مشاهده ویدیو در یوتیوب بدون رفتن به YouTube !

158
0
مشاهده ویدیو در یوتیوب

وب سایت یوتیوب ممکن است گاهی اوقات کسل کننده شود. اما آیا می دانستید که می توانید بدون رفتن به YouTube اقدام به مشاهده ویدیو در یوتیوب پرداخت ؟

مشاهده ویدیو در یوتیوب

شاید وب سایت یوتیوب برای شما هم اعصاب خورد کن شده باشد، البته منظور ما محتوای یوتیوب نیست.  ما در مورد رابط کاربری یوتیوب و همچنین پیشنهادات، نظرات و به همریختگی وب سایت صحبت می کنیم.  همچنین رابط کاربری که اصلا جذاب نیست.  اما آیا می دانستید که میتوانید ویدیوهای یوتیوب را در وب سایت های دیگر بدون نیاز به وب سایت اصلی یوتیوب تماشا کنید؟

 می‌توانید از لینک ها، سایت‌ها و برنامه‌های جایگزین YouTube برای مشاهده محتوای آن بدون مراجعه به YouTube.com استفاده کنید.  در ادامه چگونگی تماشای ویدیوهای YouTube بدون  استفاده از وب سایتYouTube  آموزش داده شده است.

برنامه Toggles

مشاهده ویدیو در یوتیوب
مشاهده ویدیو در یوتیوب

Toogles یک نمایشگر ویدیوی YouTube سریع و ساده است. در  صفحه اصلی ویدیوهای پرطرفدار در دسته بندی ‌های مختلف نمایش داده می شود، همچنین می‌توانید ویدیوهای خاصی را که مدنظر دارید نیز جستجو کنید که به سرعت بارگیری می‌شوند.  می‌توانید از این سایت برای تماشای هر ویدیوی موجود در YouTube که در منطقه شما مسدود نشده است استفاده کنید.

 رابط کاربری آن نیز سریع است. کامنتی وجود ندارد، ویدیوهای توصیه شده وجود ندارد، و هیچ به هم ریختگی دیگری نیز در کار نیست.  این به این معناست که هیچ چیزی پهنای باند شما را از وظیفه اصلی خود یعنی پخش ویدیوی مورد نظر شما آنهم در سریع ترین زمان ممکن دور نمی کند.

توضیحات ویدیو در پنل سمت چپ نمایش داده می شود. اگر می‌خواهید ویدیوهای مرتبط را ببینید، می‌توانید در گوشه سمت چپ بالای صفحه، کلیک کنید.  Toogles حتی دارای یک برنامه افزودنی Chrome برای  جستجوی سریع نیز است.

 اگر سرعت اتصال اینترنت شما کند است و اغلب در حین بارگیری ویدیو های یوتیوب، حوصله شما سر می رود، باید Toogles را امتحان کنید.

مشاهده ویدیو در برنامه ViewPure

مشاهده ویدیو در یوتیوب
مشاهده ویدیو در یوتیوب

ViewPure راه دیگری برای تماشای ویدیوهای YouTube بدون استفاده از وب سایت YouTube است. مانند Toggles، تمام موارد ناخواسته‌ای را که می‌توانند تجربه شما در YouTube را خسته‌کننده کنند، حذف کرده است، هیچ کامنت، پیشنهاد یا هرچیز آزار دهنده ی دیگری وجود ندارد.  این سایت همچنین تبلیغات را از ویدیوها حذف می کند، و آن را برای استفاده در کلاس های درس یا در خانه برای تماشای بچه ها ایده آل می کند.

 برخی از ویژگی های جالب دیگر در ViewPure عبارتند از URL های سفارشی (که برای اشتراک گذاری و به خاطر سپردن بهتر از URL های تصادفی YouTube هستند) و bookmarkletbookmarklet را می توان برای باز کردن یک ویدیو در ViewPure در حالی که در حال مشاهده آن در سایت اصلی YouTube هستید استفاده کرد.

برنامه VLC

یکی از راه‌هایی که اغلب برای تماشای ویدیو های YouTube به آن کم توجهی می‌شود این است که می‌توانید از یک برنامه پخش‌کننده ویدیوی تخصصی استفاده کنید که ویدیوها را به طور مستقیم از یک URL پخش می‌کند.  VLC یکی از شناخته‌شده‌ترین پخش‌کننده های ویدیو است ، اما بسیاری از پخش‌کننده‌های ویدیوی دیگر برای Android، iOS و دسکتاپ وجود دارند که عملکرد مشابهی را ارائه می‌کنند. استفاده از VLC برای تماشای YouTube آسان است.

برای پخش ویدیو، به Media > Open Network Stream بروید و URL کامل YouTube را برای ویدیوی خاصی که می‌خواهید مشاهده کنید جای‌گذاری کنید.  سپس، دکمه Play را فشار دهید و چند ثانیه صبر کنید تا فرآیند بارگیری و پخش انجام شود.

برنامه DF Tube

مشاهده ویدیو در یوتیوب
مشاهده ویدیو در یوتیوب

DF Tube مخفف Distraction-Free Tube – یک افزونه مرورگر کروم است که به شما امکان می دهد به جای استفاده از URL جایگزین YouTube، سایت اصلی YouTube را بهبود ببخشید.  این روش یک راه عالی برای تماشای ویدیوها بدون استفاده از وب سایت YouTube است.

 این ابزار به شما امکان می دهد YouTube feed را پنهان کنید، “ ویدیوهای مشابه ” را که در انتهای ویدیویی که در حال تماشای آن هستید ظاهر می شود، نوار کناری، لیست های پخش، کامنت ها ، لایو چت  و  ترندینگ تب را پنهان کنید و همچنین پخش خودکار را غیرفعال کنید.  حتی می توانید از آن برای غیرفعال کردن لیست های پخش استفاده کنید.

برنامه Kodi

Kodi روش دیگری است که می توانید ویدیوهای YouTube را بدون استفاده از وب سایت YouTube و خارج از مرورگر خود تماشا کنید.  قابل توجه کسانی که نمی‌دانند، Kodi یک پخش‌کننده رسانه رایگان است که دارای افزونه‌هایی برای فیلم‌های رایگان، افزونه‌هایی برای IPTV، افزونه‌هایی برای اخبار زنده، و همچنین، افزونه‌هایی برای YouTube  است.

 بهترین افزونه Kodi برای YouTube یک برنامه رسمی YouTube یا Google نیست. توسعه‌دهندگان Kodi این افزونه را به اندازه کافی پایدار و قابل اعتماد برای استفاده گسترده طراحی و ارزیابی کرده‌اند.

این افزونه بسیاری از ویژگی‌های مشابهی را ارائه می‌کند که در URL اصلی YouTube میتوانید پیدا کنید، از جمله امکان افزودن ویدیوها به لیست تماشا، افزودن ویدیوها به لیست پخش شخصی، پشتیبانی از لایک و دیسلایک، و گزینه اشتراک.

برنامه NSFWYouTube

 NSFWYouTube در واقع ابزاری است که به شما امکان می‌دهد ویدیوهای YouTube را بدون در نظر گرفتن محدودیت‌های سنی، بدون ورود به حساب خود (یا حتی داشتن یک حساب کاربری) تماشا کنید.

اینکار چندین مزیت دارد.  به عنوان مثال، اگر از یک رایانه عمومی استفاده می کنید، ممکن است تمایل نداشته باشید که فقط برای تماشای یک ویدیوی دارای محدودیت سنی وارد حساب کاربری خود شوید. همچنین ممکن است در صورتی که YouTube در دستگاه شما توسط مدرسه یا کارفرما مسدود شده است، به کار بیاید.

برای استفاده از NSFWYouTube، حتی نیازی به بازکردن سایت ندارید.

 فقط یک ویدیوی YouTube را پیدا کنید که نمی‌توانید بدون ورود به سیستم آن را تماشا کنید و قبل از YouTube در آدرس آن nsfw را تایپ کنید. به عنوان مثال

 https://www.youtube.com/watch?v=Vhsng72lC4s

می شود

https://www.nsfwyoutube.com/watch?v=Vhsng72lC4s

از جمله ویژگی های منفی آن میتوان به این مورد اشاره کرد که، به دلیل نحوه کار سایت، اگر آپلودکننده ویدیو مجوز های لازم را صادر نکرده باشد، این ابزار به شما اجازه نمی‌دهد آن ویدیو را در جایی غیر از وب سایت اصلی یوتیوب تماشا کنید.

آیا می توان یک ویدیوی یوتیوب را بدون استفاده از وب سایت یوتیوب تماشا کرد؟

 همه سایت‌هایی که لیست کردیم، و همچنین سایر سایت‌های مشابهی که ممکن است با آنها روبرو شوید، به ویدیو در شمارشگر بازدیدکنندگان 1+ می‌دهند.

 تنها راه برای جلوگیری از این اتفاق استفاده از  YouTube downloader است، اگرچه این کار برخلاف شرایط خدمات YouTube است.

علاوه بر تمام اینها می‌توانید برنامه‌های جایگزین YouTube برای Android و iOS، و همچنین برنامه‌های کرک شده‌ای که تبلیغات و سایر ویژگی های ناخوشایند را حذف می‌کنند، پیدا کنید.

 به یاد داشته باشید، این سایت‌ها به طور رسمی پشتیبانی نمی‌شوند و می‌توانند در هر زمانی آفلاین شوند.

 

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس