مشخصات کلیدی Samsung Galaxy Tab S8 FE توسط Geekbench فاش شد

46
0
مشخصات کلیدی Samsung Galaxy Tab S8 FE

در ماه می سال گذشته میلادی، سامسونگ Galaxy Tab S7 SE را معرفی کرد. انتظار داشتیم که در زمان مشابه نسخه ی جدید آن در سال ۲۰۲۲ رونمایی شود. هرچند این اتفاق رخ نداد و سامسونگ تنها مدل های استاندارد، پلاس و اولترا سری تب اس ۸ را معرفی کرد. اما خبر خوب این است که عرضه این تبلت لغو نشده‌؛ زیرا هم اکنون مشخصات کلیدی گلکسی Tab S8 FE در میان داده های گیک بنچ مشاهده شده است. مشخصات کلیدی Samsung Galaxy Tab S8 FE را در ادامه ببینید.

همچنین مطلب بهترین تبلت ها برای بازی را نیز میتوانید مطالعه کنید.

سامسونگ گلکسی تب S8 FE با کد SM-X506B در دست توسعه است. گفته می‌شود که این تبلت نیروی پردازشی مورد نیاز خود را از طریق تراشه مدیاتک MT8791V/TZA تأمین خواهد کرد. این چیپست با عنوان Kompanio 900T شناخته می‌شود. این تبلت به اندروید۱۳ مجهز خواهد شد. همچنین از ۴ گیگابایت حافظه رم بهره می‌برد. البته ممکن است نسخه های دیگری (با حافظه رم بیشتر) وجود داشته باشند.

مشخصات کلیدی Samsung Galaxy Tab S8 FE
مشخصات کلیدی Samsung Galaxy Tab S8 FE

GalaxyClub ادعا می‌کند که گلکسی تب S8 FE با عنوان SM-X506B از اینترنت 5G پشتیبانی می‌کند. البته نسخه دیگری از این تبلت (با کد SM-X500) تنها از شبکه Wi-Fi برخوردار بوده و هیچ درگاهی برای قرار دادن سیم‌کارت داخل آن تعبیه نشده است.

مشخص نیست که سامسونگ چه زمانی به طور رسمی از Galaxy Tab S8 FE رونمایی خواهد کرد، اما انتظار داریم در ماه های آتی اطلاعات بیشتری در مورد آن به دست آوریم.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس