بروزرسانی سری Huawei Watch 3 سپتامبر 2022 با بسیاری از ویژگی‌های جدید

82
0

هواوی به‌روزرسانی سپتامبر 2022 را برای ساعت‌های هوشمند سری Watch 3 ارائه می‌کند که ویژگی‌های جدیدی را برای این دارندگان ساعت هوشمند در بازار جهانی به ارمغان می‌آورد. بروزرسانی سری Huawei Watch 3 در حال انتشار است.

به گفته huaweiblog، آپدیت سپتامبر 2022 سری 3 Huawei Watch با نسخه سیستم عامل 2.1.0.399 نسخه HarmonyOS ارائه می شود. این خلاصه میان‌افزار نشان می‌دهد که به‌روزرسانی حالت اجرا (Sports Field) و پشتیبانی از دریافت و پاسخ با ایموجی‌ها در پیام‌ها را اضافه می‌کند.

افرادی که دارای سری Huawei Watch 3 هستند می‌توانند به‌روزرسانی ماه سپتامبر را با برنامه Huawei Health نصب کنند و بخش به‌روزرسانی را بررسی کنند.

به روز رسانی ها:

. حالت Run (Sports Field) را به تمرین اضافه می کند تا به شما امکان دهد یک مسیر دویدن را برای دقت داده های بهتر و شمارش دور دقیق تر انتخاب کنید.

. پشتیبانی از دریافت و پاسخ با ایموجی ها در پیامک را اضافه می کند.

بهینه سازی ها:

. پشتیبانی برای تنظیم چند دوره زمانی برای حالت مزاحم نشوید.

. صفحه نمایش را برای شنا (در داخل ساختمان) بهینه می کند و به شما امکان می دهد طول استخر از پیش تعیین شده را انتخاب کنید یا با چرخاندن تاج از یک استخر سفارشی استفاده کنید.

. دقت تشخیص فاصله و شکل شنا را بهبود می بخشد.

. به شما امکان می‌دهد از دکمه‌های تاج و پایین برای مشاهده و استفاده از دوره‌های اجرا سفارشی یا برنامه Al run استفاده کنید.

. پشتیبانی برای انتخاب دویدن در فضای باز و دویدن میدانی برای دوره‌های سفارشی و برنامه زمان‌بندی Al Run شما را اضافه می‌کند.

. داده‌های دامنه شدت را به صفحه‌های کورس دویدن سفارشی و صفحه‌های Al Running Plan اضافه می‌کند و به شما امکان می‌دهد وضعیت تمرین خود را نظارت کنید و تنظیمات به موقع انجام دهید.

. یک توصیف اندازه گیری برای آستانه لاکتات اضافه می کند، که با کلیک کردن روی آیکون (i) در گوشه سمت راست بالا قابل دسترسی است.

در زیر می توانید یادداشت های به روز رسانی را برای اقدامات ایمنی بیشتر بررسی کنید.

. برای تجربه کاربری بهتر، توصیه می شود ابتدا اپلیکیشن Huawei Health را به آخرین نسخه در اپ استور آپدیت کنید.

. در طول به روز رسانی اتصال بلوتوث را قطع نکنید. اگر آپدیت ناموفق بود، دوباره امتحان کنید.

. ممکن است مدتی طول بکشد تا ابزار پوشیدنی به روز شود. منتظر بمانید تا نوار پیشرفت روی دستگاه پایان فرآیند را نشان دهد. پس از تکمیل به روز رسانی، دستگاه به طور خودکار راه اندازی مجدد می شود.

. اگر هنگام استفاده از دستگاه با مشکل مواجه شدید، با خط تلفن مشتریان Huawei تماس بگیرید یا به مرکز خدمات مشتریان Huawei مراجعه کنید.

بروزرسانی سری Huawei Watch 3
بروزرسانی سری Huawei Watch 3
امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس