یان دومانژ؛ کارگردان جدید فیلم Blade مارول شد

25
0
فیلم Blade مارول

طبق گزارش Polygon، فیلم Blade (بلید) که ماهرشالا علی به عنوان ستاره اصلی آن معرفی شده، پس از اینکه چند ماه پیش کارگردان خود را از دست داد اکنون یک کارگردان جدید پیدا کرده است. در این پست به بررسی کارگردان فیلم Blade مارول می پردازیم.

فیلم Blade مارول

یان دومانژ که سابقه کارگردانی Lovecraft Counrty را در کارنامه دارد، به عنوان کارگردان جدید بلید انتخاب شده است. همچنین مارول یک نویسنده جدید برای نوشتن فیلمنامه معرفی کرده که مایکل استاربوری (When They See Us) نام دارد.

ماهرشالا علی که به‌خاطر فیلم‌های Moonlight و Green Book جایزه اسکار دریافت کرده، در رویداد کامیکان سن دیگو ۲۰۱۹ به عنوان بازیگر شخصیت بلید معرفی شد.

فیلم Blade مارول
فیلم Blade مارول

بسام طارق (Bassam Tariq) کارگردان اصلی فیلم Blade بود که طی یک تصمیم ناگهانی تنها چند روز پیش از آغاز فیلمبرداری از پروژه کنار گذاشته شد. اما باید اشاره کنیم که او همچنان به عنوان تهیه کننده اجرایی در ساخت فیلم Blade نقش خواهد شد. ریبوت بلید عضو فاز پنجم دنیای سینمایی مارول است و تا پاییز ۲۰۲۴ اکران نمی‌شود.

Blade توسط نویسنده، مارک ولفمن و طراح، جین کولن در سال ۱۹۷۳ در دهمین شماره کمیک بوک The Tomb of Dracula معرفی شد. او یک شخصیت جاودان است که برای انتقام گرفتن مرگ مادرش که توسط یک خون آشام کشته شد، خون آشام‌ها را شکار می‌کند. وسلی اسنایپس قبلا در سه‌گانه‌ای که در اوایل دهه ۲۰۰۰ اکران گردید، نقش این شخصیت را بازی کرده بود.

فیلم سینمایی Blade هم‌اکنون برای اکران در تاریخ ۶ سپتامبر ۲۰۲۴ (۱۶ شهریور ۱۴۰۳) برنامه‌ریزی شده است.

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس