آنر X40 از پنل منحنی OLED منحنی 10 بیتی و دوربین دوگانه در پشت برخوردار است

40
0
آنر X40

سری Honor X40 در 15 سپتامبر معرفی می شود و این شرکت امروز جزئیات مهمی را در مورد یکی از گوشی های این خط تولید فاش کرد. پنج شنبه آینده شاهد آنر X40 با پنل OLED 10 بیتی و کناره های خمیده خواهیم بود که اولین نمونه در تاریخ 9 ساله سری X می باشد.

قسمت بالای گوشی آنر X40 دارای یک بلستر IR در کنار میکروفون حذف نویز است؛ Honor این گوشی هوشمند را به عنوان دستگاه اصلی اکوسیستم چند پلتفرمی خود معرفی کرده است. طراحی پشتی گوشی تعجب آور یا منحصر به فرد نیست و همچنان مانند نمونه های Honor X9 و X30 دارای یک قسمت دایره ای برای قرار گیری دوربین ها در پشت می باشد.

اما موضوع نگران کننده این است که فقط دو دوربین با یک فلاش LED برای این گوشی در نظر گرفته شده است و این دو دوربین در قسمت دایره ای پشت گوشی قرار گرفته اند. این بدان معناست که مرکز دایره ممکن است برای یک دوربین هوش مصنوعی ماتریکس در نظر گرفته شده باشد و با این اوصاف، ممکن است ظاهر دوربین پشتی از نقطه نظر زیبایی شناسی تا حدودی عجیب و غریب شوند.

در Honor 6X و Honor 7X دوربین های اصلی و عمقی دقیقاً در کنار یکدیگر قرار داشتند، اما امروزه این سنسورها در هر دو طرف گوشی های آنر قرار می گیرند و از همین رو، به طور کلی معماری داخلی گوشی دوباره از نو تغییر کرده است.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس