مهمترین خبرهای 10 اردیبهشت

29
0
مهمترین خبرهای 11 اردیبهشت 1402

در این مطلب قصد داریم به بررسی مهمترین خبرهای 10 اردیبهشت بپردازیم. پست صبحانه با اول نیوز را از دست ندهید.

مهمترین خبرهای 10 اردیبهشت

انتشار لیست برخی نمایندگانی که شاسی بلند گرفتند

سایت دولت بهار از قول احمد علیرضابیگی، نماینده مجلس فهرستی از نمایندگان را منتشر و ادعا کرده که این نمایندگان در جریان منتفی شدن استیضاح وزیر صمت، خودروهای شاسی بلند فیدیلیتی و دیگنیتی دریافت کرده اند. علیرضابیگی پیشتر مدعی شده بود که ه۷۰ تا ۷۵ نماینده مجلس در جریان منتفی شدن استیضاح فاطمی امین، وزیر صمت خودروهای شاسی بلند دریافت کرده اند.

علیرضابیگی: شخصا ۴۰ خودروی شاسی بلند را رویت کردم

احمد علیرضا بیگی، نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی در نامه ای به هیات نظارت بر رفتار نمایندگان نوشت: در شهریور ماه ۱۴۰۱ اینجانب شخصا حدود ۴۰ دستگاه خودروی شاسی بلند ساخت شرکت بهمن موتور را در مجلس رویت نمودم.

پلیس دستگیری یک خانم به دلیل بی‌حجابی در خودرو را تکذیب کرد

مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور تهران بزرگ نسبت به فیلم منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر دستگیری یک خانم به دلیل نداشتن حجاب در خودرو واکنش نشان داد و اعلام کرد با توجه به شرایط راننده و انجام تست مثبت الکل راننده، برابر قانون خودرو به پارکینگ منتقل شده است.

مهاجرت ورزشکار قهرمان ایرانی به کانادا

عرفان ناظمی ملی‌پوش سابق تکواندو کشورمان به کانادا مهاجرت کرد و قصد دارد دوران ورزشی خود را در این کشور ادامه دهد. ناظمی در المپیک ۲۰۲۰ توکیو همراه با تیم میکس کشورمان با شکست مقابل چین به مدال نقره این رقابت‌ها دست یافت. مدال طلای مسابقات جام باشگاه‌های آسیا در سال ۲۰۱۹، مدال طلای جام فجر در سال ۲۰۱۹، مدال برنز جام ریاست فدراسیون جهانی در سال ۲۰۱۹، مدال طلای تیمی جام جهانی در سال‌های ۲۰۱۷ و ۲۰۱۹، مدال طلای تیمی المپیاد دانشجویان جهان در سال ۲۰۱۹ و مدال طلای مسابقات هنر‌های رزمی در سال ۲۰۱۷ از افتخارات این ملی‌پوش سابق تکواندوی ایران است.

فاطمی امین: یکی از خودروسازان در رسانه‌ها هزینه می‌کند تا آشفته بازار را آشفته‌تر کند

وزیر صنعت، معدن و تجارت ضمن تشریح عاملان اصلی شکل‌گیری آشفته بازار صنعت خودروی کشور که تحت تاثیر فشارهای اقتصادی و تورمی سال‌های اخیر ایجاد شده و یک شبه قابل حل نیست، عنوان کرد: مافیاهایی در بازار و برخی خودروسازان وجود دارد که نمی‌خواهند قیمت خودرو کاهش پیدا کند. فاطمی‌امین گفت: یکی از خودروسازان به طور مشخص، مبالغ هنگفتی را در رسانه‌ها هزینه می‌کند تا این آشفته بازار خودرو را آشفته‌تر کند.

پیشنهاد مذاکرات حقوقی ایران و آمریکا

محمد دهقان معاون حقوقی رئیس‌جمهور گفت: بهترین راه برای تعیین خسارات ناشی از خروج آمریکا از برجام، مذاکرات حقوقی بین ایران و آمریکا است. دهقان اظهار کرد: مذاکراتی هنوز انجام نشده است بلکه ما فقط در این زمینه به دولت پیشنهاد داده‌ایم. در موضوع خسارات وارده به ایران، طبق رای دیوان بین‌المللی دادگستری لاهه باید در طول دو سال مذاکرات، میزان خسارات تعیین شود.

حمله به یک روحانی در قم

فرمانده انتظامی شهرستان قم گفت: صبح امروز در پی وقوع یک فقره تصادف منجربه جرح بین یک دستگاه خودروی تیبا و دو نفر عابر پیاده در خیابان شهدا قم، راننده خودروی تیبا که اهل قم نیز است بعد از تصادف و پیش از خارج شدن از خودرو، اقدام به خودزنی کرده و سپس با چاقو به یکی از مصدومان حادثه که معمم بود حمله ور می شود.

ممنوعیت تصویر فرشته حسینی با نشان دادن علامت پیروزی

محمدرضا منصوری تهیه کننده فیلم دسته دختران گفت: هفته اول جنگ خانم‌ها چه گرایشاتی داشتند و از چه طبقاتی بودند و چگونه جنگیدند؟ اشکالی دارد یک خانم این‌ها را نشان دهد و به نسل امروز بگوید با هر پوشش و از هر طبقه و قشری کنار هم بودیم و اگر باز هم اتفاقی برای این کشور بیوفته باز هم همه از آن دفاع خواهند کرد؟»

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس