بهترین ایربادهای بی سیم که ارزش خرید را دارند

45
0
بهترین ایربادهای بی سیم

این روزها خرید یک جفت هدفون بی سیم بد کار سختی است. بازار از دوران اولیه هدفون ‌های بی ‌سیم واقعی، یعنی زمانی که ما مجبور بودیم با کیفیت صدای متوسط ​​و عملکرد غیرقابل اعتماد سر و کار داشته باشیم، راه درازی را پیموده است، همه ی این تغییرات به خاطر قطع سیم‌ها. الان اوضاع خیلی فرق کرده پس از چندین نسل محصول از درس‌های آموخته شده، شرکت‌هایی مانند سونی، اپل، سامسونگ و سایرین در حال انتشار چشمگیرترین هدفون‌های خود هستند. بهترین ایربادهای بی سیم موجود در بازار را در ادامه بخوانید.

اگر مایل به خرج کردن هستید، می‌توانید حذف نویز و کیفیت صدای فوق‌ العاده‌ای را در ردیف ممتاز هدفون‌ها دریافت کنید. اما اینها همیشه مهمترین معیار برای همه نیستند: شاید شما به دنبال هدفون های مناسب برای تناسب اندام یا مجموعه ای هستید که برای تماس های زوم و پخش لیست های موزیک و پادکست های مورد علاقه شما به خوبی کار کند. شرکت‌های فناوری به طور چشمگیری باعث می‌شوند که هدفون ‌هایشان از طریق ویژگی‌ها و قابلیت‌های انحصاری بهترین عملکرد را با محصولات خودشان داشته باشد، بنابراین این موضوع دیگری است که باید هنگام خرید به آن توجه کنید.

از نظر برتری کلی، بهترین هدفون بی ‌سیمی که می ‌توانید خریداری کنید، WF-1000XM4 سونی است. آنها ترکیبی بی ذ‌نظیر از حذف نویز فعال درجه یک، صدای فوق ‌العاده با جزئیات و عمر باتری طولانی ‌مدت دارند. اما ما همچنین تعدادی انتخاب دیگر بر اساس عوامل دیگر داریم که ممکن است رتبه بالاتری داشته باشد که در این مقاله به معرفی آنها میپردازیم.

بهترین ایربادهای بی سیم در سال 2022

1.بهترین ایربادهای بی سیم: SONY WF-1000XM4

به طور کلی بهترین ایربادهای بی سیم

اگرچه قیمت بالایی دارند، بهترین هدفون بی ‌سیمی که می ‌توانید بخرید WF-1000XM4 سونی است. آنها کیفیت صدای عالی، گرم و دقیق و حذف نویز فعال را ارائه می دهند. و عمر باتری قابل توجه آن‌ها می‌ تواند تا هشت ساعت گوش دادن مداوم با حذف نویز روشن شود، که برای دوام بیشتر از تمام رقبای برتر سونی کافی است.

WF-1000XM4s دارای طراحی ممتاز، مشکی مات (یا خاکستری روشن) با طرح های متنوع رزگلد شیک است. اکثر هدفون‌ها با قالب گوش سیلیکونی استاندارد عرضه می‌شوند، اما سونی دارای قالب های فومی است که در گوش ‌های شما قرار میگیرد تا یک مهر و موم عالی ایجاد کند که همراه با حذف نویز، کار چشمگیری را در خاموش کردن دنیای بیرون انجام می‌دهد.

در گوشی های اندرویدی، 1000XM4s از کدک LDAC سونی برای پخش موسیقی با کیفیت بالاتر پشتیبانی می کند. اما حتی زمانی که در پلتفرم‌ های دیگر استفاده می‌شود، بهترین هدفون‌ های ممتاز متمرکز روی صدا مانند Sennheiser’s Momentum True Wireless 2 وجود دارد – با حذف نویز بسیار بهتر.

تنها چیزی که مانع از تبدیل شدن 1000XM4 به مجموعه ای عالی از هدفون های بی سیم می شود، نداشتن اتصال چند نقطه ای / دو اتصال بلوتوث همزمان است. آنها همچنین در مقایسه با برخی از رقبا در سمت بزرگتری قرار دارند. اما با ترکیبی از بهترین ویژگی ها در کلاس آنها (از جمله مزایایی مانند پشتیبانی از 360 Reality Audio)، عملکرد تماس صوتی بهبود یافته، و استقامت چشمگیر باتری، نمی توانید انتخاب بهتری در این زمینه داشته باشید.

2. JABRA ELITE 3

بهترین ایربادهای زیر 100 دلار

گاهی اوقات تنها چیزی که نیاز دارید، اصول اولیه است، و اینجاست که هدفون های Jabra’s Elite 3 از میدان شلوغ رقابت زیر 100 دلار بالاتر می روند. صدای آنها تا حدی بر باس تأکید می کند، اما همچنان می تواند به طور کلی متعادل و با وضوح بسیار خوب برای این محدوده قیمت برخی از رقبا را کنار بزند.

این هدفون ها تا هفت ساعت پخش مداوم دوام می آورند و کیف جمع و جور سه بار شارژ اضافی را نگه می دارد. استفاده از دکمه‌های فیزیکی بزرگ آن‌ها آسان است و هدفون‌های آن دارای استاندارد IP55 برای مقاومت در برابر گرد و غبار و آب هستند.

Elite 3s فاقد ویژگی چند نقطه‌ ای است که جبرا مدت ‌ها به آن معروف بوده است – این قربانی اصلی قیمت است – اما در بهبود مدل ‌های گذشته، هر یک از هدفون‌ها را می ‌توان به صورت مستقل در حالت تک استفاده کرد. و پوشیدن آنها برای مدت طولانی بسیار راحت است. ویژگی‌هایی مانند حذف نویز فعال یا شارژ بی‌سیم را دریافت نمی‌کنید (اگرچه Jabra دارای حالت شفافیت بسیار خوبی است)، اما Elite 3s با یک سیگنال بلوتوث قوی عملکرد قابل ‌اطمینانی دارد. آنها ارزش فوق العاده ای برای خرید را دارند.

3.بهترین ایربادهای بی سیم: EARBUDS BOSE QUIETCOMFORT

بهترین هدفون های حذف نویز

هدفون های QuietComfort Bose در مورد اثربخشی حذف نویز فعال آن ها احتمالاً یک تار مو بهتر است. همانند رقیب اصلی خود، Earbuds QC دارای تناسب و پرداختی است که کیفیت را به نمایش می گذارد.

با برنامه موبایل Bose، می‌ توانید سطح حذف نویز را که برای محیطی که در آن هستید را کنترل کنید. جعبه شارژ آن‌ها کمی بزرگ است، اما از شارژ بی ‌سیم پشتیبانی می‌ کند. Earbuds QC همچنین تماس های صوتی را بهتر از بسیاری دیگر انجام می دهد، بنابراین این یک مزیت دیگر در ازای هزینه گران آنها است.

4.بهترین ایربادهای بی سیم: BEATS FIT PRO

بهترین هدفون برای ورزش کردن

قهرمان طولانی مدت هدفون های تناسب اندام، Powerbeats Pro ، سرانجام شکست خورد. و به طور مناسب، آنها با جدیدترین هدفون های Beats پیشی گرفته اند. Beats Fit Pro قلاب‌های گوش پاوربیتس را با طراحی نوک بال جدید تعویض می‌کند که حتی در شدیدترین تمرین‌ها آنها را به طور ایمن در گوش‌های شما قفل می‌کند. در نتیجه، این هدفون‌ها فرم بسیار کوچک‌ تری دارند – و کیف حمل آن‌ ها بسیار قابل کنترل ‌تر است. نحوه اتصال این هدفون‌ها به صورت مغناطیسی به قاب همچنین به این معنی است که دیگر لازم نیست نگران شارژ نشدن یک یا هر دو هدفون در کیس باشید، که یک مشکل رایج در Powerbeats Pro بود.

برخلاف Powerbeats Pro، Fit Pros شامل حذف فعال نویز است. و آنها با AirPods Pro در آن بخش برابری می کنند، بنابراین شما می توانید بدون حواس پرتی ورزش کنید. وقتی می‌خواهید صدای محیط اطراف را نیز بشنوید، حالت شفافیت نیز مانند AirPod Pros دارای صدای طبیعی و واضح است.

این هدفون ها دارای رتبه IPX4 برای مقاومت در برابر آب هستند. اگرچه این هدفون ها به اندازه برخی دیگر از هذفون های متمرکز بر تناسب اندام قوی نیست، اما باید برای زنده ماندن در هنگام شنا و دویدن در فضای باز در شرایط مختلف کافی باشد. Fit Pros دارای دکمه ‌های فیزیکی با قابلیت استفاده آسان است، و اگرچه فاقد دکمه تنظیم صدا در Powerbeats Pro است، شما این امکان را دارید که با فشار طولانی هر هدفون به جای تغییر دادن حذف نویز، صدا را تنظیم کنید.

اگر صاحب آیفون هستید، Fit Pro ویژگی‌هایی مانند ردیابی سر پویا برای صدای فضایی، تعویض خودکار دستگاه، Find My integration و موارد دیگر را فقط برای اپل ارائه می‌ کند. برای کاربران اندروید، Beats برنامه ‌ای دارد که به شما امکان می‌ دهد تنظیمات را تنظیم کنید و وضعیت باتری گوشی‌های هدفون و کیس را در کنار سایر عملکردها مشاهده کنید.

5.بهترین ایربادهای بی سیم: APPLE AIRPODS PRO

بهترین هدفون برای دارندگان آیفون

برای کسانی که روی اکوسیستم اپل سرمایه ‌گذاری کرده‌ اند، AirPods Pro ترکیبی جذاب از حذف نویز قدرتمند، کیفیت صدای خوب و مجموعه‌ ای از ویژگی‌ها را ارائه می ‌دهد که آنها را به همراهی ایده ‌آل برای سایر دستگاه‌ های این شرکت تبدیل می ‌کند. آنها همچنین تنها ایرپادهایی هستند که با اندازه های مختلف قالب گوش برای تناسب قابل تنظیم ارائه می شوند.

AirPods Pro دارای یک قاب جمع و جور است که از شارژ بی سیم پشتیبانی می کند. راه اندازی آنها به سادگی نگه داشتن قاب باز در نزدیکی آیفون است. هدفون ها سبک وزن هستند و به خوبی در اکثر گوش ها قرار می گیرند. کنترل‌ های سنسور فشار آنها به راحتی پایین می‌آیند، و از نظر کیفیت تماس صوتی در میان بهترین هدفون‌های بی‌ سیم قرار می‌گیرند. ANC آن‌ها نمی‌تواند با Bose یا Sony مطابقت داشته باشد، اما برای آرام کردن محیط اطراف شما کافی است و حالت شفاف تقریباً این احساس را ایجاد می‌کند که اصلاً از هدفون استفاده نمی‌کنید.

نقطه برجسته ایرپادها با ویژگی ‌های فقط اپل مانند ردیابی سر برای صدای فضایی، جفت شدن خودکار با همه دستگاه‌های Apple iCloud، تعویض خودکار دستگاه، پشتیبانی گسترده Find My و غیره است. آن‌ها همچنین از اشتراک‌ گذاری صدا پشتیبانی می‌کنند و اگر تلویزیون اپل دارید و باید همه چیز را در اتاق نشیمن یا اتاق خواب ساکت نگه دارید، می‌توانید از AirPods برای گوش دادن خصوصی استفاده کنید. AirPods Pro در زمینه‌های دیگری مانند کیفیت صدا و عمر باتری بسیار استاندارد هستند، اما درهم تنیدگی عمیق آن‌ها با دنیای اپل دلیل کافی برای توجه جدی به آن‌ها است.

6. SAMSUNG GALAXY BUDS 2

بهترین هدفون برای دارندگان گوشی SAMSUNG GALAXY

SAMSUNG GALAXY BUDS 2 آنقدر خوب است که دلیل کمی برای پرداخت پول بیشتر برای GALAXY BUDS pro وجود ندارد. آنها طراحی کوچک و محتاطانه ای دارند که مانند سایر هدفون ها از گوش شما بیرون نمی آید. آنها نسبت به هدفون های حرفه ای این شرکت در مدت زمان طولانی راحت تر میباشند. و Buds 2 صدای متعادل و پر جنب و جوشی تولید می کند که کاملاً به صدای یک هدفون حرفه ای نزدیک است.

اگر یک نقطه ضعف وجود داشته باشد، آن مقاومت پایین ‌تر از حد متوسط ​​IPX2 در برابر آب است که آنها را برای تمرینات ورزشی یا گرفتار شدن در باران ایده ‌آل نمی‌کند. Buds Pro دارای رتبه IPX7 بدون حساسیت است.

7.بهترین ایربادهای بی سیم: GOOGLE PIXEL BUDS PRO

بهترین ایربادها برای دارندگان تلفن پیکسل GOOGLE

گوگل بالاخره هدفون های بی سیم را با Pixel Buds Pro میخکوب کرد. به لطف حذف نویز چشمگیر، کیفیت صدای خوب و تناسب راحت، آن‌ها نسبت به Pixel Buds نسل دوم معیوب بسیار بهبود یافته اند. مهمتر از همه، آنها هیچ یک از مشکلات اتصال و حذف صدا را که هدفون های قبلی گوگل را آزار می دادند، نشان نمی دهند.

در عوض، Pixel Buds Pro یک تجربه شنیداری عالی با عمر باتری طولانی همراه با آن ارائه می ‌کند. آنها همچنین شامل پشتیبانی از بلوتوث چند نقطه ‌ای هستند، بنابراین می ‌توانید هدفون‌ های پرچم‌ دار Google را همزمان با دو دستگاه جفت کنید. این یک ویژگی بسیار راحت است که اپل، بوز، سامسونگ و سونی هنوز به هدفون های مربوطه خود ارائه نکرده اند.

دارندگان تلفن پیکسل پاداش هایی مانند تنظیمات ساده تر دریافت می کنند (کنترل های Pixel Buds دقیقاً در تنظیمات تلفن اصلی تعبیه شده اند) و Google قصد دارد تا اواخر سال جاری پشتیبانی از صدای فضایی ردیابی سر را به Pixel Buds Pro ارائه کند. این ترفند همه جانبه فقط در دستگاه‌های پیکسل کار می‌ کند.

8. SENNHEISER MOMENTUM TRUE WIRELESS 3

بهترین هدفون برای کیفیت صدا

نسل سوم هدفون‌های بی‌سیم Momentum True Sennheiser کیفیت صدای فوق‌ العاده و دقیقی ارائه می ‌کند که تقریباً بالاتر از همه رقبا است. گوش دادن به آن‌ها لذت بخش است، و حتی بهتر از آن، اکنون کوچک ‌تر و راحت ‌تر از مدل ‌های قبلی هستند – با کیفی که در نهایت از شارژ بی‌ سیم پشتیبانی می ‌کند. حذف نویز فعال نمی ‌تواند با شرکت ‌هایی مانند اپل، سونی و بوز رقابت کند، اما اگر بیشتر به صدای شاداب و پیچیده اهمیت می‌ دهید، MTW3 کوچک ‌ترین نقصی در ای زمینه نخواهد داشت.

برخلاف تکرارهای گذشته، این گوشی های هدفون دارای نوک بال‌ های اختیاری هستند که به شما کمک می ‌کند تا به طور ایمن در گوش‌های شما قفل شوند. این می تواند برای دویدن یا هنگام رفتن به باشگاه مفید باشد. Sennheiser امکان سفارشی سازی EQ زیادی را با استفاده از برنامه تلفن همراه خود فراهم می کند و Momentum True Wireless 3s از طیف وسیعی از کدک های بلوتوث از جمله AAC، SBC، AptX و AptX Adaptive پشتیبانی می کند.

9.بهترین ایربادهای بی سیم: APPLE AIRPODS (نسل سوم)

بهترین هدفون برای تماس صوتی در آیفون

ایرپادهای نسل سوم اپل طراحی جدیدی با ساقه های کوتاه تر از مدل اصلی دارند. اما حتی با وجود اینکه میکروفون‌های آن‌ها اکنون دورتر از دهان شما هستند، هنوز در تماس‌ها عملکرد بسیار خوبی دارند – و بهبودهای بزرگ ‌تری در کیفیت صدا و تناسب / راحتی وجود دارد که ارتقاء به اصطلاح AirPods 3 را ارزشمند می‌کند.

اپل همچنین ویژگی‌های جدیدی را اضافه کرده است که قبلاً انحصاری AirPods Pro بود، مانند ردیابی صدای فضایی سر و ادغام عمیق ‌تر Find My برای پیدا کردن هدفون‌های شما. و این کیس اکنون برای کار با سیستم شارژ بی سیم MagSafe اپل بهینه شده است. ایرپادها هنوز هم دارای سخت ‌ترین فرم پلاستیکی یک ‌اندازه هستند، بنابراین باید قبل از خرید آن‌ها را امتحان کنید تا مطمئن شوید که برای گوش‌های شما مناسب هستند. اما اگر اینطور باشد، اینها بهترین ایرپادهای معمولی اپل هستند که هنوز با اختلاف زیادی روبرو هستند.

10.بهترین ایربادهای بی سیم: SONY LINKBUDS

بهترین هدفون برای تماس صوتی در اندروید

لینک‌ بادهای سونی که ظاهری غیر متعارف دارند، یک سوراخ دونات درست در وسط هر هدفون دارند. این طراحی شگفت آور راحت به این منظور است که اجازه می دهد سر و صدای بیرون وارد شود و شما را همیشه از محیط اطراف خود آگاه کند. اما این بدان معناست که LinkBuds برای همه مناسب نخواهد بود – به خصوص افرادی که ترجیح می دهند هنگام گوش دادن به موسیقی خود، دنیا را غرق کنند.

اما بزرگ ‌ترین نقطه قوت LinkBuds بیش از تناسب عجیب آن‌ها، عملکرد فوق‌العاده در تماس‌های صوتی است. سونی الگوریتم‌های جداسازی صدا را برای این هدفون‌ها بازسازی کرد و در نتیجه، LinkBuds چندین پله بالاتر از کیفیت تماس پرچمدار 1000XM4s و تقریباً همه رقبا منهای AirPods است. اگر به دنبال چیزی هستید که بتوانید در طول روز کاری با استفاده از آن به آهنگ دلخواهتان گوش کنید ، در هنگام استفاه از LinkBuds ناامید نمی شود.

11. RAZER HAMMERHEAD TRUE WIRELESS (2021)

بهترین هدفون برای بازی با موبایل

هدفون های Hammerhead True Wireless نسبت به قیمت خود دارای کیفیت صدای مناسب و حذف نویز فعال هستند. اما به احتمال زیاد، چیزی که به همان اندازه برای گیمرهای مشتاق موبایل مهم است، حالت بازی با تاخیر کم آنهاست که زمان پاسخگویی را به 60 میلی ثانیه کاهش می دهد.

و سپس کروما وجود دارد. برخلاف نسل اول Hammerhead True Wireless، اینها چراغ‌های RGB کاملاً قابل تنظیم روی هر هدفون دارند. این یک اثر چشم نواز است، هر چند که عمر باتری را کمی کاهش می دهد. برنامه موبایل Razer برای هدفون ها امکان کنترل نقشه مجدد و تنظیم گسترده EQ را فراهم می کند. هدفون‌های Hammerhead True Wireless از نظر معیارهایی مانند عمر باتری متوسط ​​هستند و حالت شفافیت آن‌ها صرفاً قابل قبول است، اما اگر از تجهیزات Razer استفاده می‌کنید، اکنون می ‌توانید در حین انجام بازی ‌های موبایلی مورد علاقه‌ تان در کافی‌شاپ، برند را فلش کنید.

12.بهترین ایربادهای بی سیم: Nothing EAR 1

بهترین هدفون برای سبک برجسته

اگرچه آن‌ها می ‌توانند بیش از آنچه ما می‌خواهیم خفن تر باشند، و حذف نویز آن‌ها کاملاً انجام می ‌شود، نمی‌ توان انکار کرد که اولین هدفون‌های Nothing ظاهر منحصربه ‌فردی دارند. هدفون های Ear 1 با طراحی نیمه شفاف و کیف شارژ منحصر به فرد خود، هنگامی که با هدفون هایی از برندهای معتبرتر ترکیب شوند، توجه زیادی را به خود جلب خواهند کرد. و با قیمت 99 دلار، مجبور نیستید به خاطر این سبک افزوده دست به کار شوید – و شاید این قیمت باعث شود که نادیده گرفتن مناطقی که هیچ چیز با اولین جفت هدفونش کوتاه نیامد را آسان تر کند.

13.بهترین ایربادهای بی سیم: UE FITS

بهترین ایربادها برای تناسب کامل

آنها در 60 ثانیه به شکل گوش شما در می آیند. این واقعاً تمام چیزی است که باید بگویید تا بدانید چرا UE Fits در ایجاد تناسب مناسب از همه هدفون های بی سیم دیگر پیشی می گیرد. بدون مراجعه به شنوایی شناس و ساختن IEM های سفارشی، خیلی بهتر از این کار نخواهید کرد.

اما Fits واقعاً فقط زمانی ارزش خرید را دارد که اغلب با نگه داشتن هدفون های دیگر در گوش خود مشکل دارید. اگر تمام گزینه‌ها (از جمله نکات مموری فوم) را امتحان کرده اید، حتماً این مدل هدفون را امتحان کنید. حس قالب ‌گیری – نوک ‌ها در گوش ‌های شما وقتی شکل خود را تطبیق می‌دهند، گرم می‌شوند – مطمئناً شبیه چیزی است که از سایر هدفون‌ها دریافت می‌کنید.

5/5 - (2 امتیاز)
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس