معرفی ۱۰ راهکار ساده برای ساخت لیست ایمیل تبلیغاتی

تقریباً همه افراد در سراسر جهان آدرس ایمیل دارند و ایجاد لیست ایمیل تبلیغاتی یکی از ارزان‌ترین و ارزان‌ترین راه برای تبلیغات است.

112
0
لیست ایمیل تبلیغاتی تجاری

برای تمامی مشاغل اعم از کسب و کار آنلاین ساختمان سازی و تمامی گروه‌های مشاغل، ارتباط با مشتریان و چشم اندازهای شما اجباری است. تقریباً همه افراد در سراسر جهان آدرس ایمیل دارند و ایجاد لیست ایمیل یکی از مقرون به صرفه‌ترین و ارزان‌ترین راه حل‌ها برای به انجام رساندن این هدف است. مشاغل نباید اهمیت لیست ایمیل‌ها را نادیده بگیرند زیرا این یکی از ابزارهای مفید برای فروش محصول یا خدمات شما است. در تبلیغات برای هر محصول یا خدماتی لیست ایمیل شما به عنوان روح کار شما عمل می‌کند. افزودن مخاطبین تازه به ایمیل، از کارهای مهم شما در بازاریابی خواهد بود.

اگر قبلاً برای ایجاد لیست ایمیل خود کار نکرده‌اید یا ایده‌ای برای انجام این کار ندارید، در این مقاله به شما کمک می‌کنیم تا برای خودتان لیست ایمیل تبلیغاتی بسازید و فعالیت کنید.

۱۰ راهکار ساده برای ساخت لیست ایمیل تبلیغاتی

راهکار ساده برای ساخت لیست ایمیل تبلیغاتی

۱. ایجاد محتوای عالی برای وبلاگ

این استراتژی در ساخت لیست ایمیل تبلیغاتی شما در عین سادگی موثر است. اگر می‌خواهید مشتریان در مشترک باقی بمانند و مقاله‌های وبلاگ شما را به دوستان و خانواده خود ارسال کنند، محتوای شما باید استثنایی باشد. هیچ ابزاری برای آن وجود ندارد. اگر فکر می‌کنید محتوای وبلاگ شما چندان مناسب نیست به فکر استخدام نویسنده محتوا باشید تا آن را برای شما بنویسند.

۲. یک مسابقه برای تقویت مشترکان خود

مسابقه آنلاین را دقیقاً مانند بازی‌های رایگان تبلیغ کنید. برای مشتریان موجود یک مسابقه ایجاد کنید و انگیزه بیشتری برای مشترکان جدید ایجاد کنید. شرکت کنندگان را تشویق کنید تا ثبت نام کنند یا آدرس ایمیل خود را ارسال کنند. اطمینان حاصل کنید که وقتی مشترکان جدید ثبت نام می‌کنند پیام تشکر دریافت می‌کنند.

می‌بینم که بسیاری از وب سایت‌های مد و پوشاک در اولین خرید کاربر تخفیف ارائه می‌دهند. بنابراین به محض اینکه کاربر آدرس ایمیل خود را وارد سایت میکند یک ایمیل خوش‌‌آمد گویی همراه با کد تبلیغاتی دریافت می‌کند که می‌تواند از آن برای دریافت تخفیف اقدام کند.

۳. دکمه اشتراک گذاری در شبکه‌های اجتماعی

راهکار برای ساخت لیست ایمیل تبلیغاتی

مخاطبان خود را تشویق کنید تا ایمیل‌های بازاریابی خود را با ذکر منبع و حاوی دکمه اشتراک گذاری در شبکه‌های اجتماعی را برای دوستان خود ایمیل کنند. از این طریق می‌توانید به راحتی به جامعه‌ی بزرگی از مخاطبان دسترسی پیدا کنید.

طبق آمار‌های غیر رسمی اگر ایمیل حاوی دکمه اشتراک گذاری در رسانه‌های اجتماعی درون ایمیل باشد میزان مشاهده ایمیل ۱۵۸٪ افزایش می‌یابد.

۴. ثبت نام از طریق وب سایت‌ها

به پیشنهاد اشتراک گذاری که در وبسایت شما وجود دارد بروید. گزینه اشتراک را قابل مشاهده و آسان کنید تا افراد هنگام کاوش در وبسایت شما گیج نشوند. سعی کنید این گزینه را پیش رو داشته باشید و در هر صفحه از وب سایت خود فراخوان برای اشتراک گذاری را درج کنید. مکان‌های برجسته برای این کار: صفحه اصلی وبلاگ شما، صفحه اصلی وب سایت شما، صفحه “درباره‌ما” و “با ما تماس بگیرید”.

۵. گزینه‌های تشویقی

راهکار برای ساخت لیست ایمیل تبلیغاتی

امروزه یافتن یک وبسایت پر بازدید که انگیزه‌ای برای کاربران ندارد، ساده نیست. این می تواند یک کتاب الکترونیکی، کاغذ سفید، لیست کشیدن پرونده یا تعداد متنوعی از انواع محتوا باشد. کارایی مزیت این استراتژی است. با یک محتوا می‌توانید از آن در هر مرحله استفاده کنید.

۶. مراجعه مشتری

مهم نیست که در چه شغلی فعالیت دارید، معرفی خود برای افزایش اعتبار بسیار مهم است. هیچ چیز قابل اعتماد‌تر و مفید‌تر از توصیه مستقیم دوستی نیست که به او اعتماد دارید. چه کسی نمی‌خواهد شاد باشد و بخند؟ اگر تلاش می‌کنید مشترکان خود را خوشحال کنید آنها قطعا توجه بیشتری به شما خواهند کرد. سعی کنید از مخاطبان خود بخواهید محتوای شما را به دوستان و خانواده خود بفرستند. چیزی به آن‌ها پیشنهاد دهید که آن‌ها فقط نمی‌توانند آن را رد کنند. یک سبد هدیه یا کوپن برای تخفیف بدهید. بنابراین این سیستم روشی خارق‌العاده‌ای برای افزایش اشتراک ایمیل شماست.

۷. بازاریابی سنتی

این ابزار یک روش قدیمی برای جمع آوری آدرس‌های ایمیل است. می‌توانید آدرس‌های ایمیل را در رویدادها، نمایشگاه‌ها، گردهمایی‌ها، کنفرانس‌ها، و صفحات‌ آموزشی یا گردهمایی‌های حرفه‌ای جمع آوری کرده و به بانک اطلاعات خود برسانید.

۸. چشم انداز رسانه‌های اجتماعی

۱۰ راهکار ساده برای ساخت لیست ایمیل تبلیغاتی

این استراتژی بسیار رایج است. بسیاری از بازاریابان این روند را به تیم‌های خود آموزش می‌دهند و آن را اجرا می‌کنند. شما می‌توانید با رفتن به فیسبوک یا هر شبکه اجتماعی دیگر دوستانتان را پیدا کنید، به عکس نمایه آن‌ها نگاه کنید و اطلاعات قابل توجه‌ای را که ممکن است در کسب و کار یا محصول شما مشترک باشد شناسایی کنید. با یک الگو ساده با ذکر محصولات و خدمات خود به آن‌ها پیشنهاد مخاطب شدن بدهید.

شما می‌توانید از ابزارهایی مانند AeroLeads و LinkedIn با پلاگین‌های Chrome مانند Rapportive برای ایجاد لیست ایمیل تبلیغاتی خود در عرض چند دقیقه استفاده کنید. چنین ابزارهایی گزینه ساده ارسالی و دریافتی (csv) را نیز ارائه می‌دهند بنابراین می‌توانید برای ارسال پست‌ها یا ایمیل‌های تبلیغاتی از انتقال داده ها به MailChimp یا هر نرم افزار پستی مشابه خود استفاده کنید.

۹. وبینار‌‌ها از دیگر نکات لیست ایمیل تبلیغاتی

همانطور که همه ما می‌دانیم یک وبینار جلسه است که در سراسر وب جایی که ما آن را ارائه می‌دهیم برگزار می‌شود. در مورد آن بحث می‌کنیم و آن نمایش می‌دهیم. وبینار‌ها بسیار مفید هستند زیرا باعث صرفه جویی در وقت و هزینه می‌شوند، همچنین نیاز به حمل و نقل و جابجایی ندارد. این یک روش کارآمد برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات است. وبینار نوعی تبلیغ محصول است و ۱۵ دقیقه طول می‌کشد. در زمان ثبت نام می‌توانید میزبان یک وبینار آنلاین باشید و به راحتی آدرس های ایمیل را جمع آوری کنید.

۱۰. وب سایت سریعتر

سرعت هیجان دارد اما در اینترنت چیزی ضروری است. سرعت کم اینترنت به احتمال زیاد می‌تواند نرخ تبدیل و بازدید‌های شما را از بین ببرد. همه کارها را انجام دهید و همه کارها را برای سرعت بخشیدن به سایت خود انجام دهید. ابزارهای مختلفی در بازار موجود است که گزارش کاملی از خطاها و میزان سرعت سایت را به شما ارائه می‌دهد. بیشترین استفاده را از این ابزارها ببرید. سرعت سریع سایت باید از مهمترین اولویت‌های شما باشد.

نتیجه

ساخت لیست ایمیل تبلیغاتی مارکتینگ

وقتی صحبت از تبلیغات می‌شود، ایجاد لیست ایمیل شما همیشه به محتوای خوب و بازاریابی خلاصه می‌شود. به یاد داشته باشید ایجاد مخاطب در هر بازاری نیاز به سخت کوشی، صبر و حوصله و چند ابزار دارد. با کمک این ایده‌ها می‌توانید به سرعت پایگاه داده ایمیل خود را افزایش دهید. سعی کنید لیست‌های ایمیل را خریداری نکنید. این آدرس‌ها اغلب حاوی آدرس‌های جعلی هستند که به طور خاص برای قرار گیری در لیست سیاه طراحی شده‌اند و فاقد ارزش هستند.

امتیاز این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس