9 نکته طراحی سایت حرفه ای

125
0
طراحی سایت حرفه ای

وب سایت شما قلب حضور آنلاین شماست. این اولین برداشتی است که یک مشتری جدید از کسب و کار شما دارد، بنابراین طراحی وب سایت شما نقش مهمی در تأثیرگذاری بر این تصور دارد. طراحی سایت حرفه ای را با رعایت این نکات انجام دهید.

اگر وب سایت شما ضعیف طراحی شده باشد، سرنخ ها را از بین خواهید برد. آنها به دنبال کسب و کار دیگری خواهند بود که باعث می شود شما کسب و کار خود را به رقبای خود از دست بدهید.

برای جذب سرنخ ها، به یک وب سایت حرفه ای طراحی شده نیاز دارید که آنها را مجذوب و درگیر کند. این به شما کمک می کند تا سرنخ های خود را در صفحه خود نگه دارید تا تبدیل های بیشتری برای کسب و کار خود کسب کنید.

1. کاری کنید که طراحی شما منعکس کننده کسب و کار شما باشد

وب سایت شما توسعه برند شما است، بنابراین طراحی آن باید بازتاب دهنده کسب و کار شما باشد. مهم است که طرحی را انتخاب کنید که متناسب با برند شما باشد، زیرا این گونه است که مردم شما را به یاد خواهند آورد.

نوع کسب و کار شما طراحی شما را تعیین می کند. اگر شما یک شرکت طراحی گرافیک هستید، ممکن است طراحی سایتی داشته باشید که پیچیده تر باشد. از سوی دیگر، مطب پزشک طرحی دارد که ساده و منعکس کننده تجارت آنهاست.

به طور کلی، شما می‌خواهید رنگ‌ها و طرح‌هایی را انتخاب کنید که مخاطبان هدفتان را به فکر برندتان بیاندازند. این به شما کمک می کند تا برند خود را بشناسید و حس ارتباط با کسب و کار خود را ایجاد کنید.

با انتخاب یک طراحی تمیز و مدرن که نشان دهنده شرکت شما باشد، سرنخ ها را برای مدت طولانی تری در صفحه خود نگه می دارید.

2. یک صفحه اصلی ساده ایجاد کنید

چه از بهینه سازی موتور جستجو (SEO) یا تبلیغات پرداخت به ازای کلیک (PPC) استفاده کنید، معمولاً افراد را به صفحه اصلی خود هدایت می کنید تا درباره کسب و کار خود اطلاعات کسب کنند. هنگامی که آنها آنجا هستند، می توانند وب سایت شما را برای کسب اطلاعات عمیق تر هدایت کنند. با این حال، صفحه اصلی یک نمایش اولیه از نام تجاری شما است، بنابراین منبع مفیدی برای اطلاع رسانی به سرنخ ها در مورد شرکت شما است.

مهم است که یک صفحه اصلی ساده اما موثر طراحی کنید. شما نمی خواهید بازدیدکنندگان خود را با اطلاعات فراوان غرق کنید. اگر وب سایت شما خیلی شلوغ باشد، از سرنخ ها جلوگیری می کنید.

صفحه اصلی شما باید شامل عناصری باشد که به مخاطبان شما علاقه مند باشد. شما می خواهید بیشتر روی عناصر بصری تمرکز کنید تا یک بلوک متن. عناصر بصری بازدیدکنندگان شما را درگیر می کند و آنها را تشویق می کند تا بیشتر بیاموزند.

به جای بلوک های متن، می توانید عناصر بصری ایجاد کنید که به صفحات دارای اطلاعات بیشتر پیوند می خورند. این به خوانندگان کمک می کند تا جنبه های مختلف کسب و کار شما را ببینند و آنها را قادر می سازد تصمیم بگیرند که در آینده به چه چیزی نگاه کنند.

برای ایجاد یک صفحه اصلی موثر، فقط اطلاعات مهم را در آن قرار دهید. این باعث می‌شود که وب‌سایت شما بیش از حد به هم ریخته نشود و به سرنخ‌ها اجازه می‌دهد به طور مؤثر در صفحات شما حرکت کنند.

با ایجاد یک صفحه اصلی ساده، سرنخ ها را مدت بیشتری با صفحه خود درگیر خواهید کرد.

3. یک ناوبری کاربردی ایجاد کنید

ناوبری شما یکی از مهم ترین بخش های وب سایت شما است. وقتی مردم می خواهند اطلاعاتی را در سایت شما پیدا کنند، از ناوبری شما استفاده می کنند. شما می خواهید که مردم صفحات مناسب را بدون مبارزه پیدا کنند.

هنگامی که ناوبری خود را طراحی می کنید، باید اطمینان حاصل کنید که استفاده از آن ساده و آسان است. شما می خواهید عناوین گسترده ای ایجاد کنید که می توانند عناوین فرعی خاصی را شامل شوند. این به شما کمک می کند تا وب سایت خود را سازماندهی کنید و همچنین به بازدیدکنندگان خود در یافتن اطلاعات کمک می کند.

اگر ناوبری ضعیفی داشته باشید، کاربران اطلاعاتی را پیدا نخواهند کرد. آنها برای یافتن صفحات مناسب تلاش خواهند کرد. این باعث می شود که آنها سایت شما را ترک کنند و سایت رقیب را انتخاب کنند.

برای اینکه سرنخ ها برای مدت طولانی تری در وب سایت خود درگیر شوند، یک ناوبری کاربردی ایجاد کنید که به آنها کمک می کند اطلاعات مناسب را پیدا کنند.

4.طراحی سایت حرفه ای: طراحی واکنش گرا

یکی از مهم ترین مواردی که برای وب سایت خود نیاز دارید طراحی واکنش گرا است. طراحی ریسپانسیو بسیار مهم است زیرا بر نحوه تجربه کاربران سایت شما تأثیر می گذارد.

وقتی وب سایت شما دارای طراحی واکنش گرا باشد، با دستگاهی که کاربر استفاده می کند سازگار می شود. چه تلفن همراه باشد چه دسکتاپ، هر دو کاربر سایت شما را به گونه ای می بینند که متناسب با دستگاهشان باشد. این برای حفظ تعامل کاربران در سایت شما بسیار مهم است.

اگر وب سایت شما مانند نسخه دسکتاپ در هر دستگاهی به نظر برسد، کاربران برای استفاده از سایت شما با مشکل مواجه خواهند شد. کلمات و پیوندها خیلی کوچک هستند و کاربران برای دیدن همه چیز باید بزرگنمایی کنند. اگر صفحه شما مانند طراحی دسکتاپ شما طراحی شده باشد، نمی توانند صفحه شما را به طور کامل در تلفن همراه مشاهده کنند.

این نوع طراحی برای وب سایت شما ضروری است زیرا به کاربران موبایل و تبلت امکان می دهد وب سایت شما را به درستی مشاهده کنند. آنها یک تجربه یکپارچه دارند که به آنها امکان می دهد از وقت خود در وب سایت شما لذت ببرند. این کار سرنخ‌ها را بدون توجه به دستگاهی که استفاده می‌کنند، طولانی‌تر در وب‌سایت شما نگه می‌دارد.

با اجرای یک طراحی واکنش گرا، سرنخ های بیشتری را جذب خواهید کرد و آنها را با وب سایت کسب و کار خود درگیر خواهید کرد.

5. سایت خود را به راحتی مرور کنید

بسیاری از سرنخ ها برای یافتن اطلاعات از سایت شما بازدید می کنند. آنها به دنبال یک اطلاعات خاص هستند، بنابراین به سرعت در سایت شما جستجو می کنند تا آن را پیدا کنند. این به ویژه در مورد کاربران تلفن همراه صادق است.

شما باید طرحی ایجاد کنید که کاربر به راحتی صفحات شما را مرور کند. مهم است که آنها اطلاعات مناسب را به سرعت پیدا کنند. می توانید وب سایت خود را طوری طراحی کنید که بازدید از سایت شما برای مخاطبان آسان باشد.

برای ارائه یک تجربه مثبت به آنها، باید وب سایت خود را خوانا کنید.

در اینجا بهترین روش هایی وجود دارد که می توانید هنگام طراحی وب سایت خود از آنها پیروی کنید:

در پاراگراف های کوچک بنویسید. وقتی پاراگراف‌ها کوچک هستند، کاربران می‌توانند اطلاعات را راحت‌تر انتخاب کنند.

از تصاویر گرافیکی برای برجسته کردن اطلاعات مهم استفاده کنید. این کار باعث جلب توجه آنها می شود و آنها را قادر می سازد اطلاعات را به سرعت ببینند.

فونتی را انتخاب کنید که خواندن آن آسان باشد. اگر در مورد فونت پیچیده تصمیم بگیرید، خوانندگان شما برای خواندن اطلاعات سایت شما با مشکل مواجه خواهند شد.

اینها تنها چند راه هستند که می‌توانید به آسانی وب‌سایت خود کمک کنید تا مرور کنید. با ساختن وب‌سایتی که به راحتی قابل مشاهده است، می‌توانید مهم‌ترین اطلاعاتی را که می‌تواند به تبدیل شدن آن‌ها کمک کند، در اختیار سرنخ‌های خود قرار دهید.

6.طراحی سایت حرفه ای: شامل عناصر بصری

عناصر بصری بخشی تاثیرگذار در طراحی شما هستند. شما نمی خواهید سایت شما با متن درگیر شود. این می تواند از سرنخ ها جلوگیری کند.

با گنجاندن عناصر بصری مانند عکس‌ها، فیلم‌ها و اینفوگرافیک‌ها، توجه بازدیدکنندگان خود را جلب می‌کنید، زیرا آن‌ها برای نگاه کردن به عناصر بصری وقت می‌گذارند. این یک راه عالی برای شکستن متن و علاقه مند نگه داشتن آنها به صفحه شما است.

یکی از بهترین عناصری که باید در صفحه خود قرار دهید یک ویدیو است که می تواند تأثیر زیادی بر روی مخاطبان شما داشته باشد. در واقع، مصرف کنندگان 10 برابر بیشتر با یک ویدیو ارتباط برقرار می کنند تا متن.

این تعامل با ویدیوها به این معنی است که شما سرنخ‌ها را درگیر می‌کنید. وقتی سرنخ‌ها را درگیر نگه می‌دارید، تبدیل‌های بیشتری برای کسب‌وکارتان کسب می‌کنید. استفاده از عناصر بصری برای کسب سرنخ و تبدیل بیشتر برای کسب و کار شما.

7. دکمه های رسانه های اجتماعی را بگنجانید

رسانه های اجتماعی راهی عالی برای کمک به سرنخ های شما با کسب و کار شما هستند.

هنگامی که طرح خود را ایجاد می کنید، می خواهید دکمه های رسانه های اجتماعی را در آن قرار دهید. اگر سرنخ های شما در رسانه های اجتماعی هستند، این یک راه سریع برای اتصال مستقیم آنها به صفحه شما است. آنها در صورت علاقه می توانند صفحه شما را دنبال کنند.

رسانه های اجتماعی به شما کمک می کنند تا ارتباط مستقیمی با سرنخ ها ایجاد کنید، بنابراین مهم است که این دکمه ها را در سایت خود قرار دهید. از دکمه‌های رسانه‌های اجتماعی برای کمک به کسب‌وکارتان برای ارتباط با سرنخ‌های بهتری که می‌توانند برای شما تبدیل‌به‌مشتری کسب کنند، استفاده کنید.

8. شامل فراخوان برای اقدام (CTA)

بسیاری از کسب و کارها این اشتباه را مرتکب می شوند که فراخوانی برای اقدام (CTA) را در صفحات خود حذف می کنند. این یکی از حیاتی‌ترین بخش‌های سایت شماست، زیرا سرنخ‌های شما را وادار به اقدام می‌کند.

علاوه بر این، وقتی کاربران به سایت شما می آیند و اطلاعاتی را که می بینند دوست دارند، ممکن است ندانند که در مرحله بعد چه اقداماتی را انجام دهند. با ادغام دکمه های CTA، می توانید آنها را به مرحله بعدی هدایت کنید تا آنها را به سمت تبدیل سوق دهید.

با قرار دادن دکمه های CTA در طراحی خود که برجسته هستند، تبدیل های بیشتری برای کسب و کار خود به دست خواهید آورد.

9.طراحی سایت حرفه ای: صفحات خود را تست کنید

هنگامی که تمام عناصر مورد نیاز برای طراحی وب حرفه ای خود را دارید، مهم است که صفحات خود را آزمایش کنید.

این یک راه عالی برای ایجاد سایتی است که برای بازار هدف شما کار می کند. می‌توانید ببینید که کاربران برای استفاده از سایت شما در کجا تلاش می‌کنند تا تنظیم آن بر اساس این مسائل آسان‌تر باشد.

با آزمایش صفحات خود، سایتی ایجاد خواهید کرد که به شما کمک می کند تا سرنخ ها و تبدیل های بیشتری کسب کنید.

WebFX یک شرکت طراحی وب سایت حرفه ای است

طراحی شما بخش مهمی از کسب و کار شما است. در WebFX، ما می دانیم که برای ایجاد یک وب سایت حرفه ای که منجر به جذب مشتری می شود، چه چیزی لازم است. ما یک شرکت بازاریابی دیجیتال با خدمات کامل هستیم که به شما کمک می کنیم یک طراحی سفارشی برای وب سایت خود ایجاد کنید که نتایج کسب و کار شما را به ارمغان بیاورد.

ما تیمی متشکل از 500+ متخصص داریم که دانش و تخصص خود را به کمپین شما می آورند. تیم برنده جایزه ما سال ها تجربه ایجاد طرح های سفارشی متناسب با کسب و کار شما را دارد.

اگر به دنبال نتایج هستید، ما می دانیم که چگونه آنها را هدایت کنیم. تا به امروز، ما بیش از 3 میلیارد دلار فروش و بیش از 7.8 میلیون سرنخ برای مشتریان خود داشته ایم. ما روی اولویت دادن به موفقیت مشتریان خود تمرکز می کنیم.

مشتریان ما عاشق کاری هستند که ما برای آنها انجام می دهیم. ما بیش از 1020 گواهی مشتری از صنایع مختلف داریم. آنها را بررسی کنید تا ببینید شراکت با یک شرکت طراحی وب حرفه ای برتر مانند WebFX چگونه است!

همین امروز با طراحی وب شروع کنید

اگر آماده شروع ایجاد وب سایت حرفه ای خود هستید، با ما به صورت آنلاین تماس بگیرید یا همین امروز با شماره 888-601-5359 تماس بگیرید تا با یک استراتژیست صحبت کنید!

ما امیدواریم که از تو خبری بشنویم!

5/5 - (2 امتیاز)
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خدمات وایز اول پرداخت

وایز اول پرداخت

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس