رندرهای تبلت گلکسی تب S9 اولترا

33
0
رندرهای تبلت گلکسی تب S9 اولترا

سامسونگ ازنظر سهم بازار، همچنان به‌عنوان برترین سازنده‌ی تبلت‌های اندرویدی شناخته می‌شود و گلکسی تب S8 اولترا درحال حاضر برترین تبلت این شرکت است. اخیراً گزارش‌ها و شایعاتی درمورد گلکسی تب S9 اولترا منتشر شده و حالا رندرهای جدید این محصول نیز دردسترس قرار گرفته است. در این پست به بررسی رندرهای تبلت گلکسی تب S9 اولترا  می پردازیم.

رندرهای تبلت گلکسی تب S9 اولترا

افشاگر خوش‌سابقه‌ی خبرهای فناوری، OnLeaks با همکاری MySmartPrice رندرهای واضحی از گلکسی تب S9 اولترا به‌اشتراک گذاشته است. با توجه به این تصاویر به‌نظر می‌رسد نسل بعدی تبلت پرچم‌دار سامسونگ ازنظر ظاهری تفاوت چندانی با گلکسی تب S8 اولترا نخواهد داشت.

انتظار می‌رود گلکسی تب S9 اولترا مثل نسل کنونی این محصول از طراحی یکپارچه بهره ببرد. براساس رندهای فاش‌شده از این محصول، نوار مشکی رنگی در قاب پشتی آن تعبیه شده که محل قرارگیری قلم S-Pen خواهد بود. علاوه‌براین دوربین‌های اصلی دستگاه در بریدگی‌های مجزا قرار داده شده‌اند.

رندرهای تبلت گلکسی تب S9 اولترا
رندرهای تبلت گلکسی تب S9 اولترا

بریدگی بالای نمایشگر گلکسی تب S9 اولترا مثل تب S8 اولترا خواهد بود. این ناحیه میزبان دو دوربین جلویی دستگاه است که یکی از آن‌ها از حسگر استاندارد و دیگری از حسگر اولتراواید بهره می‌برد.

از دیگر ویژگی‌های تبلت رده‌بالای بعدی سامسونگ می‌توان به درگاه USB C و بلندگوهای استریو اشاره کرد. لبه‌ی سمت‌ راست دستگاه میزبان دکمه‌های پاور و تنظیم صدا خواهد بود. ابعاد این محصول ۳۲۶٫۴ در ۲۰۸٫۶ میلی‌متر خواهد بود که از این‌نظر تفاوت چندانی با گلکسی تب S8 اولترا ندارد.

گلکسی تب S9 اولترا احتمالاً به تراشه‌ی Snapdragon 8 Gen 2 For Galaxy مجهز خواهد شد و از باتری ۱۰۸۸۰ میلی آمپرساعتی بهره خواهد برد. انتظار می‌رود این تبلت با نمایشگر ۱۴٫۶ اینچی OLED با وضوح ۲۹۶۰ در ۱۸۴۸ عرضه شود.

androidauthority

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس