بهترین فیلم های حسام محمودی

74
0
بهترین فیلم های حسام محمودی

حسام محمودی بازیگر جوان سینما و تئاتر و تلویزیون یکی از غافلگیری‌های عجیب اردیبهشت ۱۴۰۲ بود و با مرگ ناباورانه خود شوک بزرگی به جامعه سینمایی وارد کرد. محمودی که تازه قدم‌های بزرگ در زمینه بازیگری برداشته بود و توانسته بود بعد از مدت‌ها تحمل و سختی کار در سینما و بازی در نقش‌های فرعی به نقش‌های اصلی سریال‌ها و فیلم‌ها راه پیدا کند راه بسیاری برای رسیدن به موفقیت در این زمینه داشت. چهره معصوم این بازیگر جوان و نگاه نافذ او در بازیگری باعث شده بود تصویری که از او در خاطرمان باقی مانده است جوانی محجوب و دوست داشتنی باشد که از پس نقش‌های مختلف به خوبی بر می‌آید. در این مقاله به معرفی بهترین فیلم های حسام محمودی می پردازیم.

بهترین فیلم های حسام محمودی

فیلم خسته نباشید | ۱۳۹۱

کارگردان: محسن قرایی و افشین هاشمی
زنده‌یاد حسام محمودی اولین گام‌های حضور در سینما را با نقش اصلی فیلم خسته نباشید برداشت و در واقع در یکی از بهترین نقش ها و فیلم هایش در همان ابتدا بازی کرد. بازی در نقش یک جوان اهل استان کرمان که با لهجه کرمانی سعی دارند یک زودج توریست را در یک سفر همراهی کنند. کمدی نرم و دلپذیر افشین هاشمی و محسن قرایی بهترین فرصت برای حسام محمودی بود تا در فضایی ابزورد و متفاوت توانایی‌های خود را نشان دهد و در ابتدای دهه ۹۰ نوید ظهور یک بازیگر کاربلد را به سینما و تلویزیون بدهد.

فیلم حق سکوت | ۱۳۹۲

کارگردان: محمدهادی نائیجی
حق سکوت ساخته هادی نائیجی در راستای ساخت فیلم‌هایی درباره روحانیت است که نگاه متفاوتی به این قشر جامعه دارد. حسام محمودی در نقش یک طلبه جوان که در تهران گرفتار مشکلات متعددی است و جامعه به واسطه نگاه بدبینانه‌ای که به برخی روحانیون دارد تمامی افراد ملبس به این لباس را به یک شکل قضاوت کرده و همین موجب سوتفاهم‌هایی می‌شود. حق سکوت در ادامه منطقی آثاری همچون طلا و مس و زیر نور ماه است و از همین رو حسام محمودی هم از معدود بازیگرانی است که در نقش یک روحانی موفق ظاهر شده است.

فیلم امروز | ۱۳۹۳

کارگردان: سیدرضا میرکریمی
امروز ساخته رضا میرکریمی در ادامه ساخته‌های شخصی این فیلمساز که فضایی خلوت و کم کاراکتر دارد روایت یک راننده تاکسی است که یکی از مسافرانش که زنی باردار است را به بیمارستان می‌رساند. حسام محمودی در این فیلم در نقش همکار راننده تاکسی (پرویز پرستویی) است که روی یک ماشین به صورت شیفتی کار می‌کنند. محمودی در یک سکانس کوتاه حضور دارد اما ویژگی‌های منحصر به فردش باعث شده است نقش کوتاه او در فیلمی از رضا میرکریمی دیده شود.

فیلم سد معبر | ۱۳۹۵

کارگردان: محسن قرایی
فیلم سد معبر اولین ساخته مستقل محسن قرایی بعد از فیلم خسته نباشید است که حسام محمودی در نقشی کوتاه دومین تجربه همکاری با این کارگردان را پشت سر گذاشت. نقش محمودی در این فیلم یک جوان دستفروش است که به همراه پدر پیرش در بازار سداسمال مشغول فروش عروسک هستند که نیروهای انضباط شهری شهرداری برای جمع کردن بساط‌شان با آن‌ها درگیر شده و زد و خورد می‌کنند. نقشی کوتاه اما متفاوت از محمودی که نشان می‌دهد توانایی بازی در نقش‌های کوچه بازاری هم دارد.

سریال لحظه گرگ و میش | ۱۳۹۷

کارگردان: همایون اسعدیان
سریال لحظه گرگ و میش سریال پر آب و تاب همایون اسعدیان از یک خانواده ایرانی است که از دوران ابتدای پیروزی انقلاب آغاز شده و تا دهه ۸۰ را نشان می‌دهد. حسام محمودی در این سریال نقش هادی را بازی می‌کند و برادر یاسمن با بازی المیرا دهقانی است که در دوران جنگ به جبهه رفته و پس از مجروح شدن زندگی‌اش را با نقاشی ادامه می‌دهد.

سریال با خانمان | ۱۳۹۹

کارگردان: برزو نیک‌نژاد
حسام محمودی در سریال با خانمان نقش اصلی را بازی می‌کند. نقش یک جوان دانشجوی ثروتمند و مودب که گاهی رفتارهایش باعث می‌شود اطرافیانش او را خنگ قلمداد کنند. نام کاراکتر محمودی در این سریال مسعود خاکپور است که عاشق یک دختر فقیر شده و از قضا برای پیدا کردن پدر و مادر واقعی‌اش در جنوب شهر می‌گردد. خاکپور در کودکی توسط یک خانواده ثروتمند به فرزندی قبول شده و حالا به دنبال هویت خودش می‌گردد.

فیلم رمانتیسم عماد و طوبا | ۱۳۹۸

کارگردان: کاوه صباغ‌زاده
کاوه صباغ‌زاده بعد از موفقیت فیلم ایتالیا ایتالیا که یک عاشقانه موزیکال و کمدی بود به سراغ ساخت قسمت دوم این فیلم رفت و این بار داستان عماد که یک کارگردان سینما است و طوبا که یک علاقمند به سینما است و با هم ازدواج می‌کنند را روایت می‌کند. محمودی در این فیلم در نقش عماد فراز و نشیب‌های یک زندگی مشترک را به خوبی بازی می‌کند.

filimo

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس