دارک مود جدید گوگل تاریک تر است!

54
0
دارک مود جدید گوگل

گوگل اخیرا یک دارک مود را به جستجوی خود اضافه کرده است که باعث هیجان زده شدن بسیاری از کاربران شده است. اکنون، به نظر می رسد که این شرکت در حال آزمایش یک Dark Mode خیلی تاریک تر است، که باعث می شود صفحه جستجو به جای اینکه خاکستری باشد، سیاه به نظر برسد. دارک مود جدید گوگل فعلا به صورت آزمایشی در حال انتشار است.

9To5Google برای اولین بار Dark Mode جدید را مشاهده کرد، اما به نظر می رسد که این حالت فقط برای زیرمجموعه کوچکی از کاربران Google در دسترس است (من Dark Mode را فعال کرده ام، اما هنوز تم جدید خیلی سیاه آن برای من وجود ندارد).

Dark Mode اولیه خاکستری رنگ بود که برای چشم ها کاملا مناسب بود و آرام کننده بود، اما حالت جدید با استفاده از رنگ سیاه (000000# کد هگزا) واقعاً همه چیز را تاریک تر می کند.

برای کاربرانی که صفحه نمایش های OLED و AMOLED دارند، این تم جدید بهتر از قبلی هم به نظر می رسد، زیرا این نمایشگرها می توانند سیاهی تیره تری را نسبت به سایر مانیتورها ایجاد کنند.

کنتراست با تم مشکی کاملاً مشهودتر است، اما ممکن است در مقایسه با تم خاکستری کمی بیش از حد تضاد ایجاد کند.

اینکه کدام یک بهتر است شخص به شخص متفاوت است و به طرز نگاه هر کاربر بستگی دارد، اما همین که گوگل گزینه هایی برای ایجاد ظاهر و احساسی راحت به ما می دهد اتفاق خوبی است.

فعال کردن Dark Mode در Google.com خیلی آسان است، و بعد از انجام این کار، می توانید بررسی کنید که آیا به Dark Mode تاریک تر دسترسی دارید یا خیر.

5/5 - (3 امتیاز)
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس