مقایسه بهترین هاستینگ برای وردپرس

72
0
بهترین هاستینگ برای وردپرس

آیا می خواهید مستقیماً به سراغ پاسخ بروید؟ بهترین هاستینگ وب برای اکثر مردم هاستینگر یا بلو هاست است. بهترین هاستینگ برای وردپرس را در ادامه بشناسید.

در حالی که درست است که شما می توانید از هر هاست وب برای وب سایت وردپرس خود استفاده کنید، یک راه حل هاستینگ وب خاص وردپرس خدمات، عملکرد و پشتیبانی بهتری را برای سایت های وردپرس ارائه می دهد. اگر از هاست وب غیر اختصاصی WP خود احساس ناامیدی کرده اید و می خواهید چیزی مناسب تر برای وردپرس داشته باشید، در جای مناسبی هستید.

ما ده ها هاست موجود را بررسی کرده ایم و 10 بهترین گزینه را در بازار امروز رتبه بندی کرده ایم، از جمله ارائه دهندگانی که خود وردپرس توصیه می کند.

فهرست محتوا پنهان

10 هاست وب وردپرس برتر برای سال 2022

  1. هاستینگر – مقرون به صرفه ترین هاست وب وردپرس
  2. Bluehost – بهترین برای ایجاد اولین وب سایت وردپرس شما
  3. GreenGeeks – بهترین برای صاحبان وب سایت دوستدار محیط زیست
  4. WP Engine – بهترین برای هاستینگ چندین سایت وردپرس با تعداد زیادی ترافیک
  5. Nexcess – بهترین برای صحنه سازی وب سایت بدون زحمت
  6. Siteground – بهترین برای وب سایت های تجارت الکترونیک با مهاجرت آسان سایت
  7. Flywheel – اگر می خواهید کارشناسان سایت شما را به جای شما منتقل کنند، بهتر است
  8. Kinsta – بهترین برای مدیریت موج های غیرمنتظره در ترافیک
  9. هاستینگ Scala – بیشترین موارد رایگان در هر برنامه هاستینگ وردپرس
  10. Cloudways – بهترین گزینه برای انعطاف پذیری و گزینه های گسترده

بسته به اهداف شما، یکی از ارائه دهندگان هاستینگ پیشنهادی ما ممکن است بهتر از دیگری برای نیازهای خاص شما کار کند.

در زیر بررسی‌های عمیقی را خواهید دید که توصیه‌های ما را توضیح می‌دهند، و به دنبال آن یک بخش تاکتیکی مختصر برای کمک به ارزیابی گزینه‌هایتان به شما کمک می‌کند.

هاستینگر – مقرون به صرفه ترین هاست وب وردپرس

هاستینگر به دلیل قیمت های پایین و زمان بارگذاری فوق العاده خود متمایز است.

چقدر پایین؟ طرح وردپرس مدیریت شده فعلی هاستینگر برای یک وب سایت تنها از 1.99 دلار در ماه شروع می شود – که در مقایسه با سایر هاست های وب موجود در جهان بی نظیر است. در حالی که این قیمت گذاری تبلیغاتی است، حتی قیمت تمدید قرارداد 3.99 دلار در ماه بسیار مقرون به صرفه است.

اما نکته مهم اینجاست: فقط با دو دلار بیشتر در ماه (در حال حاضر 3.99 دلار)، می توانید 100 وب سایت به همراه 100 گیگابایت حافظه SSD، ایمیل رایگان و پهنای باند نامحدود بسازید.

درست است، با قیمت یک فنجان قهوه در هر ماه، می توانید تا 100 وب سایت را هاست کنید. این یک معامله شگفت انگیز است.

بهترین هاستینگ برای وردپرس
بهترین هاستینگ برای وردپرس

برای اطلاعات بیشتر در مورد برنامه ها و قیمت، بررسی عمیق هاستینگ وب هاستینگر ما را بررسی کنید.

با قیمت های عالی آنها، آیا این بدان معناست که کیفیت را فدا خواهید کرد؟ جواب منفی. در واقع، شما با هاستینگر قابلیت اطمینان کاملی در زمان آپدیت خواهید داشت.

زمان بارگذاری نیز سریع است. طبق وب سایت هاستینگر، زمان پاسخگویی سرور در حدود 43 میلی ثانیه است که بسیار سریع است. برای مقایسه، این فقط 13 میلی ثانیه “کندتر” از برخورد رعد و برق است. در آزمایش ما، هر نوع هاستینگ هاستینگر (هاستینگ اشتراکی، VPS و وردپرس) به طور متوسط ​​کمتر از یک ثانیه برای بارگذاری بود.

هاستینگر اخیراً ویژگی جدیدی را برای بینش سرعت صفحه پیاده سازی کرده است که در آن می توانید سرعت سایت خود را اندازه گیری کنید و تاریخچه عملکرد آن را تنها با یک کلیک مشاهده کنید. اگر متوجه شدید که می خواهید سرعت بارگذاری خود را بهبود ببخشید، ویژگی جدید انتقال سرور توصیه می کند که چه کاری انجام دهید.

این شرکت همچنین اخیراً یک اسکنر بدافزار پیشرفته و یک ابزار مرحله‌بندی وردپرس اضافه کرده است تا بتوانید تغییرات را بدون تغییر در کل سایت زنده خود آزمایش کنید.

به طور کلی، اگر می خواهید قیمت های خوب با هاست با کیفیت را داشته باشید، این یک هاستینگ وب عالی است. اگر می خواهید تعداد سایت هایی را که می توانید با هزینه کم هاست کنید به حداکثر برسانید، همین امروز با هاستینگر ثبت نام کنید.

Bluehost – بهترین برای ایجاد اولین وب سایت وردپرس شما

Bluehost مورد علاقه بسیاری است زیرا یکی از سه هاست وب است که وردپرس رسماً استفاده از آن را به مردم توصیه می کند. این تقریباً تأیید خوبی است که می توانید برای هاستینگ وردپرس دریافت کنید.

دلیل اصلی لذت بردن مردم از Bluehost؟ شروع کار ساده است. هنگامی که شروع به کار کردید، می توانید بلافاصله وردپرس را نصب کنید و تنها در عرض 15 دقیقه سایت بدون استخوان خود را زنده خواهید داشت. از آنجا، می توانید راهنمای کامل ما را در مورد نحوه ایجاد یک وب سایت دنبال کنید تا بتوانید ظاهر و عملکرد سایت خود را به همان شکلی که می خواهید داشته باشید.

دلیل دیگری که Bluehost مورد علاقه طرفداران است این است که میلیون ها کاربر دارد، به این معنی که پیچیدگی ها و مشکلات مربوط به راه اندازی و هاستینگ مداوم وب سایت ها به طور کلی برطرف شده است. در موارد نادری که با مشکلی مواجه می شوید، کمک فقط یک تماس است. اگر سؤال یا نگرانی دارید، می‌توانید 24 ساعته با تیم پشتیبانی مشتری برنده جایزه Bluehost تماس بگیرید.

اگر این شما را متقاعد نمی کند که Bluehost را امتحان کنید، در مورد این چطور است: Bluehost دارای کمترین قیمت در اطراف است، با برنامه هایی به اندازه 2.75 دلار در ماه. این فوق العاده ارزان است، به خصوص برای برندی که بسیار قابل اعتماد، قابل اعتماد و استفاده آسان است.

بهترین هاستینگ برای وردپرس
بهترین هاستینگ برای وردپرس

همانطور که ممکن است تصور کنید، این ویژگی ها Bluehost را به هاستی عالی برای انتخاب تبدیل می کند اگر تازه شروع به کار کرده اید.

بله، شما در هاستینگ اشتراکی خواهید بود. بنابراین، اگر شما یا شخص دیگری در سرورتان ترافیک زیادی دریافت کنید، سایت شما ممکن است از بین برود. اما صادقانه بگوییم، این تقریبا هرگز اتفاق نمی افتد. ما بیش از یک دهه است که وب‌سایت‌هایی با هاستینگ مشترک داریم و هرگز سایتی از کار نیافتاده است .

اگر و زمانی که می خواهید ارتقا دهید، Bluehost هاستینگ مدیریت شده وردپرس را نیز ارائه می دهد که از 9.95 دلار در ماه شروع می شود. پایین ترین قیمت مطلقی که ما دیده ایم نیست، اما هنوز هم یکی از گزینه های کم هزینه برای هاستینگ مدیریت شده است.

خط پایین: Bluehost یک گزینه عالی برای اکثریت قریب به اتفاق افرادی است که این را می خوانند – به ویژه کسانی که تازه شروع به کار کرده اند.

GreenGeeks – بهترین برای صاحبان وب سایت دوستدار محیط زیست

اگر می خواهید یک برنامه هاستینگ مشترک بهینه شده برای وردپرس داشته باشید، GreenGeeks شما را تحت پوشش قرار می دهد. با نرخ های مقرون به صرفه، راه اندازی سریع، و پشتیبانی 7/24 چت زنده، همه چیزهایی را که برای راه اندازی یک وب سایت حرفه ای وردپرس نیاز دارید، خواهید داشت.

GreenGeeks صدها آموزش و اطلاعات ویژه وردپرس را در پایگاه دانش خود دارد. همچنین برای امنیت وردپرس، عملکرد سریع، یا 300 درصد انرژی تجدیدپذیر که آن را به یک شرکت کاهش کربن تبدیل می کند، هزینه اضافی دریافت نمی کند.

GreenGeeks واقعا امنیت سایت های وردپرس را بالا می برد. این سایت شما را از نظر بدافزار و سایر تهدیدها رصد می کند و در صورت بروز هرگونه مشکل به پاکسازی سایت شما کمک می کند. همچنین یک گواهی SSL رایگان ارائه می دهد و هر 90 روز به طور خودکار آن را برای شما تمدید می کند. و اگر قبلاً یک سایت وردپرس دارید، می توانید آن را به GreenGeeks منتقل کنید یا به نمایندگان آن اجازه دهید آن را به صورت رایگان برای شما منتقل کنند.

بهترین هاستینگ برای وردپرس
بهترین هاستینگ برای وردپرس

به عنوان بخشی از هاستینگ مدیریت شده وردپرس، هر طرح GreenGeeks با نصب رایگان وردپرس، مهاجرت و به روز رسانی خودکار ارائه می شود. همچنین گواهی SSL رایگان، CDN رایگان، پشتیبان‌گیری رایگان، دامین رایگان برای یک سال، کش داخلی و دسترسی WP-CLI و SSH دریافت خواهید کرد. اگر مشکل یا سؤالی دارید، کاربران می گویند که سرویس چت زنده 24 ساعته و 7 روز هفته از افراد آگاه و دوستانه ای تشکیل شده است که به سرعت پاسخ می دهند.

طرح Lite از 2.95 دلار در ماه شروع می شود، Pro 5.95 دلار در ماه و Premium 10.95 دلار در ماه است. (Lite برای یک وب‌سایت است. هر دو Pro و Premium وب‌سایت‌های نامحدود را پوشش می‌دهند.) همه این قیمت‌ها براساس یک تعهد سه ساله است و هر طرحی با 30 روز ضمانت بازگشت وجه ارائه می‌شود.

می‌توانید درباره هاستینگ مدیریت شده وردپرس GreenGeeks اطلاعات بیشتری کسب کنید و از اینجا شروع کنید.

WP Engine – بهترین برای هاستینگ چندین سایت وردپرس با تعداد زیادی ترافیک

برای حرفه ای ها، WP Engine را توصیه می کنیم. در واقع، WP Engine همان چیزی است که ما در اینجا در Quick Sprout استفاده می کنیم – و دلیل بسیار خوبی هم دارد. اگر می‌خواهید جدی باشید و یک وبلاگ یا کسب‌وکار پربازدید بسازید، این بهترین هاست وردپرس مدیریت شده است.

اما ما آن را برای کسانی که تازه شروع کرده اند توصیه نمی کنیم، زیرا بسیار گران تر است. ما بین 30 تا بیش از 100 دلار در هر ماه صحبت می کنیم در مقابل محدوده 4 تا 15 دلار با سایر محصولات موجود در لیست ما.

اکثر سایت های وردپرسی با Bluehost یا Siteground بسیار بهتر عمل می کنند. در پول زیادی صرفه جویی خواهید کرد و برای ویژگی های پیشرفته WP Engine که به آن ها نیاز ندارید، هزینه ای پرداخت نخواهید کرد.

با پرداخت 23 دلار در ماه، می توانید از طرح راه اندازی برای هاست یک سایت 10 گیگابایتی با محدودیت 25000 بازدید کننده ماهانه استفاده کنید. سطح خدمات حرفه ای 56 دلار در ماه برای سه سایت و 75000 بازدید کننده ماهانه است.

بهترین هاستینگ برای وردپرس
بهترین هاستینگ برای وردپرس

ممکن است برای منابع کمتر پول زیادی به نظر برسد (مخصوصاً در مقایسه با خدماتی مانند Hostinger و Bluehost، و به ویژه با توجه به هزینه هایی که در صورت تجاوز از محدودیت بازدیدکنندگان در طول یک افزایش ترافیک بزرگ پرداخت می کنید) اما، به یاد داشته باشید، این کار مدیریت می شود. هاست وردپرس.

WP Engine به‌عنوان یک هاست مدیریت‌شده، سرعت و امنیت را در سطح سرور به‌طور حرفه‌ای حفظ می‌کند – به این معنی که لازم نیست کاری برای به حداکثر رساندن عملکرد خود انجام دهید.

شما مجبور نیستید برای چند ثانیه از زمان بارگذاری خود تحقیق کنید و به افزونه ها اعتماد کنید یا در بهترین روش ها برای ایجاد یک سایت ناب متخصص شوید.

همچنین لازم نیست برای نصب و به‌روزرسانی افزونه‌ها، اجرای پشتیبان‌گیری یا پیاده‌سازی ویژگی‌های امنیتی برای جلوگیری از حملات brute force، زمان اختصاص دهید. WP Engine از همه اینها در پشت صحنه مراقبت می کند.

خدمات مشتری نیز عالی است، با پشتیبانی 24 ساعته که شامل بلیط های خدمات قابل پیگیری و یک پایگاه دانش جامع است.

کارکنان پشتیبانی WP Engine متخصصان وردپرس هستند و به سوالات و مشکلات شما پاسخ های دقیق ارائه می دهند.

هر بار که مجبور شدیم با پشتیبانی مشتری تماس بگیریم، همیشه تحت تأثیر قرار گرفته ایم. سرعت، دقت و تخصص در سطح جهانی است.

به طور کلی، WP Engine یک راه حل عالی است اگر می خواهید در مورد رشد سایت های وردپرس خود جدی باشید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این ارائه دهنده با رتبه برتر، به بررسی کامل هاستینگ وب WP Engine ما مراجعه کنید.

Nexcess – بهترین برای استیجینگ وب سایت بدون زحمت

Nexcess، توسط Liquid Web، یک نیروگاه است که برای خدمات رسانی به نیروگاه های دیگر طراحی شده است، مانند اگر شما یک مشتری سازمانی هستید یا مسئولیت مدیریت چندین سایت وردپرس را بر عهده دارید.

با این حال، چیزی که ما واقعاً در مورد Nexcess دوست داریم این است که چقدر آسان به شما امکان می دهد یک وب سایت را به نمایش بگذارید. ابزار مرحله‌بندی با یک کلیک آن به شما این امکان را می‌دهد که به راحتی یک فکس از وب‌سایت خود بسازید که بتوانید آن را ویرایش کرده و مطابق با محتوای دلخواه خود آزمایش کنید – بدون نگرانی از اینکه وب‌سایت واقعی را خراب می‌کنید.

این شرکت همچنین تعداد زیادی طرح عالی را ارائه می دهد که مقیاس آن را آسان می کند. قیمت ها فقط از 12.67 دلار در ماه برای یک وب سایت شروع می شود (تا زمانی که برای کل سال از قبل پرداخت کنید). تخفیف برای پرداخت سالانه معادل چهار ماه رایگان در مقابل پرداخت ماه به ماه است.

اگر به ویژگی‌های بیشتری نسبت به پایین‌ترین سطح ارائه شده نیاز دارید، هزینه آن به میزان قابل توجهی افزایش می‌یابد – به 52.67 دلار در ماه – اما شما تا پنج سایت و 40 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی را با این طرح دریافت می‌کنید. Nexcess محبوب‌ترین طرح خود را ردیف Designer می‌نامد که حداکثر 10 سایت و 60 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی را با قیمت 72.67 دلار در ماه ارائه می‌دهد.

در مجموع، این پلتفرم شش طرح ارائه می دهد. گران ترین طرح، رده اجرایی است که تا 100 سایت و 500 گیگابایت فضای ذخیره سازی را ارائه می دهد. اگر یک آژانس یا فریلنسر هستید که قصد هاست وب‌سایت‌ها را برای مشتریان دارید، یکی از برنامه‌های سطح بالاتر راه‌حلی عالی برای شماست.

بهترین هاستینگ برای وردپرس
بهترین هاستینگ برای وردپرس

اگر به کنترل بیشتری نیاز دارید اما انجام همه کارها از طریق AWS جذاب نیست، Nexcess نیز برای شما مناسب است. شما مجبور نخواهید بود تقریباً به اندازه AWS راه اندازی و نگهداری انجام دهید در حالی که هنوز کنترل بسیار بیشتری نسبت به سایر میزبان ها در اختیار دارید.

همچنین به طور خودکار وردپرس و افزونه های شما را به روز می کند. این برای شما و تیمتان سردرد کمتری دارد.

شما به MySQL، SFTP و SSH دسترسی تمام سطحی خواهید داشت. شما همچنین کنترل نسخه Git را دریافت می کنید. امنیت، سرعت و پشتیبانی مشتری عملاً بی نظیر است.

بدیهی است که Nexcess برای همه مناسب نیست. کسب‌وکارهای کوچک باید یکی از گزینه‌های دیگر را انتخاب کنند، زیرا برنامه‌های Nexcess بیش از حد است.

با این حال، برای کاربران قدرتمند، Nexcess هاستینگ وردپرسی است که شما به دنبال آن بودید. از کد کوپن QUICKSPROUT برای دریافت 40٪ تخفیف 2 ماهه از هر طرح هاستینگ Nexcess استفاده کنید.

SiteGround – بهترین برای وب سایت های تجارت الکترونیک با مهاجرت آسان سایت

SiteGround یکی دیگر از هاست های وب توصیه شده وردپرس است. این راه حل های هاستینگ مدیریت شده فوق العاده مقرون به صرفه را ارائه می دهد – که همچنین فوق العاده قدرتمند هستند.

جایی که SiteGround واقعاً می‌درخشد، این است که چقدر آسان می‌کند:

. مهاجرت به هاست خود. ابزار مهاجرت رایگان آنها به شما امکان می دهد وب سایت قدیمی خود را تنها در چند روز به راحتی به وب سایت آنها منتقل کنید. بدون نیاز به دانش توسعه یا کدنویسی.

. راه اندازی فروشگاه اینترنتی. با ترکیب قدرتمند وردپرس و ووکامرس، می‌توانید یک سایت تجارت الکترونیک راه‌اندازی کنید تا در یک لحظه شروع به کسب درآمد کنید. به طور جدی، فقط چند کلیک طول می کشد.

ما همچنین ویژگی های پیشرفته آن را برای وردپرس دوست داریم، مانند به روز رسانی خودکار و امنیت پیشرفته در تمام برنامه های SiteGround. همچنین نسخه پشتیبان رایگان روزانه دریافت خواهید کرد. این یک معامله شگفت انگیز برای پایین ترین قیمت است.

این بیشتر مشکلاتی را که ممکن است با آنها مواجه شوید را پوشش می دهد و زمان بیشتری را برای تمرکز بر کسب و کار یا پروژه خود آزاد می کند. شما می توانید حتی بیشتر در مورد خدمات ارائه شده آنها در بررسی کامل هاستینگ SiteGround ما بخوانید.

ما طرح استارت آپ را توصیه می کنیم. این به شما 10 گیگابایت فضا و حداکثر 10000 بازدید کننده برای یک سایت می دهد. این طرح سطح مقدماتی 3.49 دلار در ماه برای سال اول شما (پرداخت از قبل) است.

شما می توانید سایت وردپرس یا ووکامرس خود را حتی با یک قدم بالا رفتن به سمت GrowBig تقویت کنید. این به شما امکان می دهد از PHP Ultrafast خود SiteGround استفاده کنید تا تجربه بازدیدکنندگان را حتی بیشتر افزایش دهید. به‌علاوه، از ایمنی نسخه‌های درخواستی از نسخه‌های پشتیبان سایت خود برخوردار می‌شوید، همگی با 5.99 دلار در ماه. بزرگترین طرح GoGeek با قیمت 9.99 دلار در ماه با 40 گیگابایت فضای وب، پشتیبانی اولویت دار، مرحله بندی + Git و امکان برچسب زدن به مشتریان است.

در مجموع، این یک هاست عالی برای فروشگاه‌های وب در وردپرس، سایت‌های تجارت الکترونیکی است که می‌خواهند به هاست بهتر تغییر کنند، و هر کسی که می‌خواهد امنیت قوی و پشتیبان‌گیری آسان از سایت برای صفحات خود داشته باشد.

Flywheel – بهترین اگر می خواهید کارشناسان سایت شما را برای شما مهاجرت کنند

Flywheel یک هاست وردپرس مدیریت شده است که واقعاً “پشتیبانی” را در پشتیبانی مشتری قرار می دهد.

این شرکت یک سرویس مهاجرت عالی ارائه می دهد که از فرآیند اغلب پر استرس مهاجرت سایت برای شما مراقبت می کند. این یک تیم اختصاصی دارد که کل فرآیند انتقال سایت شما به هاست وب خود را انجام می دهد تا شما مجبور نباشید.

بهترین بخش: کاملا رایگان است.

درست است. آنها بدون هزینه اضافی از همه چیز مراقبت می کنند.

Flywheel همچنین به دلیل ویژگی‌های فوق‌العاده‌ای مانند “طرح‌های” که به شما امکان می‌دهد مضامین و افزونه‌های سفارشی‌سازی شده‌ای را که بارها و بارها استفاده می‌کنید، ذخیره کنید، فوق‌العاده است.

همچنین 14 روز در یک سایت آزمایشی رایگان و محافظت شده با رمز عبور فرصت دارید تا قبل از پرداخت هزینه، کار خود را نشان دهید. همچنین می توانید به راحتی صورتحساب هر یک از سایت های خود را به مشتری انتقال دهید.

این امر FlyWheel را به گزینه ای عالی تبدیل می کند اگر شما یک آژانس یا فریلنسر هستید که در وب سایت های مشتری کار می کنید. اگر سایت هایی برای مشتریان ایجاد می کنید، ما به شدت توصیه می کنیم که از Flywheel استفاده کنید.

Flywheel یک طرح تک سایتی با 5000 بازدید کننده ماهانه و 5 گیگابایت فضای دیسک را با 13 دلار در ماه ارائه می دهد. از آنجا، می‌توانید با پرداخت ۲۵ دلار در ماه به یک طرح تک ‌سایتی سوپ‌آپ افزایش دهید، یا سایت‌های بیشتری را در دو بسته بالاتر قرار دهید.

خط پایانی: اگر به دنبال تجربه مهاجرت بدون دردسر و/یا توسعه وب سایت برای مشتریان بودیم، از Flywheel استفاده می کردیم.

اگر به نظر شما شبیه است، با Flywheel به عنوان ارائه دهنده هاستینگ وب خود بروید.

Kinsta – بهترین برای مدیریت موج های غیرمنتظره در ترافیک

اگر چیزی در مورد WP Engine با شما همراه نباشد، Kinsta یک جایگزین عالی برای WP Engine است.

با این حال، آنچه واقعاً آن را از WP Engine متمایز می کند، ویژگی مقیاس پذیری خودکار آن است. در صورت افزایش غیرمنتظره ترافیک، سرورهای آن به طور خودکار CPU و RAM بیشتری را به وب سایت شما اختصاص می دهند.

این به این معنی است که با هجوم خوانندگان، نگران کاهش سرعت یا خراب شدن وب سایت خود نخواهید بود. در عوض، Kinsta از آن برای شما مراقبت می کند.

این برای وب‌سایت‌هایی که اغلب شاهد جهش‌های نادر در ترافیک هستند، مانند زمانی که یک مقاله ویروسی می‌شود یا اگر محصولی پراکنده راه‌اندازی می‌کنید، عالی است. همچنین می‌تواند برای وب‌سایت‌هایی که عملکرد ترافیکی متناقضی را تجربه می‌کنند بسیار خوب باشد (مانند مقالات و ویدیوهای ویروسی، راه‌اندازی محصولات بزرگ).

Kinsta همچنین تعداد زیادی برنامه قیمت گذاری را برای مقیاس پذیری عالی ارائه می دهد. در واقع، 10 طرح عظیم و همچنین یک راه حل سازمانی قابل تنظیم را ارائه می دهد.

قیمت از 30 دلار در ماه برای 25000 بازدید کننده ماهانه شروع می شود و از آنجا افزایش می یابد.

خط آخر: Kinsta می تواند هر حجمی از ترافیک را که شما نیاز دارید مدیریت کند. لازم نیست نگران بزرگ شدن آنها باشید.

یکی از چیزهای خوب در مورد Kinsta این است که شما به ویژگی‌های یکسانی در همه برنامه‌ها دسترسی دارید، برخلاف ارتقاء به یک برنامه با قیمت بالاتر برای باز کردن قفل چیزی.

همچنین قیمت گذاری Kinsta را بسیار ساده می کند. برنامه را بر اساس ترافیک خود انتخاب کنید و آماده هستید.

هاست ینگاسکالا – بیشترین امتیازات رایگان در هر طرح هاستینگ وردپرس

هاستینگ وردپرس می تواند فریبنده باشد. در حالی که بسیاری از ارائه دهندگان به بهینه سازی وردپرس در سرورهای خود افتخار می کنند، چه چیزی بیشتر از آنها به طور خاص دریافت می کنید؟

هاستینگ اسکالا نه تنها مطمئن می شود که سرورهای آن به عملکرد بهتر سایت وردپرس شما کمک می کنند، بلکه تقریباً در هر برنامه ای تعداد زیادی ویژگی مفید را ارائه می دهد.

با مهاجرت رایگان وب سایت شروع می شود، که هر ارائه دهنده ای آن را ارائه نمی دهد. و این فقط یک وب سایت نیست، متخصصان اسکالا هر تعداد سایت وردپرسی را که نیاز دارید را به صورت رایگان به سرویس خود منتقل می کنند.

این کارشناسان مهاجرت را انجام می دهند و قبل از اینکه سایت را به سرورهای جدید خود هدایت کنید، همه چیز کار می کند. به این ترتیب، هیچ زمان خرابی برای سایت های شما در این فرآیند وجود ندارد.

ویژگی های امنیتی نیز در همه برنامه های هاستینگ وردپرس Scala رایج است. شما یک فایروال اختصاصی نصب شده از طرف شما، به اضافه یک مسدودکننده حمله brute force، قوانین امنیتی سفارشی که تیم Scala بدون نیاز به برداشتن انگشت شما اجرا می‌کند، اسکن و حذف بدافزار و به‌روزرسانی‌های خودکار برای جلوگیری از ایجاد آسیب‌پذیری دریافت می‌کنید.

تمام طرح های اسکالا همچنین شامل موارد زیر است:

. هفت نسخه پشتیبان روزانه با نقاط بازیابی به مدت یک هفته نگهداری می شود

. شبکه تحویل محتوای رایگان

. تجزیه و تحلیل سئو و ابزار رایگان

همچنین می‌توانید با رفتن به پلن‌های بالاتر از بسته WP Mini (یک وب‌سایت، 20 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی) Scala، ویژگی‌های مفید اضافی را باز کنید. آنها هستند:

WP Start.: وب سایت های نامحدود، 50 گیگابایت فضای ذخیره سازی، دو برابر قدرت CPU WP Mini

WP Advanced. : وب سایت های نامحدود، 100 گیگابایت فضای ذخیره سازی، چهار برابر شدن قدرت CPU WP Mini

در این برنامه‌ها، شما سرویس مدیریت شده را دریافت می‌کنید، به این معنی که تیم پشتیبانی اسکالا متشکل از کارشناسان وردپرس به شما در همه چیز از مشکلات افزونه تا عیب‌یابی کلی کمک می‌کند.

اگر WP Advanced را انتخاب کنید، یک دامین رایگان نیز دریافت خواهید کرد. و نه فقط یک سال، مانند اکثر ارائه دهندگان. هر سال که برای هاستینگ پیش پرداخت می کنید، یک سال دامین خود را رایگان دریافت می کنید. این یک امتیاز بسیار خوب است.

قیمت اسکالا نیز با سایر ارائه دهندگان موجود در این لیست و در فضای هاستینگ وردپرس به طور کلی بسیار رقابتی است:

  • WP Mini.: 3.9 دلار در ماه برای یک تعهد سه ساله، 4.95 دلار برای دو سال
  • .شروع WP: 5.95 دلار در ماه برای تعهد سه ساله، 7.95 دلار برای دو سال
  • WP Advanced. : دلار در ماه برای یک تعهد سه ساله، 10.95 دلار برای دو سال

هاستینگ اسکالا را امتحان کنید یا با یک نماینده در ارتباط باشید تا بدانید که آنها چه کارهای بیشتری می توانند برای شما انجام دهند. اگر می خواهید هاستینگ وردپرس بدون نگرانی با قیمت رقابتی داشته باشید، هاستینگ Scala باید در بالای لیست شما قرار گیرد.

Cloudways – بهترین گزینه برای انعطاف پذیری و گزینه های گسترده

Cloudways بیش از 11 سال است که هاستینگ مدیریت شده وردپرس را ارائه می دهد و بیش از 600000 وب سایت وردپرس را هاست کرده است. آمار قابل توجه دیگر این است که Cloudway به بیش از 120000 سرور فعال دسترسی دارد!

Cloudways در تلاش است تا انعطاف پذیری را برای همه مشتریان خود فراهم کند. برخی از نمونه‌های این انعطاف‌پذیری عبارتند از: ارائه وب‌سایت‌های وردپرس نامحدود، قیمت‌های پرداختی با برنامه‌های ساعتی (بنابراین فقط برای چیزی که واقعاً استفاده می‌کنید پرداخت می‌کنید)، یک کلیک برای افزودن فضای سرور بیشتر، URLهای مرحله‌ای نامحدود و موارد دیگر.

و با داشتن پایگاه دانش گسترده و پشتیبانی تخصصی 24 ساعته، لازم نیست خودتان یک متخصص فنی باشید تا با Cloudways وارد شوید.

Cloudways در حال حاضر 62 مرکز داده در 15 کشور و 33 شهر دارد، بنابراین مهم نیست در کجای جهان باشید، عملکرد سریع و قابل اعتمادی خواهید داشت.

برای طرح‌ها و قیمت‌گذاری، نرخ‌ها به عوامل مختلفی بستگی دارد، از جمله انتخاب از بین پنج ارائه‌دهنده زیرساخت به‌عنوان سرویس (IaaS)، به علاوه سطح رم، هسته‌های پردازنده، فضای ذخیره‌سازی و پهنای باند مورد نیاز شما. گزینه های ارائه دهنده IaaS عبارتند از:

  • Linode
  • DigitalOcean
  • Vultr
  • AWS
  • Google Cloud

برنامه های مدیریت شده وردپرس دامین قیمت گذاری را اجرا می کند. کم هزینه ترین آن 12 دلار در ماه است که شامل هزینه های هاستینگ DigitalOcean Standard، با 1 گیگابایت رم، 1 پردازنده هسته ای، 25 گیگابایت فضای ذخیره سازی و 1 ترابایت پهنای باند است. گران ترین آنها 3569.98 دلار در ماه است که شامل هزینه های هاستینگ AWS می شود. این طرح شامل 384 گیگابایت رم، 96vCPU، 20 گیگابایت فضای ذخیره سازی و 2 گیگابایت پهنای باند است.

همه برنامه ها با پشتیبانی 365/7/24، SSL رایگان، افزونه CDN، مهاجرت رایگان، نصب نامحدود برنامه، نظارت بر زمان واقعی 724/24، پشتیبان گیری خودکار، حافظه پنهان پیشرفته، بهبود خودکار و موارد دیگر ارائه می شوند.

می توانید Cloudways را به صورت رایگان با یک دوره آزمایشی رایگان سه روزه امتحان کنید تا هاستینگ مدیریت شده وردپرس آنها و نحوه عملکرد آن برای نیازهای شما را آزمایش کنید.

نحوه انتخاب بهترین هاستینگ وب برای وردپرس

اکنون که درباره برخی از بهترین انتخاب ها برای هاستینگ سایت وردپرس خود می دانید، زمان آن رسیده است که بهترین گزینه را برای خود و کسب و کار خود بیابید.

در حالی که عوامل مختلف برای افراد مختلف مهم است، برخی از اولویت های مشترک در بین همه صاحبان وب سایت وردپرس وجود دارد. ما هنگام انتخاب 10 مورد برتر برای گنجاندن در این لیست، ملاحظات زیر را رعایت کردیم.

توجه: ما عمداً سرعت و زمان کار را در لیست خود قرار ندادیم. هنگامی که به دنبال ارائه دهنده هاستینگ وب با کیفیت برای وردپرس هستید، این دو چیز باید بدیهی باشد.

هاستینگ چند سایتی در مقابل هاستینگ تک سایتی

اگر قصد دارید چندین سایت را هاست کنید، هر ارائه دهنده در لیست ما راه حل های مختلفی ارائه می دهد. به همین دلیل مهم است که مطمئن شوید ارائه دهنده ای که انتخاب می کنید می تواند از همه سایت هایی که در آینده هاستینگ می کنید پشتیبانی کند. قیمت و ویژگی های هر بسته باید در اینجا در نظر گرفته شود.

به عنوان مثال، اگر چندین وب سایت را مدیریت می کنید، WPEngine چند بسته عالی ارائه می دهد. بسته های هاستینگ چند سایتی آنها از 44.25 دلار در ماه با سه سایت شامل شروع می شود. همچنین هر ماه 125 گیگابایت پهنای باند به همراه 15 گیگابایت فضای ذخیره سازی دریافت خواهید کرد.

از آنجا به بسته رشد آنها که 86.25 دلار در ماه است افزایش می یابد – کاملاً جهش. اما در نهایت 10 سایت با پهنای باند و فضای ذخیره سازی بیشتر در آن بسته گنجانده شده است.

اگر به دنبال هاستینگ وردپرس چند سایتی هستید، Kinsta نیز گزینه عالی دیگری است که باید در نظر بگیرید. این بسته ها نیز به صورت مقیاس ساخته شده اند. بنابراین اگر در نهایت مشتریان بیشتری دریافت کردید که به وب سایت نیاز دارند، می توانید بسته خود را در صورت نیاز ارتقا دهید.

ارائه دهندگانی مانند Bluehost وب سایت های نامحدودی را تنها با 5.45 دلار در ماه ارائه می دهند. اما یک مشکل وجود دارد – کاملاً مدیریت نشده است.

این بدان معنی است که با سطح پشتیبانی مشتری و تعمیر و نگهداری خودکار که با هاستینگ مدیریت شده دریافت می کنید، ارائه نمی شود.

پشتیبانی مشتری که در واقع حمایت کننده است

شما می خواهید وب سایت شما باید تا حد امکان روان کار کند. این به ویژه اگر از آن درآمد کسب کنید بسیار مهم است. بنابراین، وقتی مشکلی پیش می‌آید، مانند قطع یا نقض امنیت، می‌خواهید کسی در گوشه‌ی شما باشد تا شما را از گیر خارج کند.

به همین دلیل است که هنگام تصمیم گیری در مورد هاست وردپرس، پشتیبانی خوب از مشتری یک نکته مهم است.

پلتفرم هاستینگ وردپرس WPEngine یکی از بهترین تیم های پشتیبانی مشتری را ارائه می دهد. تیم در 365/7/24 آماده کمک به شما در مورد هر مشکلی است که پیش می آید.

مبادله در اینجا این است که یک هاست وردپرس مدیریت شده است، به این معنی که هزینه بیشتری دارد. با این برچسب قیمت، یک سرویس هاستینگ فوق العاده همراه با یک تیم پشتیبانی ارائه می شود که در اختیار شما خواهد بود، چه نیاز به بهینه سازی وب سایت خود داشته باشید یا آن را در هر زمان خرابی راهنمایی کنید.

حتی بهتر از آن، میز کمک و کارکنان پشتیبانی یک سایت مدیریت شده وردپرس متخصص وردپرس هستند. آنها سایت شما و افزونه هایی که استفاده می کنید را درک می کنند. آنها اساساً برای کمک به شما آموزش دیده اند – برخلاف یک هاست عمومی با مشتریانی که انواع برنامه ها را اجرا می کنند.

هاست های مدیریت شده مدل کسب و کار خود را بر اساس ارائه خدمات به موقع و قابل اعتماد ساخته اند. برعکس، هاست های ارزان تر تاکید زیادی بر کمک به مشتریان در زمان نیاز ندارند.

این بدان معنا نیست که همه گزینه های مدیریت نشده پشتیبانی مشتری ضعیفی را ارائه می دهند. در واقع، هاست هایی مانند Bluehost پشتیبانی 24/7 مشتری برنده جایزه را برای همه نیازهای شما ارائه می دهند. آنها ممکن است سایت شما را به خوبی یک هاست مدیریت شده وردپرس نشناسند.

هاستینگ مدیریت شده در مقابل هاستینگ بدون مدیریت

این یکی از مهمترین تصمیماتی است که باید در انتخاب هاست وب وردپرس از این لیست اتخاذ کنید. همه چیز را از سطح پشتیبانی مشتری گرفته تا امنیت گرفته تا قیمت تعیین می کند.

ابتدا، اجازه دهید در مورد هاستینگ وردپرس صحبت کنیم که اکثر مردم با آن آشنا هستند. شما یک هاست وب معمولی دریافت می کنید و آن هاست معمولاً یک راه آسان برای نصب وردپرس در اختیار شما قرار می دهد. شما یک هاست دارید، وردپرس نصب شده است و تمام.

این به عنوان هاستینگ مدیریت نشده وردپرس شناخته می شود – و اکثر هاستینگ های وردپرس مانند این کار می کنند. پس از نصب با یک کلیک، نسخه اصلی وردپرس را دریافت می‌کنید، همان نسخه‌ای که اگر وردپرس را روی سروری که متعلق به شماست نصب کنید، دریافت می‌کنید.

هاستینگ مدیریت شده وردپرس همه چیز را ارتقا می دهد و چندین ویژگی اضافی را ارائه می دهد.

به جای یک هاست اولیه با نصب وردپرس، همه چیز از ابتدا با در نظر گرفتن وردپرس ساخته شده است. این زیرساخت هاستینگ به طور خاص برای وردپرس طراحی شده است و ارائه دهنده هاستینگ معمولاً خود وردپرس را سفارشی می کند تا آن را بهتر کند.

سایت شما با یک برنامه مدیریت شده بسیار سریعتر و ایمن تر خواهد بود. از آنجایی که تیم هاستینگ در وردپرس تخصص دارد، از پشتیبانی بسیار بهتری نیز بهره مند خواهید شد.

نکته منفی این است که هاستینگ مدیریت شده وردپرس گران تر است، اما این منطقی است. برای برچسب قیمت بالاتر ارزش بیشتری دریافت می کنید.

مهاجرت به سایت بدون سردرد

هاستینگ وردپرس معمولاً ارتقای راه حل های هاستینگ مشترک قدیمی است. بنابراین این احتمال وجود دارد که شما به طور کلی وب سایت خود را به یک هاستینگ وب جدید منتقل کنید.

یک هاست وب با کیفیت به شما کمک می کند تا وب سایت خود را به راحتی و یکپارچه بین هاست های وب جابجا کنید. ممکن است یک تکنسین اختصاصی در این فرآیند برای شما کار کند، یا یک تیم پشتیبانی مشتری داشته باشید که خودتان شما را در این فرآیند راهنمایی کند. برخی حتی ممکن است برای انتقال سایت خود کمی بیشتر از شما هزینه بگیرند – و به نظر من معمولاً ارزش این قیمت را دارد.

با دسترسی به گزینه های مختلف، ببینید کدام ارائه دهندگان هاستینگ انتقال سایت را ارائه می دهند. به عنوان مثال، SiteGround یک ابزار مهاجرت رایگان دارد که می توانید از آن برای انتقال وب سایت خود به هاست خود استفاده کنید.

WPEngine هاست دیگری است که افزونه مهاجرت را ارائه می دهد. پس از دانلود، افزونه تمام کارهای پیچیده را برای شما انجام می دهد.

Flywheel دارای کارشناسانی است که به شما کمک می کنند تا وب سایت خود را تغییر دهید. تیم مهاجرت آنها کل فرآیند را انجام خواهد داد، بنابراین شما مجبور نیستید.

اگر می خواهید وب سایت خود را به یک هاست جدید منتقل کنید، حتما بررسی کنید که ارائه دهنده هاستینگ وردپرس برای انتقال وب سایت شما چه ارائه می دهد. شما تا آنجا که می توانید کمک می خواهید تا انتقال را هموار کنید.

به طور خلاصه بهترین هاستینگ وب برای وردپرس

هاستینگ وب وردپرس سایت شما را روی سروری قرار می دهد که فقط برای وردپرس استفاده می شود. این امر امنیت و عملکرد را بهبود می بخشد و تجربه کلی را برای بازدیدکنندگان وب سایت شما افزایش می دهد.

عواملی مانند ترافیک سایت، تجربه فنی و مقیاس پذیری همه عوامل مهمی هستند که باید در اینجا در نظر گرفته شوند. مبتدیانی که یک وب سایت وردپرس جدید راه اندازی می کنند، احتمالاً از راه حلی مشابه سایت های پربازدید که می خواهند هاست ها را تغییر دهند، استفاده نخواهند کرد.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس