بیایید گلکسی واچ 5 و واچ 5 پرو را در ویدیوی دستی سریع ما ببینید!

53
0
گلکسی واچ 5

مشابه مدل اولترا سری گلکسی اس سامسونگ در چند سال پیش، مجموعه گلکسی واچ هم اکنون اولین نسخه پرو را شامل می شود، یعنی گلکسی واچ 5 پرو. و مانند گوشی های هوشمند گلکسی اولترا، واچ 5 پرو نیز قرار است نشان دهنده اوج پوشیدنی های مچ دست سامسونگ باشد.

گلکسی واچ 5 پرو چقدر با دیگر ساعت های هوشمند سامسونگ تفاوت دارد؟ و آیا نام Pro موجه است؟ ما این سوالات را در بررسی‌های آتی خود به طور کامل بررسی خواهیم کرد، اما در حال حاضر، اجازه دهید نگاهی گذرا به سری جدید Galaxy Watch 5 در ویدیوی عملی خود در زیر بیاندازیم.

مقایسه سریع گلکسی واچ سری 5

ما مدتی را با ساعت‌های هوشمند جدید سامسونگ که امروز در Unpacked رونمایی شدند گذراندیم و به طور خلاصه مدل‌های استاندارد و پرو را با هم مقایسه کردیم. می توان گفت که واچ 5 شبیه به گلکسی واچ 4 به نظر می رسد اما چند ارتقاء سخت افزاری ارزشمند را نسبت به مدل 2021 به ارمغان می آورد.

در همین حال، Galaxy Watch 5 پرو مانند یک برداشت جدید از فرمول ساعت هوشمند سامسونگ به نظر می‌رسد، که قربانی قاب چرخشی است که مدل‌های کلاسیک را تعریف می‌کند.

Galaxy Watch 5 و گلکسی واچ 5 پرو دارای چیپست و پیکربندی حافظه مشابهی هستند. با این وجود، Watch 5 Pro دارای یک قاب تیتانیومی است، با یک بار شارژ تا 80 ساعت عمر باتری دارد، و دارای سه ویژگی انحصاری Samsung Health است که ممکن است از طریق به روز رسانی سیستم عامل بعدی به Watch 5 استاندارد ارائه شود یا نباشد.

احتمالاً برای مدتی از قاب فیزیکی چرخان مخصوص سری گلکسی واچ کلاسیک غافل خواهیم شد، با این فرض که سامسونگ آن را با یک مدل ساعت هوشمند در آینده بازگرداند. اما برای اولین بار، به نظر می رسد Galaxy Watch 5 ارتقاء مناسبی نسبت به Watch 4 داشته باشد. و اولین ساعت هوشمند Pro ممکن است به اندازه کافی مزیت هایی را ارائه دهد که باعث شود نبود قاب چرخان را فراموش کنیم.

برای مشاهده دقیق‌تر ساعت‌های هوشمند جدید، ویدیوی سریع Galaxy Watch 5 ما را در زیر ببینید و منتظر اطلاعات بیشتر از Unpacked باشید.

3.5/5 - (2 امتیاز)
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس