بررسی JBL Reflect Aero

75
0
بررسی JBL Reflect Aero

JBL Reflect Aero ممکن است شبیه اکثر هدفون‌های اسپرت و ورزشی به نظر برسد و دارای فریم دایره‌ای و نوک بال‌ مانند برای کمک به نگه داشتن آن‌ها در هنگام ورزش است. با این حال این هدفون ویژگی های بیشتری را ارائه داده است. بررسی JBL Reflect Aero را در ادامه انجام داده ایم.

ویژگی ای که این هدفون را از سایر هدفون های اسپرت متمایز می کند ضد آب بودن آن است. این هدفون بی سیم با رتبه مقاومت IP68 فقط در برابر آب مقاوم نیست. با این هدفون می‌توانید در عمق 1.5 متری در آب شور یا شیرین به مدت 30 دقیقه شنا کنید و موزیک گوش دهید (اگرچه باید این واقعیت را در نظر بگیرید که سیگنال‌های بلوتوث به خوبی در آب حرکت نمی‌کنند).

این هدفون همچنین دارای ویژگی هایی مانند حذف نویز فعال، کنترل‌های لمسی، تشخیص خودکار داخل گوش و ۸ ساعت عمر باتری (مجموعاً ۲۴ ساعت با کیس شارژ) است. قیمت این هدفون چیزی کمتر از 150 دلار است اما ویژگی هایی بیشتر از این قیمت را ارائه میدهد. این هدفون یکی از بهترین هدفون های ضد آب در بازار است.

بررسی JBL Reflect Aero: قیمت و در دسترس بودن

  • قیمت JBL Reflect Aero چند است؟ 149 دلار / 119 پوند
  • چه موقع موجود میشود؟ در حال حاضر موجود است.
  • کجا می توانید این هدفون را تهیه کنید؟ در ایالات متحده و انگلستان موجود است.
  • رابط: بلوتوث 5.2
  • عمر باتری: 8 ساعت برای هر هدفون، 24 ساعت در مجموع با کیس
  • حذف نویز: حذف نویز فعال
  • مقاومت در برابر آب: IP68
  • وزن: 0.5 اونس (13 گرم) برای هر هدفون

JBL Reflect Aero نسبت به ویژگی هایی که ارائه میدهد بسیار مقرون به صرفه است. قیمت این هدفون های بی سیم فقط 149 دلار / 119 پوند است. مسلماً قیمت این هدفون در محدوده ارزان قرار نمیگیرد، اما همچنان این هدفون ها در بازار میان رده قرار دارند و مقرون به صرفه تر از Sony WF-1000XM4، Apple AirPods Pro 2 و حتی Beats Fit Pro است. اگر منصف باشیم، این سه مدل صدای و ANC بهتری ارائه می دهند. اما هیچ یک از آنها را نمیتوان زیر آب استفاده کرد و دارای یک برنامه با –band EQ 10 هستند، بنابراین می توانید صدا را به دلخواه تنظیم کنید.

با در نظر گرفتن همه ویژگی های JBL Reflect Aero قطعا بهترین انتخاب در بین تمام این هدفون ها است. این هدفون یک هدفون فوق العاده برای شناگران و ورزشکاران و هر کسی که به دنبال یک هدفون با قیمت مناسب و ویژگی های پیشرفته است می باشد.

امتیاز : 5 از 5

بررسی JBL Reflect Aero: طراحی

  • سَری هدفون (Ear Tip) برای گوش های کوچک بهترین گزینه نیست.
  • کنترل های لمسی بسیار عالی هستند.
  • برنامه هدفون JBL عملکرد هدفون را گسترش می دهد.
بررسی JBL Reflect Aero
بررسی JBL Reflect Aero

از نظر طراحی JBL Reflect Aero تفاوت چندانی با سایر هدفون های ورزشی ندارد. در واقع این هدفون ها بسیار شبیه به هدفون های Beoplay E8 Sport از Bang & Olufsen هستند، با این تفاوت که طراحی آن ها کمی شلوغ تر است و برای گوش های کوچک ممکن است مناسب نباشد. JBL Reflect Aero دارای طراحی لانه زنبوری زیبا در سمت رو به گوش است.

ما وارد جزئیات طراحی نخواهیم شد و به جای آن بر جزئیاتی تمرکز می کنیم که این هدفون را متمایز کرده است. به عنوان مثال کیس شارژ آن‌ها دارای بند است که به شما امکان می‌دهد آن را دور مچ خود یا کوله پشتی ببندید.

شاید بهترین بخش طراحی JBL Reflect Aero کنترل‌های لمسی آن باشد که به دلیل پاسخ‌دهی و سفارشی‌سازی آن‌ها با پیام‌های صوتی بسیار کاربردی است. حتی می‌توانید دو تا از این حرکات لمسی را برای کنترل صدا تنظیم کنید. قابلیتی که هدفون های محبوب AirPods Pro تا زمان عرضه نسل دوم، ماه‌ها پس از عرضه JBL Reflect Aero به بازار ارائه نکرد.

JBL Reflect Aero برای اینکه برای گوش های مختلف مناسب باشد، دارای نوک سیلیکونی در سه اندازه و سه جفت نوک بال با اندازه‌های مختلف است. متأسفانه سری هدفون ممکن است کمی کوچکتر باشد. کوچکترین اندازه آن ممکن است برای کاربرانی که گوشهای کوچکی دارند کمی بیش از حد بزرگ باشد.

JBL Reflect Aero دارای برنامه هدفون JBL است (نباید با JBL Portable که مخصوص اسپیکرهای JBL است اشتباه گرفته شود). مطمئناً برای استفاده از هدفون نیازی به دانلود برنامه ندارید، اما این برنامه نه تنها عملکرد هدفون را گسترش می دهد، بلکه به شما امکان می دهد صدا و فرکانس را با استفاده از –band EQ 10 شخصی سازی کنید.

امتیاز: 4 از 5

بررسی JBL Reflect Aero: کارایی هدفون

  • Ambient Aware خوب و ANC قابل قبول است.
  • کیفیت صدای بسیار خوب، صدای بم کمی عجیب است.
  • میکروفون low-end پایین تری دارد و حذف نویز پس زمینه ندارد.
بررسی JBL Reflect Aero
بررسی JBL Reflect Aero

از نظر عملکرد JBL Reflect Aero قابلیت های زیادی دارد و در همه آن ها عملکرد خوبی دارد. برای مثال ویژگی Ambient Aware (حالت شفاف JBL) عالی است. ما متوجه شدیم این هدفون به شما امکان می‌دهد به اندازه کافی هنگام مکالمه با شخص دیگری صدای محیط اطراف را بشنوید، در حالی که موسیقی هنوز با صدای حدود 50 درصد پخش می‌شود.

همچنین می‌توانید همزمان دو دستگاه را جفت کنید، بنابراین به‌راحتی می‌توانید بین گوشی و لپ‌تاپ خود جابه‌جا شوید، به عنوان مثال هنگامی که در حال تماشای فیلم با لپ‌تاپ خود هستید با گوشی خود تماس بگیرید. این هدفون همچنین قابلیت تشخیص خودکار درون گوش دارد. بنابراین زمانی که هدفون را درآورده اید یا آن را دوباره روی گوش قرار داده اید، عملکرد بسیار خوبی در تشخیص آن دارد. میکروفون این هدفون نیز برای برقراری تماس‌های تلفنی خوب به نظر می‌رسد. بنابراین می‌توانید مطمئن باشید که طرف مقابل صدای شما را به وضوح می‌شنود. کیفیت صدا (با EQ خاموش) کاملا واضح است.

بقیه قابلیت ها عملکرد قابل قبولی دارند. قابلیت حذف نویز فعال این هدفون صداهای فرکانس بالاتر را مسدود نمی کند. تنها زمانی این قابلیت خوب کار می کند که موسیقی با صدای بلندتر پخش شود.

شما می‌توانید همزمان به دو دستگاه متصل شوید، ولی فقط می‌توانید از یک ورودی در یک زمان گوش دهید. همچنین باید یک منبع را متوقف کنید، چند ثانیه صبر کنید و سپس منبع دیگر را پخش کنید، بنابراین وقتی عجله دارید ممکن است اذیت کننده باشد. همچنین محدوده فرکانس میکروفون محدود است، بنابراین سطح پایین‌تری دارد و قابلیت حذف نویز پس‌زمینه را ندارد.

توجه کنید اگر سری سیلیکونی هدفون به درستی در گوش شما قرار نگیرد، صدای این هدفون وحشتناک خواهد بود. صدای کلی قرار نیست کامل به نظر برسد، با صدایی حد وسط باس بسیار محدود است و با صدای بالا همان سطح از جزئیات را ارائه نمی‌دهد. قبل از پخش موسیقی یا تماشای فیلم مطمئن شوید که سری هدفون گوش‌های شما را کاملا میپوشاند.

JBL Reflect Aero هدفون هایی با صدا و ویژگی هایی عالی است که با وجود چند ویژگی خاص برای ورزشکاران و شناگران انتخاب مناسبی است. این هدفون با استاندارد IP68 می‌توانند تا 30 دقیقه به طور کامل در آب غوطه‌ور شوند، بدون اینکه تأثیری بر عملکرد داشته باشد. تا زمانی که گوشی شما نزدیک است و غواصی عمیق انجام نمی‌دهید، می‌توانید با این دستگاه‌ها شنا کنید.

امتیاز عملکرد: 4 از 5

بررسی JBL Reflect Aero
بررسی JBL Reflect Aero

آیا باید JBL REFLECT AERO را خرید؟

ویژگی های JBL Reflect Aero مانند طراحی بالی شکل، تشخیص داخل گوش و کنترل‌های لمسی حساس باعث میشود که هنگام ورزش و تمرین تمرکز داشته باشید. این هدفون همچنین با استاندارد IP68 می‌تواند در برابر غوطه‌ور شدن کامل در آب مقاومت کند، چیزی که اکثر هدفون‌های دیگر نمی‌توانند از عهده آن برآیند. این هدفون صدای بسیار خوبی دارند و در حد هدفون های 200 دلاری است.

JBL Reflect Aero دارای قابلیت حذف نویز فعال است، اما تا حدودی ضعیف است. هدفون های زیادی با ANC بهتر وجود دارد. این هدفون‌ها عموماً صدای خوبی دارند، اما صدای بم از آهنگی به آهنگ دیگر تغییر میکند.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس