خرید استارتاپ کاریابی Laskie توسط ایلان ماسک

65
0
استارتاپ کاریابی Laskie

به‌نظر می‌رسد توییتر اولین معامله خود در دوران ایلان ماسک را انجام داده است: خرید استارتاپ فناوری جستجوی مشاغل Laskie. در این پست به بررسی خرید استارتاپ کاریابی Laskie توسط ایلان ماسک می پردازیم.

خرید استارتاپ کاریابی Laskie توسط ایلان ماسک

این اولین خرید توییتر تحت رهبری ایلان ماسک است که می‌تواند به تحقق آرزوهای این میلیاردر برای تبدیل‌شدن توییتر به یک «اَبَربرنامه» که چندین قابلیت ازجمله پرداخت را به کاربران ارائه می‌کند، کمک کند.

در گزارش این نشریه به نقل از یک منبع آگاه گفته شده که توییتر مبلغ موردنیاز برای تصاحب Laskie را به‌صورت نقدی و سهام پرداخت کرده است. هرچند میزان دقیق آن فاش نشده، اما این منبع قیمت احتمالی خرید جدید توییتر را «ده‌ها میلیون» دلار اعلام کرده است.

درباره خرید جدید توییتر

استارتاپ Laskie مستقر در سن‌فرانسیسکو که با هدف پیدا‌کردن شغل‌های مناسب برای کاربران طراحی شده، قصد دارد تغییراتی اساسی در فرایند استخدام ایجاد کند. این استارتاپ در سال 2021 توسط «کریس باک» تأسیس شد که قبلاً استارتاپ دیگری با نام Interviewed را به وب‌سایت کاریابی Indeed فروخته بود.

هرچند Laskie در وب‌سایت خود اعلام می‌کند که سرویس آن‌ها دیگر در دسترس نیست، اما در لینکدین، خودش را به‌عنوان «قدرتمندترین پلتفرم برای استخدام استعدادهای فناوری» معرفی کرده است. وب‌سایت Gizmodo از طریق پلتفرم «بایگانی اینترنت» (Internet Archive) موفق شده به صفحه درباره من وب‌سایت Laskie دست پیدا کند که در بخشی از آن آمده است:

«معتقدیم که پیداکردن یک کار ریموت باوردنکردنی نباید چندان چالش‌برانگیز باشد. از مهندسان تا طراحان و بازاریابان گرفته، ما به همه کمک کرده‌ایم تا نقش رؤیایی خود را پیدا کنند.»

خرید پلتفرمی که روی دورکاری تمرکز دارد، توسط توییتر درحالی اعلام شده است که ایلان ماسک اخیراً از دورکاری به‌عنوان ایده‌ای چرند و از نظر اخلاقی نادرست یاد کرده بود. همچنین مدیرعامل جدید توییتر، «لیندا یاکارینو» (مدیر تبلیغات سابق NBCUniversal)، به‌تازگی معرفی شد که به‌زودی مدیریت این شبکه اجتماعی را بر عهده می‌گیرد.

axios

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس