ و حجیم است، و فیلم نسبتاً گران است – اما این بهایی است که شما (به معنای واقعی کلمه) برای طراحی کلاسیک دوربین پولاروید و چاپ‌های مربعی نمادین با فرمت بزرگ می‌پردازید، که به وضوح جذابیت را افزایش می‌دهد.

8. دوربین فوری Kodak Step – بهترین دوربین Zink

مزایا

. حالت های عکاسی متعدد

. پشتیبانی از microSD

. طراحی فشرده

معایب

. کیفیت عکس ناامید کننده

کداک استپ نقطه میانی شاد بین کیفیت و بودجه را به تصویر می کشد. با قیمت مناسب، دوربینی جمع‌وجور و سبک دریافت می‌کنید که از ذخیره microSD پشتیبانی می‌کند و عکس‌های رنگی را در عرض یک دقیقه چاپ می‌کند – البته شایان ذکر است که این یک دوربین دیجیتالی است که روی کاغذ Zink چاپ می‌کند، نه یک دوربین آنالوگ که فیلم واقعی را در معرض دید قرار می‌دهد.

برخلاف فیلم مورد استفاده در دوربین Instax Mini 11، کاغذ Zink از گرما برای تشکیل تصاویر استفاده می کند. هر ورق حاوی میکرو کریستال هایی است که بسته به شدت و مدت حرارت اعمال شده، رنگ های فیروزه ای، سرخابی یا زرد ایجاد می کنند. با ترکیب، تصویر نهایی باقی می ماند. این کار چاپ روی Step را نیز مقرون به صرفه تر می کند.

زمانی که نور مناسبی دارید، رنگ ها تاثیرگذارتر هستند – اما چاپ ها با نوردهی مشکل دارند. گفته می شود، اگر در شرایط تاریک تر هستید، یک فلاش خودکار در دسترس است. Kodak Step یک اسباب‌بازی فناوری مقرون‌به‌صرفه است که برای استفاده معمولی و عکاسی مناسب است و آن را برای دانش‌آموزان و نگهبانان دفترچه یادداشت ایده‌آل می‌کند.

9. Instax Wide 300 – بهترین برای فرمت گسترده

مزایا

. چاپ های بزرگ

. برای مناظر عالی است

. آسان برای استفاده

معایب

. بزرگ و سنگین

. طراحی زشت

همانطور که ممکن است از نامش پیدا باشد، Instax Wide 300 عکس هایی می گیرد که عریض تر از سایر دوربین های فوری هستند – دو برابر اندازه عکس های Instax Mini. خود دوربین باید به اندازه‌ای بزرگ باشد که بتواند پرینت‌های بزرگ‌تر را در خود جای دهد، و فوجی‌فیلم به زیبایی‌شناسی کلفت، با چسبندگی بزرگ و لنز بزرگ متعهد شده است – Instax Wide جذاب‌ترین دوربین فوری در اطراف نیست.

کنترل‌ها ساده هستند: دو سطح فوکوس خودکار برای لنز 95 میلی‌متری، تنظیمات پایه فلاش، و گزینه کاهش یا افزایش نوردهی. جای تعجب نیست که Wide 300 در برد طولانی‌تر عالی عمل می‌کند، جزئیات بیشتری را در عکس‌های منظره و ساختمان نسبت به رقبای خود می‌گیرد، اما در کلوزآپ یا سلفی با مشکل مواجه می‌شود – اگرچه لنز کلوزآپ ارائه شده کمک می‌کند.

هر چند وقتی به کادربندی برای منظره عادت کنید، با رنگ پوست گرم، پرتره ها می توانند عالی باشند. جهت‌گیری جدید برای مهمانی‌ها نیز عالی است – اکنون برای جمع کردن چندین نفر در یک عکس، کار بسیار کمتری لازم است.

10. Instax Pal: دوربین Instax رایگان

مزایا

. ساخت ریز

. برخی از ویژگی های سرگرم کننده در برنامه

. عمر باتری مناسب

معایب

. گران

. برای چاپ به دستگاه دیگری نیاز دارد

. عملکرد مختلط

. منظره یاب وجود ندارد

Instax Pal از نظر فنی یک دوربین فوری نیست – اما اگر چاپگری مانند Mini Link 2، Link Wide یا Square Link دارید، می تواند یک محصول رایگان خوب باشد. در ایالات متحده، آن را تنها به عنوان یک بسته نرم افزاری با لینک 2 ارائه می شود.

این دوربین دیجیتال جیبی می‌تواند عکس‌هایی را ثبت کند که با هر محصول رایگان Instax قابل چاپ هستند. بهترین عملکرد را در نور روز روشن دارد و دارای برخی ویژگی‌های کوچک مانند توانایی ضبط صدای شاتر شما و انیمیشن‌هایی برای عکس‌هایی است که می‌گیرید.

با این حال، قیمت آن نسبت به آنچه که هست بسیار گران است – به خصوص وقتی در نظر بگیرید که منظره یاب وجود ندارد، که گرفتن عکس را دشوار می کند. این واقعاً فقط برای افرادی که قبلاً چاپگر دارند، کسانی که واقعاً یک دوربین دیجیتال کوچک و کوچک می خواهند، بهترین است.

مشاوره خرید دوربین فوری

1. دوربین های فوری چه ویژگی هایی دارند؟

وقتی می خواهید دوربین فوری بخرید، چند فاکتور وجود دارد که باید در نظر بگیرید. ابتدا باید به این فکر کنید که می خواهید دوربین چقدر پیچیده باشد. برخی از آن‌ها دستگاه‌های ساده‌ای هستند که به‌جز خاموش کردن فلاش یا تنظیم تایمر، کنترل زیادی به شما نمی‌دهند.

با وجود این، برخی دیگر پیچیده‌تر می‌شوند و عملکردهایی مانند نوردهی طولانی، نوردهی‌های متعدد، سطوح مختلف فوکوس، روشنایی قابل تنظیم و موارد دیگر را اضافه می‌کنند.

داشتن همه این ویژگی‌های پیشرفته خوب است، اما باید به این فکر کنید که آیا شما از آن دسته عکاسانی هستید که واقعاً از آنها استفاده می‌کنید یا خیر. اگر می‌خواهید با نوردهی‌های متعدد بازی کنید یا در شرایط مختلف عکس بگیرید، ممکن است ارزش آن را داشته باشند، اما اگر فقط می‌خواهید از همسرتان در مهمانی‌ها عکس بگیرید، یک نقطه و عکاسی ساده‌تر احتمالاً زیاد خواهد بود.

به یاد داشته باشید که اگر نمی‌خواهید سر خود را به یک دوربین کاملاً جدید تبدیل کنید، مجبور نیستید – شاید بهتر باشد یک چاپگر فوری بخرید، که به شما امکان می‌دهد عکس‌ها را مستقیماً از تلفن هوشمند خود چاپ کنید.

2.دوربین دیجیتال هیبریدی فوری چیست؟

نکته بعدی این است که آیا یک دوربین فیلم کامل می خواهید یا یک دوربین دیجیتال هیبریدی مانند Mini Evo.

هر دو مزایا و معایبی دارند. هیبریدهای دیجیتال به شما امکان می‌دهند عکس‌ها را به دستگاه‌های دیگر صادر کنید، و به این معنی است که می‌توانید قبل از چاپ عکس عالی بگیرید – شما را از هدر رفتن فیلم گران‌قیمت نجات می‌دهد.

نقطه ضعف این انعطاف پذیری این است که شما تا حدی از فوریت یک دوربین فیلم خالص را از دست می دهید. بخشی از جذابیت استفاده از فیلم این است که شما فقط یک فرصت دارید – این شما را از ژست‌های شلوغ برای گرفتن عکس عالی نجات می‌دهد. اگر قرار نیست به جذابیت های قدیمی متعهد شوید، چرا اصلاً به دوربین های فوری نگاه می کنید؟

بعلاوه، کیفیتی که می‌توانید از عکس‌های دیجیتالی که صادر می‌کنید انتظار داشته باشید بسیار پایین است – در مقایسه با آنچه که از دوربین یک تلفن هوشمند ارزان قیمت می‌توانید انتظار داشته باشید، چیزی در مقایسه با هر یک از بهترین دوربین‌های گوشی در اطراف وجود ندارد.

3.فرمت های مختلف فیلم برای دوربین های فوری چیست؟

نگرانی اصلی نهایی فرمت های فیلم است. بازار تحت سلطه برند Instax فوجی فیلم است که در حال حاضر سه اندازه فیلم تولید می کند: مینی (کوچک و پرتره)، واید (بزرگ و منظره)، و مربع (اندازه متوسط ​​و خوب مربع).

اکثر دوربین ها فقط می توانند یک نوع فیلم بگیرند، بنابراین قبل از انتخاب دوربین مطمئن شوید که اندازه آن را ترجیح می دهید. شما باید قیمت را نیز در نظر بگیرید – چاپ های بزرگتر هزینه بیشتری دارند، بنابراین انتخاب شما بر هزینه های طولانی مدت دوربین شما نیز تاثیر می گذارد.

برخی از دوربین‌های تولیدکنندگان دیگر – مانند Lomography – از فیلم Instax نیز استفاده می‌کنند، بنابراین مجبور نیستید برای استفاده از چاپ فیلم به دوربین فوجی‌فیلم متعهد شوید.

پولاروید از فیلم i-Type خود استفاده می‌کند که به چاپ‌های کلاسیک پولاروید نزدیک می‌شود – تقریباً به اندازه Instax Wide، اما مربع به جای مستطیل. می‌توانید از آن در Polaroid Now+ در رتبه‌بندی ما یا Polaroid Now قدیمی‌تر، OneStep+ و OneStep 2 استفاده کنید.

4.تفاوت بین فیلم واقعی و کاغذ زینک چیست؟

برخی از دوربین‌های فوری نیز وجود دارند که از نظر فنی اصلاً از فیلم استفاده نمی‌کنند. Kodak Step از نظر فنی یک دوربین دیجیتال است که عکس ها را روی کاغذ Zink – zero ink چاپ می کند.

دوربین‌های زینک ارزان‌تر هستند – و چاپ‌ها هم همین‌طور هستند – اما از آنجایی که عکس‌ها دیجیتالی هستند، گرمای کمتری نسبت به آن‌ها دارند و چاپ‌های فیزیکی کاملاً ارزش نوستالژی آن‌ها را ندارند.

ما فیلم مناسب را با مایل‌ها ترجیح می‌دهیم، اما Zink این کار را انجام می‌دهد اگر بودجه‌ای ندارید.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس