ساعت هوآوی GT Cyber در تصاویر زنده با طراحی شگفت انگیز به نمایش درامد

31
0
ساعت هوآوی GT Cyber

ساعت هوآوی GT Cyber یک مفهوم کاملاً جدید از نظر ساعت های هوشمند است و اکنون در تصاویر زنده با طراحی فوق العاده به بیرون درز کرده است.

بروزرسانی سری Huawei Watch 3 سپتامبر 2022  عرضه خواهد شد.

راهنمای Weibo – همکلاسی guan تصویری زنده از Watch GT Cyber ارائه کرده است و اولین برداشت ما از ساعت مسحورکننده است. اگر این طراحی واقعی است، پس باید هواوی را به خاطر این ساخت شگفت انگیز تحسین کنیم، زیرا این ساعت هوشمند جدید بالاتر از همه رقبای خود در بازار قرار دارد.

با نگاهی به تصاویر زنده، ساعت سایبری ساعت هوآوی GT Cyber در یک قاب بزرگ و پرپشت که حکاکی های مختلفی دارد می درخشد. به طور کلی فریم عظیم است و با آن طرح‌واره‌های طراحی خیره‌کننده به نظر می‌رسد.

صفحه نمایش دارای شکل گرد است. با این حال، جزئیات کوچکی وجود دارد که باید به تنهایی آن را ثبت کنید. بررسی کنید، چهار نوار لغزنده در هر گوشه ساعت وجود دارد که می‌تواند (احتمالاً) به عنوان قفل/باز کردن صفحه ساعت عمل کند.

بله، انتظار می رود که این ساعت دارای صفحه ساعت قابل جدا شدن باشد و به شما امکان می دهد صفحه را از بند خارج کنید. این چیز جدیدی است و ما باید منتظر آن باشیم.

علاوه بر این، ساعت هیچ علامتی از کلید عملکردی ندارد، تاج را در سمت راست بپذیرید.

تاک باند هواوی:

در طول سال جاری، هواوی ساعت های هوشمندی مانند Watch GT 3 Pro، Watch D و موارد دیگر را روانه بازار کرده است، اما این چیز جدیدی است. می توان تصور کرد که ایده این ساعت هوشمند مستقیماً از سری تاک باند هواوی گرفته شده است.

Talkband به شما امکان حذف صفحه نمایش باند را می دهد و به عنوان یک هدفون بلوتوثی عمل می کند، این نوع باند هوشمند ابتدا توسط هواوی معرفی شد و اکنون سازنده فناوری چینی آماده ارائه آن بر روی ساعت های هوشمند است.

ساعت هوآوی  GT Cyber
ساعت هوآوی GT Cyber

Huawei Watch GT Cyber در 2 نوامبر راه اندازی می شود و ما شما را در جریان قرار خواهیم داد. تا آن زمان با ما در ارتباط باشید.

سری Huawei Mate 50، Watch GT 3 SE و Nova 10 در مالزی عرضه شدند

امروز، طی یک رویداد انحصاری معرفی مالزی، هواوی تعدادی گوشی هوشمند جدید از جمله آخرین سری میت 50 و سری نوا 10 را به بازار عرضه کرد. در همین حال، Huawei Watch GT 3 SE در کمپین اضافه شده است

بیایید در مورد پیشنهادات و برچسب‌های قیمت سری میت 50 هواوی صحبت کنیم:

Huawei Mate 50 Pro Orange Vegan Leather Edition با قیمت 5299 رینگیت، میت 50 پرو با قیمت 4499 رینگیت و میت 50 استاندارد 3699 رینگیت قیمت دارد.

مدل چرمی وگان میت 50 پرو با 512 گیگابایت فضای ذخیره سازی عرضه می شود، در حالی که رنگ های دیگر – مشکی و نقره ای 256 گیگابایت حافظه داخلی را به همراه دارند. در همین حال، نسخه استاندارد با چرم وگان عرضه نمی شود.

بیایید در مورد موارد رایگان صحبت کنیم، سری Huawei Mate 50 در مالزی با یک Watch GT 2 Pro رایگان، جوایز برنامه تلفن همراه HMS و 3 ماه ضمانت صفحه نمایش در بسته رایگان به ارزش 1450 RM راه اندازی شد.

Huawei Watch GT 3 SE:

هوآوی همچنین ساعت هوشمند جهانی جدید خود را با نام Watch GT 3 SE در مالزی عرضه کرده است که با قیمت RM899 عرضه می شود. با این حال، برای مدت زمان محدود، می توانید آن را با RM 699 دریافت کنید. این پیشنهاد فقط تا 11 نوامبر موجود است.

هواوی نوا سری 10:

در ادامه، سری جدید Nova 10 شامل Huawei Nova 10، Nova 10 Pro و Nova 10 SE را داریم. Nova 10 با قیمت 2199 RM، Nova 10 Pro با قیمت RM2599 و Nova 10 SE با قیمت 1499 RM قیمت گذاری شده است.

هواوی Nova 10 و Nova 10 Pro با صحبت در مورد هزینه‌های مجانی خود، جوایز Huawei Band و HMS رایگان به ارزش 600 رینگیت دریافت می‌کنند. در حالی که Nova 10 SE حق دریافت هزینه های رایگان به ارزش 100 رینگیت را دارد.

(عکس)

Huawei Watch 3/3 Pro با هارمونی او اس 3.0.0.138 ویژگی های بومی Petal Maps را دریافت می کند

هواوی به‌روزرسانی نرم‌افزاری جدیدی را برای ساعت‌های هوشمند Watch 3 و Watch 3 Pro مجهز به LTE با استفاده از نسخه نرم‌افزار HarmonyOS 3.0.0.138 ارائه می‌کند. این به روز رسانی خدمات بومی Petal Maps را برای این پوشیدنی های هوشمند به ارمغان می آورد.

برنامه ناوبری بومی Petal Maps به شما این امکان را می دهد که مقصد را تنظیم کنید و فقط از طریق صدای هوشمند برای یک ساعت هوشمند پیمایش کنید. اتصال LTE برای ساعت‌های هوشمند هواوی، نیاز به اتصال تلفن هوشمند را حذف می‌کند.

علاوه بر این، به شما این امکان را می دهد که مکان واقعی را مستقیماً روی ساعت تعیین کنید و مسیر ناوبری در یک نگاه زمانی که برای پیاده روی یا دوچرخه سواری بیرون می روید واضح است.

Huawei Watch GT Cyber “نوآوری واقعی” را به سامسونگ و اپل نشان می دهد

2 نوامبر است و هواوی آماده است تا مورد انتظارترین ساعت هوشمند – Watch GT Cyber را روی پلتفرم مصرف کننده عرضه کند. بدون شک Huawei Watch GT Cyber یک رقیب سرسخت در برابر اپل و سامسونگ مانند غول های فناوری خواهد بود.

تا کنون، سازنده چینی چندین دستگاه را در زمین کاربر رونمایی کرده است. علاوه بر این، در زمان‌های اخیر ما شاهد خلاقیت‌های پوشیدنی شگفت‌انگیز هواوی بوده‌ایم. با این حال، Watch GT Cyber چیزی است که به راحتی می تواند توجه شما را به خود جلب کند.

در چند روز گذشته Watch GT Cyber هیجان زیادی را در بین کاربران ایجاد کرده است. و چرا که نه، پوشیدنی مربوطه با طراحی جذاب در تیزرهای رسمی ظاهر شده است. اشتباه نخواهد بود اگر بگوییم، این دستگاه اصطلاح “نوآوری” را دوباره تعریف کرده است.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس