نقد سریال برلین اسپین آف Money Heist | دانلود سریال berlin

153
0
سریال برلین

یک سریال اسپین آف جدید Money Heist با نام برلین اعلام شده است که به نام شخصیت محبوب سریال برلین با نام مستعار Andrés de Fonollosa با بازی بازیگر پدرو آلونسو تمرکز دارد. تیزر تریلر فیلم برلین در Tudum، رویداد نتفلیکس در برزیل منتشر شد.

Money Heist با نام مستعار La Casa De Papel یکی از بزرگترین نمایش های نتفلیکس بوده است. در حال حاضر یک بازسازی رسمی کره جنوبی دارد که محبوبیت هم دارد. و اکنون، ما در حال دریافت یک اسپین آف از سریال اسپانیایی هستیم که بر اساس یکی از محبوب ترین شخصیت های Money Heist، مردی به نام برلین، ساخته شده است. در اینجا جزئیات اسپین آف آمده است.

سریال berlin چه زمانی در نتفلیکس منتشر می شود؟

What’s On Netflix نشان می دهد که برلین در 29 دسامبر 2023 به نتفلیکس می آید. با این حال، هنوز هیچ تاییدی از سوی نتفلیکس در مورد آن وجود ندارد.

سریال berlin در مورد چیست؟

همانطور که گفتیم، برلین بر اساس شخصیت محبوب Money Heist، برلین با نام مستعار Andrés de Fonollosa ساخته خواهد شد. اگرچه فصل پنجم Money Heist تاریخچه او را نشان داد، اما چیزهای زیادی درباره برلین ناشناخته مانده است. می دانیم که او پنج همسر سابق دارد و برلین با پروفسور، شخصیت اصلی، برادر است. اما طرفداران باید بیشتر در مورد برلین، پدرش، روابط دیگر او و بیشتر بدانند.

چه کسی نقش اصلی سریال برلین نتفلیکس را بازی خواهد کرد؟

پدرو آلونسو بازیگر 49 ساله که در فیلم Money Heist نقش برلین را بازی می کرد، بار دیگر برای ایفای نقش اصلی فیلم برلین در سریال اسپین آف پیش درآمد انتخاب شد.

دیگر بازیگران

نتفلیکس ویدیویی را در معرفی شخصیت های سریال berlin به اشتراک گذاشت. بازیگران به شرح زیر هستند: میشل جنر در نقش کیلا، بگونا وارگاس در نقش کامرون، خولیو پنیا در نقش روی، تریستان اولوا در نقش دامیان و جوئل سانچز در نقش بروس.

تیزر تریلر برلین را اینجا ببینید:

سوالات متداول

سریال اسپین آف Money Heist چیست؟

یک سریال اسپین آف جدید Money Heist با نام برلین اعلام شده است که به نام شخصیت محبوب سریال برلین با نام مستعار Andrés de Fonollosa با بازی بازیگر پدرو آلونسو تمرکز دارد.

برلین چه زمانی در نتفلیکس منتشر می شود؟

برلین این سریال احتمالاً در 29 دسامبر 2023 در نتفلیکس منتشر خواهد شد.

5/5 - (2 امتیاز)
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خدمات وایز اول پرداخت

وایز اول پرداخت

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس