آموزش رفع مشکل Hotspot در گوشی های آیفون

106
0
رفع مشکل Hotspot در گوشی های آیفون

با استفاده از قابلیت Hotspot، می توانید اتصال داده تلفن همراه آیفون خود را با سایر دستگاه های دارای Wi-Fi مانند iPad و لپ تاپ و یا دستگاه های اندرویدی به اشتراک بگذارید. این مورد اغلب زمانی لازم است که شما در منطقه ای هستید که اینترنت Wi-Fi در دسترس نیست و تنها چیزی که در اختیار دارید ، iPhone شما است که به عنوان ارایه دهنده اینترنت عمل کند. در این مقاله به آموزش رفع مشکل Hotspot در گوشی های آیفون می پردازیم.

رفع مشکل Hotspot در گوشی های آیفون

شما می توانید برای دانستن از چگونگی فعال کردن هات اسپات در گوشی های آیفون این پست را بخوانید. اما در بعضی از موارد ممکن است بعد از انجام مراحل خواسته شده، شما با خطای Contact Carrier مواجه شوید.

در این پست به این مطلب می پردازیم که خطای Contact Carrier به چه علت ظاهر می شود و چگونه می توان این مشکل را برطرف کرد. آموزش تصویری رفع این مشکل را می‌توانید در این ویدئو  مشاهده کنید:

ظاهر شدن خطای Contact Carrier در آیفون

در واقع برطرف کردن خطای Contact Carrier آسان تر از چیزی است که فکرش را کنید. عموما این خطا به این دلیل ظاهر می شود: عبارتی که در قسمت MOBILE DATA جلوی قسمت APN نمایش داده می شود با عبارتی که در قسمت پایین تر یعنی PERSONAL HOTSPOT  در جلوی قسمت APN نوشته می شود دقیقا یکی و مشابه نیست.

با دانستن این موضوع حالا نیاز است تا آن را برطرف کنیم. برای حل این مشکل لازم است تا چند گام زیر را دنبال کنید.

حل مشکل Contact Carrier

۱- وارد تنظیمات (Setting) آیفون خود شوید.
۲- حالا در تنظیمات روی Mobile Data بزنید (در نسخه های قدیمی تر ios با نام Cellular شناخته می شود).
۳- سپس در بخش CARRIER روی Mobile Data Network بزنید ( در نسخه های قدیمی تر Cellular Data Network مشاهده می کنید).
۴- حالا در این صفحه شما باید همان عبارتی را در که در مقابل APN مربوط در قسمت MOBILE DATA وجود دارد را در قسمت APN مربوط به PERSONAL HOTSPOT تایپ کنید.
کاربران ایرانسل باید عبارت «mtnirancell»، کاربران همراه اول، عبارت «mcinet» و کاربران رایتل، عبارت «RighTel» را به عنوان نام APN هم در قسمت MOBILE DATA و هم در قسمت PERSONAL HOTSPOT وارد کنند.

منبع : support.mobilevikings

5/5 - (1 امتیاز)
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس