بهترین فروشگاه آنلاین ابزار آلات ۱۴۰۲

103
0
بهترین فروشگاه آنلاین ابزار آلات ۱۴۰۲

اگر به دنبال خرید ابزارآلات خوب و با کیفیت باشید، حتما می‌دانید که باید زمان زیادی را صرف گشتن و پیدا کردن ابزار مناسب خود کنید.تنوع بازار ابزارآلات بسیار بالاست و برندها و مدل های فراوانی هستند که در زمینه تولید ابزارهای گوناگون فعالیت می کنند. امروزه فروشگاه های سنتی ابزارآلات بیشتر عرضه کننده گروه محدودی از محصولات و برندهای ابزارآلات هستند، فروشگاه های اینترنتی فروش ابزارآلات این امکان را به وجود آورده اند تا به راحتی به دنبال محصول مورد نظر خود با کیفیت بالا بگردید. در این پست به معرفی بهترین فروشگاه آنلاین ابزار آلات ۱۴۰۲ می پردازیم.

بهترین فروشگاه آنلاین ابزار آلات ۱۴۰۲

در انتخاب ابزار با توجه به نیازی که دارید رعایت کردن نکاتی از قبیل دانستن آنکه به چه چیزی در کارتان نیاز دارید (که می توانید از افراد کاربلد با ابزار آلات کمک بگیرید)، خرید نوع ابزار مانند خرید ابزار پلاگین که ارزان‌تر از، مقاوم تر و برای کار کردن بسیار راحت هستند، خرید از برندهای معتبر ابزارآلات به جای خرید از خرده فروشی ها برای کارکرد بهتر و بیشتر، مشخص کرن فضایی برای قرار دادن ابزارآلات خود، از مواردی است که قبل از خرید یک ابزار آلات خوب و با کیفیت باید توجه کنید.

خرید ابزارآلات به صورت آنلاین همچنین این امکان را به شما خواهد داد تا بتوانید علاوه بر دیدن تنوع بالای وسایل با برند های معتبر به صورت یک جا، از تجربه افراد مختلفی که آن ابزار را تهیه کرده اند کمک بگیرید و به راحتی خرید کنید. در ادامه می خواهیم چند مورد از برترین سایت های ابزار آلات را به شما عزیزان معرفی کنیم:

سایت ابزار مارکت

فروشگاه اینترنتی ابزار مارکت فعالیت خود را از سال 1386 در زمینه فروش انواع ابزارآلات صنعتی آغاز کرده است. دو فاکتور مهمی که ابزار مارکت به عنوان اولین فروشگاه اینترنتی ایجاد کرد و باعث شد تا این فروشگاه جزو بهترین سایت ها در زمینه خرید و فروش آنلاین ابزارآلات باشد:

  • نمایش اطلاعات فنی کامل و تخصصی ابزارها
  • گستردگی ابزارها و محصولات برندهای مختلف
  • این فروشگاه امروزه نماینده رسمی چندین برند معتبر و شرکت وارد کننده بزرگ بازار ابزار است و بدون هیچ واسطه ای محصولات را از این شرکت ها تامین کرده و به دور ترین نقاط کشور ارسال می کند.

سایت مستر ابزار

فروشگاه مستر ابزار یک فروشگاه اینترنتی در زمینه ابزارآلات صنعتی و ابزار یراق با تجربه عملی فراوان است. این فروشگاه شعر “حق با مشتری است” را یک وظیفه مهم در ارائه خدمات می‌داند.

با ارائه کلیه ابزارآلات صنعتی با تنوع بالا از نظر برند و کاربرد و همراه با پاسخگویی و مشاوره تخصصی و رایگان، سهولت بررسی و مقایسه محصولات را از نظر کارایی و قیمت خرید آسان و عدم پرداخت هزینه های اضافی مانند اتلاف وقت زیادی مانند جست و جو در بازارهای سنتی و یا خرید به صورت حضوری، برای مشتریان خود فراهم کرده است. برای اعتماد و رضایت بیشتر مشتریان به این فروشگاه، برگشت کالاها امکان‌پذیر می باشد.

سایت کیف ابزار

این فروشگاه از سال 1393 با اتکا به تجارب چندساله در زمینه صنعت فنی ابزار و یراق کشور تاسیس شده است و خدمات گسترده ای را در این زمینه ارائه می دهند. کیف ابزار اصالت کلیه کالاهای موجود در وب سایت خود را کاملا تضمین می کند و معتقد هستند که ارائه یک برند معتبر است که کیفیت یک کالا را مشخص می کند.

از خدمات خوبی که این فروشگاه به شما عزیزان ارائه می کند:

  • احترام کامل به مشتری
  • ارائه خدمات با کیفیت، سرعت و هزینه مناسب با هدف جلب رضایت مشتری
  • ارائه مشاوره و توضیحات فنی دقیق به مشتریان
  • توضیح دقیق شرایط گارانتی و علل خارج از گارانتی بودن قطعات
  • ارائه خدمات خارج از گارانتی برای کمک به مشتریان در حد امکانات
  • ارسال کارت گارانتی کالاهایی که برای آنها کارت صادر می شود
  • تست قطعات در حضور مشتری در صورت درخواست ایشان
  • رسیدگی سریع و کامل به شکایات مشتریان

سایت ابزار آنلاین

بهترین فروشگاه آنلاین ابزار آلات ۱۴۰۲

در سال 1394 این فروشگاه با تجربه ده ساله در زمینه تامین ابزارآلات، این وب سایت تخصصی را با حذف واسطه ها و عرضه مستقیم برندهای معتبر صنعتی مورد نیاز کارخانه ها، کارگاه های صنعتی و ساختمانی، تاسیس کرد.

برای افزایش بهره وری تولید کنندگان و جلوگیری از اتلاف وقت و هزینه، این فروشگاه با توجه به امکان خرید توسط مدیران اصلی بخش فنی شرکت ها و قابلیت اطلاع از مشخصات دقیق کالاهای مشابه دیگر و تامین سریع و تحویل کالا در مکان مورد نظر خریدار، به مشتریان خود خدمات را ارائه می دهد. همچنین این فروشگاه معرفی محصولات به صورت کامل و تخصصی و تامین سریع و مطمئن ابزار مورد نیاز خریداران را با اطمینان از قیمت و اصالت کالا برای داشتن یک تجربه خوب از خرید، فراهم کرده است.

سایت ابزار یراق

ابزار یراق فروشگاهی است که از سال 1380 کار خود را در زمینه فروش ابزار آلات صنعتی و نیمه صنعتی، آغاز کرده است؛ این مجموعه توانسته جزو نخستین مرکز فروش و مرجع اطلاعات فنی ابزار آلات برقی ، ابزار شارژی ، ابزارهای نجاری ، ابزارآلات باغبانی ، ابزار بادی و بنزینی در کشور باشد.

ارائه قیمت مناسب برای طیف گسترده ای از ابزار آلات صنعتی و ایجاد یک راه سریع با دسترسی آسان برای مشتریان خود و ارائه بیش از 70 برند برتر ابزارآلات خارجی و داخلی، توانسته یک محیط کاملا مناسب و مورد نیاز شما عزیزان را به وجود آورد. ضمانت اصل بودن ابزارها و بازگشت کالا در وصورت وجود اشکال،قیمت روز ابزارآلات و ارسال محصول به محل، از خدمات دیگری است که این مجموعهه به شما ارائه می دهد.

سایت مهد ابزار

این مجموعه جزو یکی از بهترین فروشگاه های اینترنتی در زمینه فروش ابزار آلات محسوب میشود و یک بستر مناسب برای معرفی، بررسی، مشاروه برای افرراد حرفه ای یا علاقه مند به فنون مختلف است. هدف مهد ابزار آگاهی بخشی به همراهان خود در زمینه ابزارآلات مختلف است؛ تنوع معقولی که این فروشگاه در محصولات خودش ایجاد کرده در کنار عرضه قیمت مناسب آن ها به دنبال یک خرید آسان با رضایتمندی برای مشتریان خود است.

در فروشگاه مهدابزار برند های معروف و معتبری چون بوش، رونیکس، ماکیتا، توسن، متابو، میلواکی، دیوالت، آگ و … در دسترس شما عزیزان قرار گرفته است تا با مقایسه آن ها با یکدیگر با توجه به نیاز و خواسته ای که دارید، محصول مورد نظر را انتخاب و خریداری کنید. فروشگاه مهدابزار به دنبال ارائه خدمات باکیفیت، رشد روزافزون و تطابق هر چه بیشتر خود با نیاز مشتریان است.

سایت ابزار رضا

این فروشگاه 14 سال است که به صورت حضوری در قلب بازار ابزار ایران، فعالیت می کند و مدتی است به دلیل فراگیری و نیاز مشتریان، برای راحتی شما به صورت آنلاین نیز در زمینه فروش ابزار فعالیت می کنند. این فروشگاه برای افزایش و آگاهی بیشتر شما تا کنون بیش از 500 مقالع نقد و بررسی تخصصی ابزارآلات مختلف را در سایت خود ارائه داده است.

ثسمت گذاری محصولات در این فروشگاه با سیاست تضمین بهترین قیمت صورت گرفته است و همچنین تضمین اصالت کالا و مجوزهای رسمی فروش و فعالیت اینترنتی و داشتن یک خرید امن و آسان برای جلب رضایتمندی شما مشتریان فراهم کرده است. ارائه تنوع زیادی از محصولات، سرعت بسیار زیاد در عرضه محصولات جدید و ایجاد فیلترهای دسترسی مشتریان به مناسب ترین گزینه، باعص شده تا مشتریان زیادی در سرتاسر کشور از خدمات آن بهره خوبی ببرند.

سایت دکتر ابزار

بهترین فروشگاه آنلاین ابزار آلات ۱۴۰۲

این فروشگاه با شناخت نیاز مشتریان، بهترین گزینه ها را به شما ارائه خواهد داد. ارائه بهترین کیفیت از محصولات و پایین ترین قیمت برای کسب رضایت مشتریان از اصولی است که دکتر ابزار به آن پایبند می باشد. برای افزایش بهره وری بیشتر تولید کنندگان و جلوگیری از اتلاف وقت و هزینه اضافی، تامین و تحویل سریع کالا در محل مورد نظر خریدار فراهم می گردد.

هدف دکتر ابزار ارائه مستقیم انواع برندهای معتبر در زمینه ابزارآلات، لوازم برقی، شارژی و بنزینی صنعتی، نجاری و خانگی، تجهیزات جوش و برش، ادوات کشاورزی، لوازم اندازه گیری دقیق و حساس، لوازم الکتریکی، دستگیره و یراق آلات ساختمانی و کابینت، لوازم و تجهیزات ساختمانی، تجهیزات ایمنی و ترافیکی و سایر موارد نیاز را تامین کرده و کلیه ابزارها از قیمت مناسب و اصالت کالا برخوردار می باشد؛ همچنین دسترسی کاربری آسان به محصولات می تواند تجربه خوبی را برای شما در خرید رقم بزند.

سایت ابزار مارت

این فروشگاه تنوع زیادی از محصولات را به صورت دسته بندی و معقولانه با قیمت مناسب همراه با خرید راحت و رضایت بخش برای شما عزیزان ایجاد می کند.

دسترسی آسان کاربری، تضمین اصالت کالا، مشاوره تخصصی رایگان، امکان خرید اقساطی، تضمین پایین ترین قیمت، ضمانت بازگشت کالا تا 30 روز، ارسال رایگان برای سفارش های بالای 300 هزارتومان از مواردی است که باعث شده تا این فروشگاه به عنوان یکی از بهترین فروشگاه ها در زمینه خرید و فروش ابزارآلات به صورت آنلاین تبدیل شود.

سایت آچاریست

بهترین فروشگاه آنلاین ابزار آلات ۱۴۰۲

این فروگشاه اینترنتی ابزار آلات که جزو بهترین سایت ها در زمینه فروش ابزار آلات محسوب می شود قدمت فعالیتش به سال 1342 بر می گردد که در خیابان های شهر تهران کار خود را به صورت خانوادگی آغاز کرده و تا به امروز به صورت گسترده ای در زمینه فروش ابزارآلات فعالیت می کند. هدف این فروشگاه وجود یک دستیار قابل اعتماد و مسئولیت پذیر برای شما است تا در طی فرایند خرید با مشاوره مناسب جهت انتخاب محصول، تضمین بهترین قیمت و تحویل سریع، تجربه خوشایندی را برای شما عزیزان رقم بزند.

شما در این فروشگاه می توانید به راحتی محصولات را بر اساس ویژگی های مختلف مانند کاربرد، برند، نوع محصول و … دسته بندی کنید، کالاها را با یکدیگر مقایسه کنید و در صورت نیاز از کارشناسان راهنمایی بگیرید.همچنین با استفاده از فیلتر های موجود در این فروشگاه می توانید ابزار را بر اساس قیمت، محبوبیت و … مرتب کنید و به راحتی یک خرید مناسب را انجام دهید.

منبع : kikhobe

5/5 - (1 امتیاز)
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس