چگونه بررسی کنیم که آیا شخصی شما را در اینستاگرام بلاک کرده است: 7 روش

95
0
اینستاگرام بلاک

بلاک شدن در اینستاگرام می تواند به شما آسیب بزند، به خصوص اگر توسط شخصی که به خوبی می شناسید انجام شود. در اینجا نحوه بررسی اینکه آیا آنها وجود دارند یا خیر. اینستاگرام بلاک شده ایم یا نه؟ در ادامه بیشتر بخوانید.

آیا مشکوک هستید که شخصی شما را در اینستاگرام بلاک کرده است؟ اینستاگرام به شما اجازه نمی دهد لیستی از افرادی که شما را بلاک کرده اند را مشاهده کنید. در واقع، این پلتفرم حتی وقتی کسی شما را بلاک می‌کند، به شما اطلاع نمی‌دهد.

چرا ممکن است کسی شما را در اینستاگرام بلاک کند؟

ممکن است افراد به دلایل مختلفی شما را در اینستاگرام بلاک کنند. در اینجا تعداد کمی از آنها هستند:

. ارسال هرزنامه به صندوق ورودی خود با پیشنهادهای تبلیغاتی که نمی خواهند ببینند.

. با تگ کردن آنها در پست های نامربوط یا تگ کردن مکرر نوتیفیکیشن های آنها.

. اظهار نظر نامناسب در مورد تصاویر آنها، ارسال نظرات مخالف و نفرت انگیز در زیر پست های آنها و گفتن چیزهای نامناسب که باعث می شود آنها شما را مسدود کنند.

اگر یک دوستی یا رابطه واقعی را شکسته اید، ممکن است طرف مقابل شما را نیز مسدود کرده باشد، بنابراین آنها می توانند ادامه دهند.

آیا من در اینستاگرام بلاک شده ام؟

بنابراین، چگونه متوجه می شوید که فردی که می شناسید شما را در اینستاگرام بلاک کرده است؟ در زیر هفت روش وجود دارد که می توانید امتحان کنید.

1. نام کاربری آنها را جستجو کنید

اگر نام کاربری یا هندل اینستاگرام شخصی را در نوار جستجوی اینستاگرام جستجو کنید، اگر شما را بلاک کرده باشد، اکانت او را نخواهید دید.

اگر مسدود نشده اید، می توانید پروفایل و همه پست های آنها را مشاهده کنید. اما اگر آنها پروفایل خود را از عمومی به خصوصی تبدیل کرده باشند، پیام “این اکانت خصوصی است” را مشاهده خواهید کرد.

اگر پروفایل در جستجو ظاهر نشد، آن شخص یا اکانت خود را غیرفعال کرده یا شما را مسدود کرده است.

با این حال، به یاد داشته باشید که افراد می توانند نام کاربری را در اینستاگرام تغییر دهند. اگر این اتفاق بیفتد، اکانت آنها را در نتایج جستجوی خود نخواهید دید، اما این به این معنی نیست که بلاک شده اید.

2. از طریق پروفایل خود جستجو کنید

اگر بلاک شده اید، نمی توانید در مورد پست آن شخص نظر بدهید یا برای او پیام مستقیم ارسال کنید. با این حال، نظرات و گفتگوهای قبلی شما ناپدید نمی شوند. بنابراین، اگر به یاد دارید که در مورد هر یک از پست‌های آن‌ها نظر داده‌اید یا از طریق DM با هم گفتگو می‌کنید، آن را باز کنید و به پروفایل آن‌ها بروید.

اگر پروفایل آنها را بدون پست اخیر می بینید، احتمالا بلاک شده اید. از آنجایی که می توانید متوجه شوید که آیا شخصی نام کاربری خود را به این روش تغییر داده است یا خیر، اگر نام تغییر یافته او در نوار جستجو نمایش داده نشود، مطمئناً بلاک خواهید شد.

3. از لینک پروفایل منحصر به فرد اینستاگرام استفاده کنید

پس از راه‌اندازی اکانت اینستاگرام، یک URL منحصربه‌فرد به شما اختصاص داده می‌شود که شامل نام کاربری شما می‌شود.

جایگزین کردن نام کاربری در لینک پروفایل با دسته اکانت شخصی که مشکوک هستید بلاک کرده است، باید شما را به اکانت او ببرد—اگر وجود داشته باشد.

اگر اینستاگرام را در مرورگر خود باز کنید و پروفایل آنها را با لینک مستقیم جستجو کنید، یا مستقیماً پروفایل آنها را مشاهده خواهید کرد یا پیام: “متاسفم، این صفحه در دسترس نیست.”

برای تأیید وجود یا عدم وجود اکانت، از اینستاگرام خارج شوید و همان URL را در یک تب جدید جستجو کنید. در صورت غیرفعال شدن اکانت، پیام مشابهی را مشاهده خواهید کرد. اما اگر این بار پروفایل آنها را ببینید، آنها شما را بلاک کرده اند.

هنگامی که شخصی نام کاربری خود را تغییر می دهد، نام URL نیز به طور خودکار تغییر می کند. بنابراین، اگر آنها اخیراً نام کاربری خود را تغییر داده اند، این روش به شما کمک نمی کند تا پروفایل آنها را پیدا کنید.

4. از اکانت اینستاگرام دیگری بررسی کنید

با بررسی سایر اکانت‌های اینستاگرام می‌توانید بررسی کنید که آیا اکانتی که فکر می‌کنید شما را بلاک کرده است یا خیر. می توانید از اکانت دیگری استفاده کنید یا نام کاربری را با دوستان خود به اشتراک بگذارید تا ببینید آیا در جستجوی آنها نشان داده می شود یا خیر.

اگر نمایش داده نشد، اکانت غیرفعال می شود یا نام کاربری خود را تغییر داده اند. اگر با همان نام کاربری نمایش داده شود، شما بلاک شده اید.

5. از طریق چت های گروهی اینستاگرام به اشتراک گذاشته شده نگاه کنید

اگر در یک چت گروهی با فردی هستید که گمان می‌کنید شما را بلاک کرده است، می‌توانید شک خود را در آنجا تأیید کنید. لیست کاربران آن گروه را برای یافتن اکانت های آنها جستجو کنید.

اگر اکانت آنها برای شما قابل مشاهده باشد، بلاک نمی شوید. با این حال، اگر نمی‌توانید به پروفایل آنها دسترسی داشته باشید، علیرغم اینکه می‌دانید آنها بخشی از گروه هستند، آنها شما را بلاک کرده‌اند.

6. سعی کنید دوباره همان اکانت را دنبال کنید

اگر شخصی که به دنبالش هستید بدون هیچ پست و عکس اخیر ظاهر شد، دوباره اکانت کاربری او را دنبال کنید.

اگر بتوانید فوراً دوباره او را دنبال کنید، شخص دیگر شما را بلاک نخواهد کرد – یا ممکن است شما را رفع انسداد کرده باشد. از طرف دیگر، شما یا به اشتباه پروفایل را لغو فالو کرده اید یا از لیست دنبال کنندگان آن حذف شده اید.

اگر طرف مقابل شما را بلاک کرده باشد، یک پیغام خطایی می بینید و نمی توانید دوباره او را دنبال کنید.

7. اکانت را منشن و تگ کنید

هنگامی که مردم شما را در اینستاگرام بلاک می کنند، نمی توانید آنها را در پست ها یا نظرات خود منشن یا تگ کنید. این روش دیگری برای فهمیدن اینکه آیا کسی شما را بلاک کرده است یا خیر. با این وجود، خصوصی کردن یک اکانت کاربری همین اثر را دارد.

اگر نمی توانید فردی را در پستی در اینستاگرام تگ یا منشن کنید، به جای آن نام کاربری یا پروفایل او را جستجو کنید. اگر پیامی می بینید که «این اکانت خصوصی است»، مطمئن باشید که بلاک نشده اید. اگر اکانت وجود دارد اما نمی توانید هیچ پستی را ببینید، به احتمال زیاد بلاک شده اید.

اکنون می دانید چگونه بررسی کنید که آیا شخصی شما را در اینستاگرام بلاک کرده است یا خیر

وقتی شخصی شما را در اینستاگرام بلاک می کند اینستاگرام به شما اطلاع نمی دهد، اما می توانید از چند روش ساده برای بررسی استفاده کنید. اگر متوجه شدید که توسط شخصی که با او نزدیک هستید بلاک شده اید، بپرسید و ببینید آیا او شما را رفع بلاک می کند یا خیر.

اگر رابطه شما با کسی لکه دار شده است، یا او از رفع بلاک شما امتناع می ورزد، مهم است که به تصمیم او احترام بگذارید – چه با آن موافق باشید یا نه.

در نهایت، وقتی شخصی شما را در اینستاگرام بلاک می کند، آن شخص به طور خودکار از سمت شما نیز بلاک می شود. بنابراین، شما نیازی به تلافی و بلاک کردن آنها ندارید.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خدمات وایز اول پرداخت

وایز اول پرداخت

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس