آپدیت هوآوی MatePad 11 نوامبر 2022 ویژگی‌های جدیدی خواهد داشت!

42
0
آپدیت هوآوی MatePad 11

هواوی بروزرسانی نوامبر 2022 را برای کاربران تبلت MatePad 11 منتشر کرده است. لازم به ذکر است که آخرین به‌روزرسانی نرم‌افزاری شامل تغییرات بیشتری نسبت به بروزرسانی افزونه های امنیتی معمولی است و تجربه کاربری را به طور چشمگیری بهبود می بخشد.

همچنین مطلب بررسی هوآوی MatePad Pro 11 (2022) را هم بخوانید.

به‌روزرسانی Huawei MatePad 11 نوامبر 2022 از مجموعه‌ای از ویژگی‌های HarrmonyOS 3.0 پشتیبانی می‌کند. همچنین سیستم عامل برخی از برنامه های کاربردی و تجربه استفاده از قلم را بهینه می کند.

آخرین به‌روزرسانی فقط برای کاربران Huawei MatePad 11 بتا در دسترس است. در نتیجه، فقط آن دسته از کاربرانی که اخیرا ثبت‌نام کرده‌اند و HarmonyOS 3.0.0.161 یا 3.0.0.126 را نصب کرده‌اند، واجد شرایط دریافت این به‌روزرسانی هستند.

نکته قابل توجه دیگر این است که کاربرانی که دستگاه‌های MatePad 11 خود را روی 3.0.0.126 اجرا می‌کنند، تغییرات چشمگیری دریافت می‌کنند، در حالی که سایر کاربران شاهد تغییرات چندانی نخواهند بود.

به هر حال، این بروزرسانی همچنان ارزش دانلود دارد. با نسخه HarmonyOS 3.0.0.163 می توانید سیستم عامل جدید را شناسایی کنید. همچنین حداقل 2 گیگابایت فضای خالی باید برای نصب بروزرسانی داشته باشید.

تغییرات به‌روزرسانی Huawei MatePad 11 نوامبر 2022

  • نسخه: HarmonyOS 3.0.0.161 تا HarmonyOS 3.0.0.163
  • مدل سازگار: Huawei MatePad 11 WiFi (DBY-W09)
  • تغییرات: بهبود عملکرد قلم و عملکرد کلی دستگاه
  • نسخه: HarmonyOS 3.0.0.126 تا HarmonyOS 3.0.0.163

تغییرات: سیستم

ویژگی SuperHub Transfer اضافه شده است که به شما امکان می دهد محتوای مختلف را بین برنامه ها و دستگاه ها به اشتراک بگذارید.

آیکون نشانگر ماوس به تازگی اضافه شده است. اکنون می توانید به راحتی سرعت نشانگر ماوس را تنظیم کنید.

آپدیت هوآوی MatePad 11: بهینه سازی ها

تجربه کاربری برنامه Notes بهینه تر شده است

تجربه نگارش با قلم نیز بهبود یافته است

آپدیت هوآوی MatePad 11: امنیت

افزودن وصله امنیتی نوامبر 2022 که امنیت سیستم را افزایش می دهد

برای نصب سیستم عامل جدید، وارد منوی تنظیمات شوید. System & Updates و سپس Software Updates را انتخاب کنید. اکنون دستورات روی صفحه را دنبال کنید تا فرآیند تکمیل شود.

قبل از تکمیل مراحل نصب، مطمئن شوید که فضای کافی و باتری لازم برای روشن ماندن دستگاه را در حین انجام عملیات دارید. اگرچه که این بروز رسانی به داده های شما آسیبی نمی رساند. با این حال، توصیه می کنیم از آنها یک نسخه پشتیبان تهیه کنید.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس