نحوه تغییر فونت در اینستاگرام

73
0
تغییر فونت در اینستاگرام

اینستاگرام در زمینه ی فونت ها محدود است. به عنوان مثال، هیچ تنظیمات رسمی وجود ندارد که به شما امکان دهد فونت بیو اینستاگرام یا حتی فونت کامنت های خود را تغییر دهید. اما این به این معنی نیست که شما اصلا نمی توانید فونت ها را تغییر دهید.

در این مقاله، روش‌های مختلفی را برای تغییر فونت در استوری‌ها، بیو، کامنت ها و حتی کپشن‌های اینستاگرام به شما آموزش می‌دهیم.

نحوه تغییر فونت در استوری های متنی اینستاگرام

یکی از ساده‌ترین چیزهایی که می‌توان در اینستاگرام شخصی‌سازی کرد، فونت‌های استوری های متنی است. چیزی که این کار را آسان می‌کند این است که اینستاگرام به شما اجازه می‌دهد بین طیف وسیعی از فونت‌های پیش‌فرض یکی را انتخاب کنید. در مجموع 9 فونت در زمان نگارش این مقاله در دسترس است. در ادامه نحوه تغییر فونت استوری اینستاگرام آورده شده است:

  1. روی «Your Story» در سمت چپ بالای فید اینستاگرام خود ضربه بزنید.
  2. اگر قبلا مجوز لازم را به اینستاگرام نداده اید، مجوز های لازم را بدهید.
  3. دوربین را انتخاب کنید و روی گزینه Aa در سمت چپ ضربه بزنید.با این کار یک صفحه خالی برای ایجاد یک استوری در قالب متن باز می شود.
  4. برای تایپ روی هر نقطه از صفحه خالی ضربه بزنید. پس از اتمام کار، گزینه Aa را بزنید تا متن خود را با انواع فونت دیگر مشاهده کنید.
  5. هنگامی که یک فونت را انتخاب کردید، کافی است روی «Next» در بالا سمت راست ضربه بزنید و برای ارسال استوری، «Send to» را انتخاب کنید.

نحوه دریافت فونت های جدید در اینستاگرام

همانطور که بالاتر گفته شد، در اینستاگرام به طور پیش فرض فقط به 9 فونت دسترسی دارید. با این حال، به لطف افراد خلاق، می توانید از فونت هایی هم استفاده کنید که اینستاگرام به طور رسمی از آنها پشتیبانی نمی کند. می توانید این کار را با استفاده از سایت های ایجاد کننده فونت اینستاگرام انجام دهید. از بهترین نمونه ها در این زمینه عبارتند از:Cool Fonts ، IGFonts.io ، FontsForInstagram.com

استفاده از چنین سایت هایی بسیار آسان است. شما فقط باید متن را از آنجا کپی کنید، و وقتی آن را در اینستاگرام قرار دهید، سبک فونت خود را حفظ می کند. این روش به شما امکان دسترسی به بیش از 100 فونت را علاوه بر آن ۹ فونت اینستاگرام می‌دهد.

نحوه تغییر فونت های اینستاگرام با استفاده از سایت های تولید فونت

سایت های تولید فونت زیادی وجود دارد، اما همه آنها بر اساس یک اصل اساسی کار می کنند. شما متن را وارد می کنید ، پس از لنتخاب فونت مناسب، سپس آن را کپی کرده و در هر کجا که می خواهید پیست می کنید. ما در این آموزش از CoolFont استفاده خواهیم کرد.

  1. به «Cool Fonts» بروید.
  2. متن خود را در قسمت مشخص شده وارد کنید. که این متن می تواند یک کامنت، کپشن یا بیوگرافی باشد که می خواهید در اینستاگرام پست کنید.
  3. سپس CoolFont متن شما را در طیف وسیعی از سبک های فونت مختلف نمایش می دهد. برای مشاهده گزینه های بیشتر به پایین اسکرول کنید.
  4. وقتی فونتی را که دوست دارید پیدا کردید، روی گزینه copy ضربه بزنید. یا می‌توانید با ضربه زدن روی آن متن را به‌صورت دستی انتخاب کنید و سپس از پنجره بازشو در Android و iOS گزینه «copy» را انتخاب کنید. با این کار متن شما با فونت جدید در کلیپ بورد شما کپی می شود.
  5. اینستاگرام را باز کنید و به هر جایی که می خواهید متن را وارد کنید بروید.
  6. روی قسمت مورد نظر ضربه بزنید و نگه دارید و «Paste» را انتخاب کنید تا متن از پیش قالب‌بندی شده خود را وارد کنید.
  7. با استفاده از این روش، می‌توانید فونت بیو اینستاگرام و فونت‌های کامنت‌ها، استوری‌ها و حتی کپشن‌ها را تغییر دهید. در حالی که می توانید هر نوع فونتی را از این سایت ها انتخاب کنید، به خاطر داشته باشید که همه فونت ها مثل هم نیستند.

برخی از آنها عالی هستند و برخی فقط متن شما را زشت کرده و خواندن آن را سخت می کنند. اگر نتیجه را دوست ندارید، سایتی مانند IGFonts.io به شما امکان می دهد گزینه های دیگری را نیز بررسی کنید.

از فونت های سفارشی در همه جای اینستاگرام استفاده کنید.

اینستاگرام یک پلتفرم رسانه اجتماعی عالی است، اما مانند سایر پلتفرم ها، معایب خود را دارد. یکی از معایب آن دسترسی محدود به فونت های بیشتر به صورت پیش فرض است. خوشبختانه، حتی بدون پشتیبانی پیش فرض، می‌توانید فونت‌های اینستاگرام را برای هر متنی که در این پلتفرم وارد می‌کنید تغییر دهید. سایت های تولید کننده فونت مانند Cool Fonts و IGFonts.io به شما امکان می دهند فونت ها را در استوری ها، کامنت ها، بیوگرافی خود یا هر متن دیگری تغییر دهید.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس