ورود اپل به متاورس

37
0
ورود اپل به متاورس

اپل قرار است هدست واقعیت مجازی خود را در هفته‌های پیش رو عرضه کند؛ پیشرفتی که برخی معتقدند می‌تواند جان تازه‌ای به صنعت متاورس بدهد. در این پست به بررسی ورود اپل به متاورس می پردازیم.

ورود اپل به متاورس

جاش گیلبرت، تحلیلگر بازار eToro، در گفت‌وگو با کوین تلگراف، معتقد است با توجه به توانایی اثبات‌شده اپل در ارائه محصولات با کیفیت بالا و متحول‌کننده بازار، هدست جدید اپل می‌تواند بازارها را به آتش بکشد.
با این حال، این تحلیلگر نسبت به اینکه راه‌اندازی هدست جدید اپل بتواند جان تازه‌ای به ارزهای دیجیتال حوزه متاورس ببخشد مردد است.
همچنین قابل ذکر است در حالی که بسیاری از افراد فعال در حوزه رمزارز مفهوم واقعیت مجازی را با “توکن‌های متاورس” مرتبط می‌دانند، دیسنترالند هنوز در حال ساخت قابلیت‌های واقعیت مجازی خود است و The Sandbox در گفت‌وگویی با کوین تلگراف اعلام کرده است که “هیچ برنامه فوری یا آینده‌ای برای ساخت واقعیت مجازی ندارد”.

در طول رشد قیمتی ارزهای دیجتال در سال 2021، حوزه متاورس و ارزهای مرتبط با آن، از جمله MANA و SAND، به طور شگفت‌انگیزی در میان مردم شناخته شدند.
اما متأسفانه، بسیاری از این شرکت‌ها از جمله شرکت متا، متعلق به مارک زاکربرگ، که در سال 2022 مبلغی حدود 13.7 میلیارد دلار را صرف تحقیق و توسعه در این حوزه کرده است، هنوز شاهد پذیرش گسترده در بین کاربران در این حوزه نبوده‌اند.
بر اساس داده‌های CoinGecko، قیمت‌های MANA و SAND به ترتیب 92 و 94 درصد نسبت به بالاترین رکورد خود در زمان نگارش خبر کاهش یافته است.
بر اساس گزارشی از مارک گورمن، هدست جدید این غول فناوری مستقر در کالیفرنیا قرار است در تاریخ 5 ژوئن عرضه شود و اولین محصول بزرگ از زمان اپل واچ در سال 2015 باشد.

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس