معرفی 8 اپلیکیشن عکاسی برای آیپد | بهترین برنامه های عکاسی ipad

144
0
اپلیکیشن عکاسی برای آیپد

داشتن یک iPad یا تبلت میتواند به شما در عکاسی کمک کند. برنامه های زیادی وجود دارند که میتوانید از آن ها برای عکاسی استفاده کنید. در ادامه با معرفی اپلیکیشن عکاسی برای آیپد با ما همراه باشید.

اپلیکیشن عکاسی برای آیپد

برنامه Behance برای ipad

اپلیکیشن عکاسی برای آیپد
اپلیکیشن عکاسی برای آیپد

Behance یک پلتفرم شبکه اجتماعی است که Adobe آن را برای سازندگان طراحی کرده است. این پلتفرم نه تنها برای عکاسان، بلکه برای فیلمسازان و طراحان گرافیک و سایر زمینه های خلاقانه مناسب است. با Behance می توانید آثار خود را برای مشتریان به نمایش بگذارید. همچنین می‌توانید از این برنامه برای پیدا کردن ایده های خلاقانه و یادگیری نکات و ترفندهای جدید از عکاسان با تجربه استفاده کنید. Behance را میتوانید به صورت رایگان دانلود کنید و برای راه اندازی حساب کاربری نیز نیازی به پرداخت هزینه ای نیست.

برنامه Unscripted برای آیپد

اپلیکیشن عکاسی برای آیپد
اپلیکیشن عکاسی برای آیپد

Unscripted یک برنامه جدید و در حال توسعه است که برای عکاسان طراحی شده است. از این پلتفرم میتوانید برای راه اندازی کسب و کار خود استفاده کنید و مهارت های عکاسی خود را بهبود دهید. Unscripted دارای چندین منبع مفید آموزشی است که به شما در عکاسی کمک میکند.

اگر یک کسب و کار مربوط به عکاسی دارید، Unscripted دارای ابزارهایی است که به شما در ایجاد فاکتورها و قراردادها کمک می‌کنند. استفاده از Unscripted رایگان است، اما نسخه رایگان آن قابلیت های محدودی دارد. شما میتوانید نسخه کامل آن را با قیمت 19.99 دلار در ماه خریداری کنید.

هزینه Unscripted در صورت پرداخت سه ماهه (45.99 دلار) و سالانه (159.99 دلار) است. بنابراین اگر از این برنامه زیاد استفاده میکنید برای صرفه جویی در هزینه ها میتوانید از این طرح ها استفاده کنید.

برنامه Adobe Photoshop Express

اپلیکیشن عکاسی برای آیپد
اپلیکیشن عکاسی برای آیپد

فتوشاپ یکی از جامع ترین برنامه های ویرایش عکس است و چندین دهه است که در صنایع مختلف استفاده میشود. Adobe برای رایانه، آیفون و آیپد در دسترس است. با استفاده از برنامه فوتوشاپ علاوه بر روتوش و ویرایش عکس‌ها، می‌توانید کلاژ بسازید. همچنین از این برنامه میتوانید برای ایجاد پست و استوری اینستاگرام استفاده کنید.

فتوشاپ اکسپرس همچنین به شما امکان می دهد تا اندازه تصاویر را برای پلتفرم های مختلف شبکه های اجتماعی به سرعت تغییر دهید. بیشتر ابزارهای این برنامه رایگان است، ولی چند افزونه پولی نیز وجود دارد.

برنامه Adobe Lightroom برای iPad

اپلیکیشن عکاسی برای آیپد
اپلیکیشن عکاسی برای آیپد

Adobe Lightroom یک ابزار عالی برای عکاسان است و بسیاری از افراد آن را به فتوشاپ ترجیح می دهند. شما میتوانید لایت روم را از اپ استور دانلود کنید. در Adobe Lightroom  می توانید عکس های خود را با استفاده از ابزارهای زیادی ویرایش کنید. همچنین می‌توانید رنگ، بافت و وضوح عکس ها را تغییر دهید. هنگامی که عکس‌های خود را در لایت روم آیپد ویرایش کردید، می‌توانید از برنامه موبایل برای ذخیره تصاویر استفاده کنید.

برنامه Evernote

اپلیکیشن عکاسی برای آیپد
اپلیکیشن عکاسی برای آیپد

Evernote یکی از بهترین برنامه های یادداشت برداری برای iPad است. با استفاده از این برنامه به راحتی میتوانید در جلسات کاری یادداشت برداری کنید. همچنین تصاویر و پیوست‌ها را به یادداشت ها اضافه کنید. با نسخه رایگان Evernote به قابلیت های اصلی دسترسی خواهید داشت. اگر می خواهید به مجموعه ابزار کامل این برنامه دسترسی پیدا کنید باید حداقل ماهانه 7.99 دلار بپردازید.

برنامه Pinterest

اپلیکیشن عکاسی برای آیپد
اپلیکیشن عکاسی برای آیپد

تقریبا همه عکاسان در شبکه های اجتماعی فعالیت دارند. یک برنامه جایگزین اینستاگرام  Pinterest است که امروزه محبوبیت زیادی پیدا کرده است. با استفاده از این پلتفرم می‌توانید پین‌هایی برای اشتراک‌گذاری محتوایی که در جاهای دیگر منتشر کرده‌اید ایجاد کنید که باعث جذب مخاطب بیشتری میشود. یکی دیگر از مزایای Pinterest این است که می توانید از سایر عکاسان ایده بگیرید و عکس ها را ذخیره کنید.

برنامه Canva

اپلیکیشن عکاسی برای آیپد
اپلیکیشن عکاسی برای آیپد

Canva یک جایگزین عالی برای Photoshop Express است. با استفاده از این برنامه میتوانید پست‌های اینستاگرام و پین‌های پینترست ایجاد کنید. علاوه بر این از Canva میتوانید برای تغییر اندازه و ویرایش ویدیوها نیز استفاده کنید. همچنین میتوانید یک فولدر در برنامه ایجاد کنید و تمام محتوای خود را در یک مکان قرار دهید.

نسخه رایگان Canva دارای قابلیت های زیادی است که برای شروع کار مناسب است. برای دسترسی به Canva Pro باید 12.99 دلار در ماه یا 119.99 دلار در سال پرداخت کنید.

برنامه Apple Calendar

اپلیکیشن عکاسی برای آیپد
اپلیکیشن عکاسی برای آیپد

برای دانلود همه برنامه هایی که نام بردیم باید به اپ استور مراجعه کنید. اپل چند برنامه مفید برای iPad دارد که به شما در عکاسی کمک می کند. یکی از این برنامه Calendar است. در برنامه Calendar می‌توانید رویداد مهم و تاریخ تحویل پروژه‌ها را اضافه کنید تا از یاد نبرید. اگر برای یک رویداد خاص باید به یک سفر بروید، می‌توانید از گزینه Travel Time استفاده کنید.

آیپد خود را بهینه کنید و عکاس بهتری شوید

برای بهتر کردن مهارت های عکاسی میتوانید از برنامه های عکاسی آیپد استفاده کنید. استفاده از iPad به شما امکان می دهد همه چیز را در یک مکان قرار دهید و در وقت و هزینه صرفه جویی کنید. برنامه هایی که در این مقاله به آنها اشاره کردیم برای شروع کار مناسب است. برنامه های مختلف را امتحان کنید تا برنامه مورد نظر خود را پیدا کنید.

منبع : makeuseof

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس