سایت پونیشا (ponish) | استخدام فریلنسر | دریافت آنلاین پروژه

135
0
سایت پونیشا (ponish)

با ایجاد پروژه یا مسابقه در پونیشا می‌توانید افراد متخصص پیدا کنید و با پرداخت امن پونیشا می‌توانید با اطمینان با آنها بصورت آنلاین کار کنید. سایت پونیشا (ponish) با فراهم کردن ابزار مناسب برای افراد با انگیزه، کمک می کند تا جهان به مکان بهتری برای زندگی تبدیل شود. در واقع پونیشا برای همه امکاناتی را فراهم می آورد تا بتوانند با اطمینان و بدون حضور فیزیکی با یکدیگر کار کنند، پروژه ها را انجام دهند، محصولات جدید خلق کنند، و یا کیفیت محصولات فعلی را بهبود بخشند در نتیجه بهره وری افزایش می یابد و ساعات مفید کاری بیشتر می شود. پونیشا افراد کارآفرین و فریلنسر را در ایران به هم متصل می‌کند و بستری برای برون‌سپاری پروژه‌های کامپیوتری است.

معرفی سایت پونیشا (ponish)

اگر مهارتی دارید و میخواهید به صورت فریلنس درآمد کسب کنید میتوانید با ساخت یک حساب در پونیشا کار خود را شروع کرده و درآمد کسب کنید. همچنین اگر پروژه ای برای انجام دارید و یا میخواهید بعضی از کارهای شرکت خود را برون سپاری کنید میتوانید با مراجعه به سایت پونیشا پروژه خود را به فریلنسرها بسپارید و با مناسب ترین هزینه و کیفیت بالا آن را دریافت کنید.

سایت پونیشا (ponish)
سایت پونیشا (ponish)

دلایل استفاده از خدمات سایت پونیشا 

  • سریع و باکیفیت 
  • بیش از صدهزار فریلنسر در مهارت های مختلف
  • اطمینان در پرداخت از طریق پرداخت امن پونیشا
  • بالاترین رتبه در سایت های فریلنسینگ
  • ۱۰۰ درصد رضایت در انجام کار

چه کارهایی را می‌توانید از طریق پونیشا انجام دهید؟

کارهای زیادی را میتوانید از طریق پونیشا انجام دهید که شامل موارد زیر است.

  • اپلیکیشن اندروید و بازی
  • برنامه نویسی وب و نرم افزار
  • تایپ و ترجمه
  • تولید محتوا
  • نصب و راه اندازی وردپرس
  • طراحی گرافیک و لوگو
  • خدمات سئو و دیجیتال مارکتینگ
  • طراح قالب و وردپرس

روش کار در پونیشا

با پونیشا به راحتی برای پروژه‌های خود نیروی مناسب استخدام کنید. برای این کار با سه مرحله کلی را طی کنید.

  1. پروژه خود را تعریف کنید : چه کاری میخواهید برای شما انجام شود.
  2. بهترین پیشنهاد را انتخاب کنید. فریلنسرها (نیروی کار) از سراسر ایران برای انجام پروژه شما پیشنهاد ارسال میکنند.
  3. پرداخت پس از رضایت از کار. از پرداخت امن پونیشا استفاده کنید هر زمان کار تحویل داده شد و راضی بودید اعلام کنید مبلغ به فریلنسر پرداخت شود.

مسابقه در پونیشا

پونیشا کمک میکند تا از طریق ایجاد مسابقه به طراحی مورد علاقه خود برسید. برای این کار نیز باید به صورت کلی سه مرحله را انجام دهید.

  1. بگویید چه چیزی باید برای شما طراحی شود. با توضیح مختصر شروع کنید تا طراحان متوجه شوند چه چیزی می بایست برای شما طراحی کنند.
  2. با طراحان حرفه ای کار کنید. با کسانی که در مسابقه شرکت میکنند به صورت مستمر در ارتباط باشید، نظر خود را درباره طراحی آنها بگویید و به طرح دریافتی رتبه دهید تا طراحان دیگر بیشتر با نظر و سلیقه شما آشنا شوند.
  3. بهترین طرح را به عنوان برنده انتخاب کنید. در ادامه با طراح کار طراحی را تکمیل، فایل های اصلی را دریافت و مبلغ جایزه را برای وی آزاد کنید.
سایت پونیشا (ponish)
سایت پونیشا (ponish)

ایجاد درآمد از طریق بخش مسابقه

در پونیشا می‌توانید با انجام پروژه‌هایی که مهارت آن را دارید درآمد کسب کنید. با شرکت در مسابقه های طراحی مهارت خود را محک بزنید و درآمد قابل توجهی کسب کنید. نکته مهم برای برنده شدن در مسابقات تعامل با کارفرماست.

  1. توضیحات مسابقه را با دقت مطالعه کنید.
  2. اسکچ طرح پیشنهادی خود را آماده و در مسابقه ارسال کنید.
  3. نظر و رتبه کارفرما را دریافت کنید.
  4. اسکچ بعدی را با توجه به نظر کارفرما آماده و ارسال کنید.

تعرفه های پونیشا 

پونیشا دارای 4 تعرفه به شرح زیر است :

  • عضویت معمولی : رایگان. اعضای معمولی میتوانند در مسابقات شرکت کنند و 5 پیشنهاد برای پروژه ها ارسال کنند.
  • عضویت برنزی : 350,000ریال ماهیانه. 350,000ریال ماهیانه. اعضای برنزی پروفایل حرفه ای دریافت می‌کنند، نشان عضویت برنزی می‌گیرند و می‌توانند 60 پیشنهاد در ماه ارسال کنند.
  • عضویت نقره ای : 500,000ریال ماهیانه. اعضای نقره ای پروفایل حرفه ای دریافت می‌کنند، نشان عضویت نقره ای می‌گیرند و می‌توانند 120 پیشنهاد در ماه ارسال کنند و از مارکت‌اینجا فایل دانلود کنند.
  • عضویت طلایی : 700,000ریال ماهیانه. اعضای طلایی پروفایل حرفه ای دریافت می‌کنند، نشان عضویت طلایی می‌گیرند و می‌توانند 240 پیشنهاد در ماه ارسال کنند و از مارکت‌اینجا فایل دانلود کنند.

عضویت برنزی سالیانه 2,940,000ریال سالیانه، نقره ای 4,200,000ریال سالیانه، طلایی 5,880,000ریال سالیانه است.

از خارج از ایران به راحتی میتوانید حساب خود را در پونیشا از طریق Paypal، Visa و mastercard شارژ کنید.

نحوه ثبت نام در پونیشا

برای ثبت نام در سایت پونیشا (ponish)؛ ابتدا وارد سایت پونیشا شوید و در بالا سمت چپ سایت بر روی گزینه “ثبت نام” کلیک کنید. در قسمت موبایل شماره خود را وارد کنید. کدتایید از طریق پیام کوتاه برای شما ارسال میشود و آن را در بخش مربوطه وارد کرده و تایید کنید. در صفحه جدید یک نام کاربری برای خود انتخاب کرده و ایمیل و رمز عبور را وارد کنید. در بخش بعدی دو گزینه را مشاهده میکنید : پروژه میخواهم (فریلنسر) یا پروژه دارم (کارفرما). یکی را انتخاب کنید. ( شما میتوانید از طریق حساب گوگل خود ثبت نام کنید).

اگر به عنوان فریلنسر در پونیشا ثبت نام کرده اید در داشبورد خود بخش های مختلفی را مشاهده میکنید. در ابتدا باید اطلاعات پروفایل خود که شامل روزمه، مهارت و نمونه کار و تصاویر را پر کنید.

 

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس