معرفی بهترین خودروهای سال 2022 از نظر ایمن و مقرون به صرفه بودن

65
0
بهترین خودروهای سال 2022

اگر چه هنوز در نیمه اول سال 2022 قرار داریم، اما در حال حاضر شاهد عرضه خودروهای باکیفیتی از خودروسازان مطرح دنیا مانند نیسان و تویوتا بوده ایم که این خودروها، هم فاکتور ساخت باکیفیت را دارند و هم بر اساس معیارهایی از جمله فناوری پیشرفته ایمنی استاندارد و تأثیرات مثبت زیست محیطی، تولید شده اند. در ادامه قصد داریم تا به بررسی این خودروها از نگاه خبر رسانی CR بپردازیم. طبق گزارشی که توسط سازمان CR منتشر شده است؛ خودرو های محبوبی که در سال 2022 عرضه شده اند از سطح کیفی بالایی برخوردار بوده و دارای ویژگی های ایمنی کارآمدی هستند. خبررسانی CR که نام کامل آن Consumer Reports می باشد، یک سازمان غیرانتفاعی آمریکایی است که به آزمایش مستقل محصولات، روزنامه نگاری تحقیقی، تحقیقات مصرف کننده محور، آموزش عمومی و حمایت از مصرف کننده اختصاص دارد. در این مقاله به معرفی بهترین خودروهای سال 2022 می پردازیم.

مقاله های زیر را هم بخوانید:

گزارش: خودروی برقی اپل در سال 2024 عرضه می‌شود

خودروی هیبریدی چیست؟ در اینجا چیزی است که قبل از خرید باید بدانید

بهترین خودروهای سال 2022 

Consumer Reports طی روزهای اخیر،10 خودرو، تراک و شاسی ‌بلند برتر سال 2022 را اعلام کرد. نتیجه‌ی منتشر شده توسط این سازمان، به ‌طور قابل پیش‌بینی شامل مجموعه ‌ای از خودروهای ایمن و با ارزش می باشد. در این لیست انواع برندهای مختلف و خودروهایی با ویژگی های احتراق داخلی، هیبریدی و الکتریکی به چشم می‌خورند که رنج قیمتی آن ها از 25000 دلار تا 55000 دلار متغیر می باشد. سازمان CR برای انتخاب این خودروها از معیارهای خاص خود استفاده کرده و خودروهای دارای فناوری ایمنی استانداردتر را در اولویت قرار داده است. 

بهترین خودروهای سال 2022
بهترین خودروهای سال 2022

بهترین خودروی ارزان و کوچک

به گفته CR، بهترین خودروی ارزان و کوچکی که می توانید در سال 2022 بخرید، نیسان سنتراNissan) Sentra) است. نسل فعلی نیسان سنترا بسیار زیباتر از گذشته بوده و در کنار موتوری مناسب و مجموعه کمک راننده Safety Shield 360، عملکردی عالی را در تمام سطوح به نمایش می گذارد. همچنین نیسان روگ اسپرت (Nissan Rogue Sport) نیز تقریباً مشابه نیسان سنترا است و به همین دلیل یکی از بهترین خودرو ها در رده قیمتی زیر 25000 دلار به حساب می آید.

بهترین خودروهای سال 2022
بهترین خودروهای سال 2022

خودروهایی با قیمت های بالاتر از 25000 دلار

در دسته بندی خودروهایی با قیمت های بالاتر از 25000 دلار، پیشگامان عنوان بهترین خودروهای 2022، سوبارو فارستر (Subaru Forester)، تویوتا پریوس و پریوس پرایم (Toyota Prius and Prius Prime) و هوندا آکورد (Honda Accord) هستند که همه آن ها از تجهیزات ایمنی استاندارد و امکانات پیشرفته فراوانی برخوردار می باشند.

بهترین خودروهای سال 2022
بهترین خودروهای سال 2022

 سازمان CR به تجربه سواری خوب و هندلینگ مناسب سوبارو و همچنین مصرف سوخت بهینه آن در بیانیه خود اشاره کرده و تویوتا پریوس را نیز به دلیل امتیاراتی مانند صرفه جویی در مصرف سوخت و برد کروز، در رتبه های بالای لیست قرار داده. همچنین هوندا آکورد عنوان “یک سدان با کیفیت خانوادگی” را در این لیست از آن خود کرده است. 

اتومبیل های بالاتر از 35 هزار دلار

Consumer Reports با بررسی اتومبیل های بالاتر از 35 هزار دلار، به خودروهایی مانند (RAV4 (Prime، کیا تلوراید  (Kia Telluride)و هوندا ریج لاین ( Honda Ridgeline) اشاره می کند. RAV4 Prime به دلیل عملکرد عالی، افزایش راحتی و کارایی نسبت به مدل‌های معمولی غیرهیبریدی RAV4 در این لیست جای گرفته است و دلیل انتخاب کیا تلوراید، کیفیت ساخت بسیار بالا، امکانات و تجهیزات فراوان و تنظیم استاندارد برای شاسی بلندهای سه ردیفه سایز متوسط می باشد. 

بهترین خودروهای سال 2022
بهترین خودروهای سال 2022

بهترین خودرو های لوکس و SUV

دو مورد آخر لیست بهترین خودروهای سال 2022، به خودرو های لوکس و SUV در رنج قیمتی 45000 دلار تا 55000 دلار اشاره دارد و همان طور که انتظار می رفت،  Lexus RX همچنان به درخشش خود  ادامه می دهد. زمانی که این اتومبیل در دهه 90 معرفی شد،  در بخش بهترین خودروهای شاسی ‌بلند و لوکس سایز متوسط ​قرار گرفت و پس از گذشت سال ها هنوز هم جایگاه خود را در بین بهترین ها حفظ کرده است. 

آخرین مورد لیست نیز متعلق به فورد موستانگ Mach-E محبوب می باشد. سازمان CR از ویژگی های جذاب و خلاقانه، استایل اسپرت و همچنین سطوح قدرت و تنظیمات پیشرفته فورد موستانگ Mach-E به عنوان مزایای مهم این خودرو یاد می کند. فورد موستانگ Mach-E با توجه به امکانات و تجهیزاتی که در اختیار کاربران خود می دهد، یکی از لوکس ترین و بهترین خودروهای سال 2022 به شمار می آید. 

جمع بندی

در نهایت، باید اشاره کنیم که سازمان Consumer Reports، به ‌شدت به سمت بازار انبوه و به‌ ویژه برندهای آسیایی گرایش دارد و لیست ارائه شده توسط این سازمان، طبق معیارهای جمعی و فناوری های استفاده شده در هر اتومبیل، شکل گرفته است. بنابراین باید در نظر داشته باشیم که انتخاب یک خودرو مناسب می ‌تواند از یک فرد به فرد دیگر متفاوت باشد و بهتر است هر کس با در نظر گرفتن انتظارات خود، مناسب ترین اتومبیل را انتخاب نماید. 

منبع : cnet

5/5 - (1 امتیاز)
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس