بهترین ویژگی سامسونگ گلکسی واچ 6

114
0
بهترین ویژگی سامسونگ گلکسی واچ 6

گلکسی واچ 6 و گلکسی واچ 6 کلاسیک به نظر بهترین ساعت های هوشمند سامسونگ تا به امروز خواهند بود. در اینجا ویژگی هایی وجود دارد که آنها را بسیار خوب می کند. بهترین ویژگی سامسونگ گلکسی واچ 6 را در ادامه بشناسید.

اگر به دنبال یک ساعت جدید Wear OS هستید، سری Galaxy Watch سامسونگ باید در بالای لیست شما قرار بگیرد. پوشیدنی‌های این شرکت تمام ویژگی‌ها و مشخصات سلامتی را که می‌توانید به آن فکر کنید، در خود جای داده و تقریباً برای همه کاربران ایده‌آل هستند. با سری گلکسی واچ 6، سامسونگ مجدداً سطحی را که سایر پوشیدنی‌های اندرویدی باید مطابقت داشته باشند، افزایش داده است.

1. حاشیه های باریک تر، نمایشگر بزرگتر

در نگاه اول، Samsung Galaxy Watch 6 و برادر کلاسیک آن ممکن است شبیه به ساعت‌های Wear OS قبلی غول کره‌ای به نظر برسند. اما یک ارتقاء اساسی در طراحی وجود دارد: حاشیه های باریک تر.

این به نوبه خود به شرکت این امکان را داده است که اندازه نمایشگر را افزایش دهد تا تجربه ای فراگیرتر ارائه دهد. سامسونگ ادعا می کند که گلکسی واچ 6 30 درصد باریک تر است، در حالی که قاب چرخشی Watch 6 Classic 15 درصد باریک تر است.

در مورد اندازه صفحه نمایش، واچ 6 نسخه 40 میلی متری با پنل 1.3 اینچی AMOLED عرضه می شود، در حالی که نوع 44 میلی متری دارای صفحه نمایش 1.5 اینچی است که 20 درصد نسبت به سری Watch 5 افزایش یافته است. Watch 6 Classic در پیکربندی های 43 میلی متری و 47 میلی متری با نمایشگرهای 1.3 و 1.5 اینچی موجود است.

2. صفحه نمایش روشن تر

بهترین ویژگی سامسونگ گلکسی واچ 6
بهترین ویژگی سامسونگ گلکسی واچ 6

صفحه نمایش دایره ای گلکسی واچ 6 نه تنها بزرگتر بلکه روشن تر نیز می باشد. حداکثر روشنایی آن 2000 نیت است که به شما اطمینان می دهد می توانید محتوای صفحه نمایش را حتی در زیر نور مستقیم خورشید ببینید. بعلاوه، صفحه نمایش همیشه روشن در پوشیدنی نیز به اندازه کافی هوشمند است تا روشنایی را بسته به نور محیط تنظیم کند.

3. عمر باتری طولانی تر

علیرغم نمایشگرهای بزرگتر و روشن تر، سری گلکسی واچ 6 بیشتر از نسل قبلی خود دوام می آورد. همه اینها به لطف تعبیه باتری های بزرگتر سامسونگ در داخل ساعت هوشمند است.

در حالی که گلکسی واچ 6 40 میلی‌متری دارای باتری 300 میلی‌آمپر ساعتی است، مدل 44 میلی‌متری دارای باتری 425 میلی‌آمپر ساعتی است. در مقایسه، نسخه‌های 40 و 44 میلی‌متری Watch 5 به ترتیب با باتری‌های 284 و 410 میلی‌آمپر ساعتی عرضه می‌شوند.

در حالی که گلکسی واچ 6 کلاسیک دارای شاسی بزرگ تری است، از همان سلول های 300 میلی آمپر ساعتی و 425 میلی آمپر ساعتی مانند مدل معمولی بهره می برد. سامسونگ ادعا می‌کند که واچ 6 می‌تواند تا 40 ساعت با شارژ با خاموش بودن صفحه نمایش همیشه روشن، دوام بیاورد. و هنگامی که عجله دارید، هشت دقیقه شارژ برای ارائه 8 ساعت زمان اضافی کافی است.

اگر از عمر باتری پوشیدنی فعلی خود ناراضی هستید، این نکات را برای افزایش عمر باتری ساعت هوشمند Wear OS خود دنبال کنید.

4. داخلی سریعتر

تراشه اگزینوس W930 سامسونگ خط تولید Galaxy Watch 6 را تامین می کند. این یک نسخه با کلاک بالاتر از تراشه Exynos W920 است که در سری های Watch 4 و 5 یافت می شود.

در حالی که پردازنده واچ 5 با فرکانس 1.18 گیگاهرتز کار می کند، تراشه اگزینوس واچ 6 با فرکانس 1.4 گیگاهرتز کار می کند. همراه با 2 گیگابایت رم در مقابل. 1.5 گیگابایت در مدل های قبلی، Watch 6 باید عملکرد نرم تری ارائه دهد.

5. OS 4 و One UI Watch 5 را بپوشید

بهترین ویژگی سامسونگ گلکسی واچ 6
بهترین ویژگی سامسونگ گلکسی واچ 6

گلکسی واچ 6 سامسونگ با سیستم عامل جدید Wear OS 4، اولین ساعت هوشمند اندرویدی جهان که این کار را انجام می دهد، اجرا می شود. بر اساس Android 13، آخرین نسخه Wear OS به لطف بهینه سازی های زیربنایی Google، عمر باتری بهتر و عملکرد روان تر را نوید می دهد.

در بالای Wear OS 4، One UI Watch 5، آخرین پوسته سامسونگ برای ساعت‌های هوشمندش قرار دارد. چندین ویژگی و بهینه‌سازی‌های جدید متمرکز بر سلامت، صفحه‌های ساعت جدید و موارد دیگر را برای ارائه تجربه کاربری بهتری در خود جای داده است.

6. نوتیفیکیشن های ریتم نامنظم قلب

ساعت های هوشمند Wear OS سامسونگ کنترل فشار خون و ECG را ارائه می دهند. با سری گلکسی واچ 6، این شرکت نوتیفیکیشن ریتم نامنظم قلب را معرفی کرده است. این ساعت را قادر می سازد تا ریتم قلب شما را از نظر فیبریلاسیون دهلیزی (AFib) حتی در هنگام خواب بررسی کند، و آن را به یکی از بهترین ساعت های هوشمند برای ردیابی خواب تبدیل می کند.

این ویژگی فقط در بازارهای منتخبی در دسترس است که سامسونگ تأییدیه لازم را دریافت کرده است. از آنجایی که بارگذاری جانبی برنامه ها در گلکسی واچ امکان پذیر است، می توانید یک نسخه وصله شده از Samsung Health را نصب کنید تا نوتیفیکیشن های ریتم قلب نامنظم را در یک بازار پشتیبانی نشده دریافت کنید.

با این وجود، نوتیفیکیشن‌های ریتم قلب نامنظم هنوز یک ویژگی مفید است که به طور بالقوه می‌تواند جان کاربر را نجات دهد. این به این دلیل است که آنها دیگر نیازی به انجام اسکن دستی نوار قلب برای تشخیص علائم AFib در هنگام استفاده از گلکسی واچ 6 ندارند.

بهترین ساعت های هوشمند سامسونگ تا کنون

گلکسی واچ 6 و واچ 6 کلاسیک بهترین ساعت های هوشمند سامسونگ هستند. آن‌ها نسبت به مدل‌های قبلی به‌روزرسانی‌های مناسبی را ارائه می‌کنند، با ویژگی‌های سلامتی جدید که یک وسیله جانبی ایده‌آل را برای مچ دست شما ایجاد می‌کند.

توجه داشته باشید که ساعت‌های هوشمند سامسونگ با تلفن‌های گلکسی بهتر کار می‌کنند، زیرا ممکن است دسترسی به برخی ویژگی‌ها را در دستگاه‌های غیرسامسونگ از دست بدهید. اما اگر صاحب یک گوشی جدید گلکسی هستید و به یک ساعت هوشمند نیاز دارید، به سری Galaxy Watch 6 نگاه نکنید.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خدمات وایز اول پرداخت

وایز اول پرداخت

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس