بررسی هدفون استودیو بادز پلاس بیتس (Beats Studio Buds +)

40
0
هدفون استودیو بادز پلاس بیتس

شرکت بیتس که یکی از زیرمجموعه‌های شرکت اپل است، روز گذشته از هدفون استودیو بادز پلاس رونمایی کرد که از بدنه‌ی شفاف بهره می‌برد. این هدفون نسبت به نسل قبلی با بهبود‌های قابل توجهی روبرو شده است و از بین این بهبود‌ها می‌توانیم به بهتر شدن سیستم حذف نویز و افزایش عمر باتری اشاره کنیم. در ضمن در کنار عرضه در مدل‌های مبتنی بر رنگ‌های مختلف، امکان خرید این هدفون با بدنه‌ی شفاف هم وجود دارد.

هدفون استودیو بادز پلاس بیتس

بیتس اعلام کرده که با تغییر طراحی، فشار وارد شده به گوش را کاهش داده و بنابراین راحتی استفاده بهتر شده است. همراه با این هدفون، چهار جفت Eartip در سایزهای مختلف ارائه می‌شود تا کاربران بتوانند بهترین تجربه‌ی استفاده را داشته باشند. هدفون بیتس استودیو بادز پلاس با وجود اینکه اندازه‌ی کوچکی دارد، می‌تواند بیس بسیار خوبی در اختیار کاربر قرار دهد.

در این میان باید به پشتیبانی از صدای سه‌بعدی هم اشاره کنیم که برای برخی محتواها می‌تواند تجربه‌ی بسیار جذابی ارائه کند. قابلیت حذف صدای محیط این هدفون ۱.۶ برابر بهتر از نسل قبلی آن است و حالت شفافیت صدا هم با بهبود ۲ برابری روبرو شده است.

هدفون استودیو بادز پلاس بیتس
هدفون استودیو بادز پلاس بیتس

این بهبود‌ها به لطف بهره‌گیری از الگوریتم‌ها و میکروفون‌های بهتر امکان‌پذیر شده است. در ضمن به لطف همین مشخصه‌ها، برای تماس‌های تلفنی هم با کیفیت صدای بسیار بهتری روبرو می‌شوید. خوشبختانه این هدفون در کنار آیفون، با گوشی‌های اندرویدی هم کاملا سازگار است. بنابراین کاربران گوشی‌های اندرویدی هم برای بهره‌گیری از آن به تمام مشخصه‌ها دسترسی دارند.

هدفون استودیو بادز پلاس بیتس
Beats Studio Buds +

طبیعتا کاربران امکان استفاده از اپلیکیشن را هم دارند که شخصی‌سازی قابلیت‌های مختلف را امکان‌پذیر می‌کند. در زمینه‌ی عمر باتری، با هر بار شارژ تا حدود ۹ ساعت انجام وظیفه می‌کند و اگر کیس را هم در نظر بگیریم، دوام باتری در مجموع به ۳۶ ساعت می‌رسد. این هدفون در رنگ‌های مشکی، شفاف و عاجی با قیمت ۱۷۰ دلار به دست کاربران می‌رسد

gsmarena

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس