معرفی بهترین بازی های ویدیویی در سال ۲۰۲۱ | بهترین video game ها

68
0
بهترین بازی های ویدیویی

در مورد بازی های ویدیویی، در سال ۲۰۲۱ آنچنان چیز دندان گیری وجود ندارد. Metroid Dead، Deathloop، Eastward، Unpacking بازی هایی هستند که منتشر شدند. ما همچنان در ماه های آینده منتظر بازی های دیگری خواهیم بود: Halo Infinite و چند نسخه بازسازی شده پوکمون. در این مقاله به بررسی بهترین بازی های ویدیویی در سال ۲۰۲۱ می پردازیم.

بهترین بازی های ویدیویی در سال ۲۰۲۱

Unpacking 

تصور اینکه بازی ویدیویی Unpacking به عنوان یکی از نامزد های اصلی بهترین بازی سال باشد، سخت است.

Unpacking یک بازی ویدیویی درباره جا به‌ جایی دکوراسیون خانه و قرار دادن اشیا در مکان مناسب است. همچنین یک داستان منحصر به ‌فرد درباره اشیایی است که زندگی را تشکیل می‌دهند. با خواندن این توضیحات، شاید برای امتحان آن قانع نشده باشید، ولی به این بازی فرصت بدهید بهتر از آن چیزی است که فکر می‌کنید. 

بهترین بازی های ویدیویی
بهترین بازی های ویدیویی

Dread Metroid

هر سال یک نسخه جدید و مهم از Metroid  منتشر نمی‌شود، باید برای بازی کردن نسخه جدید آن چندین سال صبر کنید. داستان این بازی در ادامه نسخه های قبلی این بازی مانند Super Metroid و Metroid Fusion است، Metroid Dread یک شیوه قدیمی را انتخاب کرده و هر عنصر را به سطح جدید و کاملاً سفارشی ارتقا می‌دهد.

بهترین بازی های ویدیویی
بهترین بازی های ویدیویی

Deathloop

عرضه برای: PC, Nintendo Switch 

Deathloop در حال حاضر بهترین دلیلی است که برای خرید پلی استیشن 5 وجود دارد. این یک بازی معمایی و پازلی است. در یک ساحل بیدار شده و متوجه میشوید در یک حلقه زمانی گیر کرده اید. در واقع این یک داستان قدیمی است که هرگز از محدوده آن خارج نمی شود. سیستم امکان انجام آزمایش ‌های هیجان ‌انگیز را به شما میدهد. صدا گذاری آن هم توسط گروهی از گویندگان به یاد ماندنی صورت گرفته است. محیط بازی جزیره Blackreef است، که شما میتوانید قدم به قدم با آن جزیره آشنا بشوید.

بهترین بازی های ویدیویی
بهترین بازی های ویدیویی

Disco Elysium: The Final Cut

عرضه برای: PC، PS4، PS5

Disco Elysium پس از انتشار در سال 2019 به افتخارات زیادی دست یافت، از جمله امتیاز عالی از GameSpot، نامزدی های زیادی برای بازی سال و چندین جایزه برای بهترین روایت. یک بازی توسعه یافته ی Final Cut در اوایل سال جاری برای PC,PS4,PS5 عرضه شد. صداپیشگی آن بسیار گسترده است (صدا پیشگی بیش از یک میلیون کلمه) که آن را بسیار مورد توجه می‌کند. عرضه برای Xbox و Switch در اواخر امسال برنامه ریزی شده است.

بهترین بازی های ویدیویی
بهترین بازی های ویدیویی

Resident Evil Village

عرضه برای: PS4، PS5، Xbox One، Xbox Series X|S، PC، Stadia

 Resident Evil Village، با نام مستعار رزیدنت اویل 8، 25 سال بعد از اولین سری این بازی ترسناک را نشان می ‌دهد. این بازی مجموعه ی کاملی از نقاط قوت هر بازی است: شخصیت ‌های به یاد ماندنی، مبارزات هیجان انگیز و مکان ‌های سورئال و البته وحشت.

 Resident Evil Village برای طرفداران این مجموعه یک گزینه خاص است. ارزش بازی کردن برای هر کسی که فکر می‌کند به آن علاقه دارد را، دارد.

بهترین بازی های ویدیویی
بهترین بازی های ویدیویی

Ratchet and Clank: Rift Apart

عرضه برای: PS5

 Ratchet and Clank: Rift Apart جدیدترین انحصاری PS5 است و ممکن است تا کنون بهترین باشد. مانند Demon’s Souls و Returnal، PS5 توانایی ‌های آن را نشان می ‌دهد. این بازی شگفت ‌انگیز به نظر می ‌رسد. از سخت افزار SSD PS5 نه فقط برای کوتاه کردن زمان بارگذاری، بلکه برای شکل دادن به طراحی سطح نیز استفاده می کند. یک داستان عالی که هر دارنده PS5 می تواند از آن لذت ببرد.

بهترین بازی های ویدیویی
بهترین بازی های ویدیویی

Super Mario 3D World + Bowser’s Fury

عرضه برای: Nintendo Switch 

Super Mario 3D World + Bowser’s Fury آخرین نمونه از Wii U است که در میان با ارزش ترین آثار Switch قرار دارد. مانند Mario Party 8، Bayonetta 2، Pokken Tournament و Donkey Kong Tropical Freeze، Super Mario 3D World در اصل یک بازی Wii U است. این افزونه کوتاه اما جالب Bowser’s Fury که به کاربران سوییچ ارائه شده است و تجربه ی جالبی برای کاربران میسازد.

بهترین بازی های ویدیویی
بهترین بازی های ویدیویی

Hitman 3

 عرضه برای: PC، PS4، PS5، Xbox One، Xbox Series X|S، Switch، Stadia

نسخه ی Remastered Hitman 3 نقطه اوج  Hitman است که در سال 2016 آغاز شد. اگرچه امکان بازی چند نفره ی Hitman 2 را ندارد، اما طراحی فوق ‌العاده نسخه‌ های قبلی خود را دارد. چرخش ‌ها و پیشرفت ‌های جدیدی اضافه شده است و این تجربه ی جدیدی را به بازی اضافه میکند. اگر به بازی از طریق عینک های واقعیت مجازی علاقه دارید، می توانید آن را در VR نیز بازی کنید.

بهترین بازی های ویدیویی
بهترین بازی های ویدیویی

It takes two

عرضه برای: PC، PS4، PS5، Xbox One، Xbox Series X|S

در این بازی کلوپ های شبانه در کانال های تهویه هوا برقرار هستند. مسابقه یک به یک استریت فایت با سنجاب دارید. It Takes Two همه چیز دارد. این فیلم درباره کودی و می است، زوجی که قصد طلاق دارند و مشکلات زیادی آنها را احاطه کرده است. خود را در بدن اسباب ‌بازی ‌های ساخته شده توسط دخترشان پیدا میکنند.

این یک بازی در مورد کار تیمی با همسر برای حل مشکلات است. این بازی منحصرا دو نفره انجام میشود و هر کس باید یکی از نقش های مرد و زن را بازی کند. اگر دوستی دارید که به اندازه کافی برای بازی 12 ساعته در پلتفرم کوآپ آماده است، مطمئنا اوقات جذابی را با It ​​Takes Two خواهید داشت.

بهترین بازی های ویدیویی
بهترین بازی های ویدیویی

Monster Hunter Rise

عرضه برای: Nintendo Switch 

 اگر قبلاً یک نسخه بازی Monster Hunter را بازی کرده‌اید، احتمالا از الان می‌دانید که از Rise چه انتظاراتی باید داشته باشید. این بازی در مورد مبارزه با هیولا ها و شکار آنهاست. شکست دادن آنها تجهیزات بهتری برای شما فراهم می کند که به نوبه خود به شما در راه شکار هیولا های بزرگ تر کمک می‌کند. Rise فرایند هایی را معرفی می‌کند که مبارزه را روان ‌تر می‌کنند. همچنین فهرست جدیدی از هیولا ها را برای شکار معرفی می‌کند. این بازی علاوه بر روند اصلی، داستان های مختلفی را ارائه می‌دهد که برای گذراندن همه ی آنها باید دست کم ۵۰ ساعت وقت صرف کنید.

بهترین بازی های ویدیویی
بهترین بازی های ویدیویی

New Pokemon Snap

عرضه برای: Nintendo Switch 

بیش از 20 سال طول کشید، اما نینتندو بالاخره یک دنباله برای Pokemon Snap به ما داد. New Pokemon Snap به طرز شگفت انگیزی سرگرم کننده است. اما New Pokemon Snap چیزی فراتر از یک بازی است. این بازی یک تفریح ​​سرگرم کننده و نوستالژیک برای طرفداران نینتندو است.

بهترین بازی های ویدیویی
بهترین بازی های ویدیویی

Mass Effect Legendary Edition

عرضه برای: PC، PS4، Xbox One

 نسخه Mass Effect Legendary  سه بازی اول Mass Effect به همراه همه DLC‌ های آنها را در بر میگیرد که شامل انبوهی از DLC‌ ها است. این بازی تمام این گزینه ها را در کیفیت 4K  ارائه میدهد. اگرچه ارتقای کیفیت قابل توجه است، اما این تنها گزینه ی بهبود یافته نیست. گزینه‌ های زیادی اضافه شده است. همچنین کنترل‌ ها به‌ ویژه در Mass Effect اصلی سخت ‌تر شده‌ است.

بهترین بازی های ویدیویی
بهترین بازی های ویدیویی

Psychonauts 2

عرضه برای: Xbox One، Xbox Series X|S، PC، PS4

 Psychonauts مثل یک خواب است. یا نسخه اول بازی را که در سال ۲۰۰۵ منتشر شد را از دست داده‌اید، یا آن را بازی کرده‌اید. اکثر کسانی که از نسخه اول آن خوششان آمد تا الان منتظر بازی مانده اند. 16 سال بعد، نسخه دوم جذاب و خلاقانه اینجاست. این بازی پر جنب و جوش با ستایش منتقدان همراه شده است و یکی از خاطره انگیز ترین بازی های سال 2021 نامیده می شود. GameSpot آن را یک «دستاورد شگفت‌انگیز از هر نظر» نامید. این دستاورد شگفت‌انگیز برای دارندگان Xbox است که می‌توانند این بازی را روی Xbox Game Pass بازی کنند.

بهترین بازی های ویدیویی
بهترین بازی های ویدیویی

منبع: cnet

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خدمات وایز اول پرداخت

وایز اول پرداخت

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس