مشخصات گوشی U23 پرو htc

22
0
مشخصات گوشی U23 پرو htc

اچ‌تی‌سی رسما از گوشی بالارده U23 پرو رونمایی کرد که در ادامه مشخصات این دستگاه را مرور خواهیم کرد. در این پست به مشخصات گوشی U23 پرو htc می پردازیم.

مشخصات گوشی U23 پرو htc

گوشی بالارده جدید اچ‌تی‌سی از یک نمایشگر 6.7 اینچی OLED با وضوح فول اچ‌دی پلاس و نرخ تازه‌سازی تصویر 120 هرتز بهره می‌برد که توسط شیشه گوریلا گلس ویکتوس از آن محافظت می‌شود. در بالای نمایشگر دستگاه یک حفره برای دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی آن وجود دارد، اما خبری از حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر وجود ندارد، زیرا HTC این سنسور را در دکمه پاور و روی لبه سمت راست گوشی تعبیه کرده است.

روی پنل پشتی دستگاه شاهد یک ماژول دوربین مستطیل شکل با لبه‌های گرد هستیم که یک فلاش و چهار سنسور دوربین را در خود جای داده است: 108 مگاپیکسل اصلی (با OIS)، 8 مگاپیکسل فوق عریض، 5 مگاپیکسل ماکرو و 2 مگاپیکسل عمق‌سنج.

از نظر مشخصات داخلی، اچ‌تی‌سی U23 پرو دارای چیپ اسنپدراگون 7 نسل یک با 8 یا 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی است. همچنین با وجود اسلات کارت microSD آن می‌توانید فضای ذخیره‌سازی گوشی را افزایش بدهید. علاوه بر موارد اشاره شده، گوشی جدید HTC سیستم عامل اندروید 13 را اجرا می‌کند.

مشخصات گوشی U23 پرو htc
مشخصات گوشی U23 پرو htc

از دیگر مشخصات این دستگاه می‌توان به گواهی IP67 مقاومت در برابر گرد و غبار و آب، باتری 4600 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سیمی 30 وات و شارژ بی‌سیم 15 وات و قابلیت شارژ بی‌سیم معکوس اشاره کرد. سایر ویژگی‌های برجسته HTC U23 پرو شامل پشتیبانی از 5G، اتصال Wi-Fi 6، پورت USB-C، جک 3.5 میلی‌متری هدفون و NFC می‌شود.

HTC U23 Pro در دو رنگ و پیکربندی حافظه 8 گیگابایت/256 گیگابایت و 12 گیگابایت/256 گیگابایت عرضه می‌شود که به‌ترتیب، 550 دلار و 585 دلار قیمت دارند. هم‌اکنون این دستگاه را می‌توان از طریق وب‌سایت رسمی تایوانی HTC خریداری کرد، اما در مورد عرضه آن در بازارهای دیگر هنوز اطلاعاتی منتشر نشده است.

gsmarena

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس