آموزش نصب watchOS 9 Beta بر روی Apple Watch

37
0
آموزش نصب watchOS 9 Beta

اپل با watchOS 9 ویژگی‌های جدید و فوق‌العاده‌ای را به اپل واچ می‌آورد .می‌توانید با نصب نسخه بتای عمومی watchOS 9 که هم‌اکنون در دسترس است، پیش‌نمایش پنهانی از آنچه در راه است دریافت کنید. ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه شروع کنید. در این مقاله به آموزش نصب watchOS 9 Beta بر روی Apple Watch می پردازیم.

نصب watchOS 9 Beta بر روی Apple Watch

قبل از شروع، فقط لازم به ذکر است که در حال حاضر دو نسخه بتا از watchOS 9 در دسترس است نسخه بتا عمومی و بتای توسعه دهنده.

آموزش نصب watchOS 9 Beta
آموزش نصب watchOS 9 Beta

نسخه بتای توسعه دهنده فقط برای توسعه دهندگان برنامه ها است در حالی که بتای عمومی برای سایر کاربران است. نرم افزار یکسان است، تنها تفاوت این است که چه کسی آن را دریافت می کند.

برای شروع، ابتدا باید نسخه بتای عمومی iOS 16 را در آیفون خود دانلود کنید. برای استفاده از بتای عمومی watchOS 9 لازم است.

بنابراین برای شروع باید مستقیماً از iPhone خود به beta.apple.com بروید. اگر نخواهید باید به برنامه Apple Beta Software بپیوندید. که به Apple ID و رمز عبور شما نیاز دارد. اگر قبلاً عضو شده اید، ورود به سیستم را انتخاب کنید.

iOS 16 را انتخاب کنید و سپس دستورالعمل های روی صفحه را در آیفون خود دنبال کنید. برای اطلاعات بیشتر، به راهنمای ما در مورد نحوه نصب نسخه بتا iOS 16 نگاهی بیندازید.

 

زمان WatchOS 9 است

آموزش نصب watchOS 9 Beta
آموزش نصب watchOS 9 Beta

اکنون می توانید یک بار دیگر برای نصب watchOS 9 به beta.apple.com مراجعه کنید. تب watchOS را انتخاب کنید. اولین قدم این است که پروفایل نرم افزار watchOS 9 بتای آیفون خود را که با اپل واچ جفت شده است دانلود کنید. پس از دانلود آن در آیفون، به تنظیمات Setting > عمومی  General > پروفایل ها و مدیریت دستگاه بروید. سپس روفایل را انتخاب کرده و Install را انتخاب کنید.

برای نصب نسخه بتا، برنامه همراه Watch را باز کنید. تب My Watch و سپس General > Software Update را انتخاب کنید. همچنین اگر به‌روزرسانی خودکار را روشن کرده باشید، به‌طور خودکار نصب می‌شود.

مطمئن شوید که جمع بندی برخی از بهترین ویژگی های watchOS 9 ما را مشاهده می کنید.

نگاهی اولیه به watchOS 9

پس از تکمیل فرآیند نصب بتای عمومی watchOS 9، از نسل بعدی نرم افزار اپل واچ لذت خواهید برد. حتی اگر نمی‌خواهید از نسخه بتا عمومی استفاده کنید، این به‌روزرسانی در پاییز امسال برای همه در دسترس خواهد بود.

منبع : makeuseof

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس