معرفی گوشی Samsung Galaxy Z Fold 4 و Galaxy Z Flip 4

127
0
گوشی Samsung Galaxy Z Fold 4

بر اساس برخی پیش بینی ها نسل بعدی گوشی‌های هوشمند تاشو سامسونگ در تاریخ 10 اوت 2022 معرفی خواهند شد. این گوشی‌ها شامل گوشی Samsung Galaxy Z Fold 4 و Galaxy Z Flip 4  می باشند.

گوشی Samsung Galaxy Z Fold 4 و Galaxy Z Flip 4

Galaxy Z Flip 4  ماه گذشته در Geekbench  معرفی شده و مشخصات شاخص این دستگاه عنوان شد.  اکنون گلکسی زد فولد 4 در وب سایت بنچمارک قرار گرفته است.

لیست Geekbanch نشان می دهد که Galaxy Z Fold 4 دارای شماره مدل SM-F936U است.  این دستگاه یک پردازنده هشت هسته ای که شامل یک هسته با سرعت 3.19 گیگاهرتز، سه هسته با سرعت 2.75 گیگاهرتز و چهار هسته با سرعت 2.02 گیگاهرتز می باشد، که با پردازنده گرافیکی Adreno 730 جفت شده و همچنین دستگاه دارای چیپست Snapdragon 8 + Gen 1 است.

علاوه بر این، این گوشی هوشمند دارای 12 گیگابایت رم است و بر روی سیستم عامل مبتنی بر اندروید 12 (OneUI 4.1) اجرا می شود. جزئیات بیشتری در این لیست عنوان نشده است.

با این حال، بنابر اطلاعات فاش شده قبلی، گلکسی زد فولد 4 با پنل داخلی 7.6 اینچی QXGA+ AMOLED و پنل خارجی 6.2 اینچی HD+ AMOLED  عرضه خواهد شد.  هر دو نمایشگر بیرونی و داخلی نرخ تازه سازی 120 هرتز را ارائه می کنند.

 چیپست Snapdragon 8+ Gen 1 با رم 12 یا 16 گیگابایتی همراه خواهد بود و همچنین در دو حافظه 256 و 512 گیگابایتی در دسترس خواهد بود.

این گوشی هوشمند دارای یک دوربین سه گانه در قسمت پشتی خواهد بود که دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی خواهد بود.  این دوربین با یک لنز 12 مگاپیکسلی فوق عریض و یک لنز telephoto 12 مگاپیکسلی با زوم 3 برابری همراه خواهد شد.  دوربین نمایشگر داخلی 16 مگاپیکسلی و زیر نمایشگر خواهد بود و در جلو، دستگاه دارای یک دوربین 10 مگاپیکسلی خواهد بود.  به غیر از این، گفته می شود که این دستگاه دارای باتری با ظرفیت 4400 میلی آمپر ساعت با شارژ سریع 25 واتی است و با رابط کاربری One UI مبتنی بر اندروید 12 کار می کند. این گوشی هم قرار است با بدنه‌ی ضدآب به دست کاربران برسد و در ضمن از قلم S Pen هم پشتیبانی می‌کند.

منبع : gizmochina

5/5 - (4 امتیاز)
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس