نقد و بررسی گوگل پیکسل واچ

40
0
نقد و بررسی گوگل پیکسل واچ

حالا که بالاخره Google Pixel Watch عرضه شده است، ممکن است از خود بپرسید که آیا ارزش خرید دارد یا خیر! نقد و بررسی گوگل پیکسل واچ را در ادامه بخوانید.

وقتی صحبت از دستگاه‌های first-generation مانند Pixel Watch می‌شود، تقریباً همیشه جایی برای تردید وجود دارد. در حالی که محصولات زیادی وجود دارند که در عرضه اولیه عملکرد خوبی داشته اند، اما دلایلی نیز وجود دارد که شما باید سرجای خود محکم بنشینید و منتظر نسخه بعدی باشید (یا یکی از بهترین ساعت‌های هوشمند موجود در بازار را خریداری کنید).

Google Pixel Watch، Wear OS را با پلتفرم Fitbit’s health  ادغام کرده و تجربه یک ساعت هوشمند کاربردی را به ارمغان آورده است. اما آیا این موضوع برای قیمت اولیه 349 دلاری آن قابل توجیه است؟ در ادامه مقاله ما 3 دلیل برای خرید Pixel Watch و 3 دلیل برای نخریدن این محصول آورده ایم.

نقد و بررسی گوگل پیکسل واچ: چرا بخریم؟

اگر از تلفن Pixel استفاده می کنید

تا قبل از Google Pixel Watch، آنهایی که گوشی‌های هوشمند پیکسل داشتند، ساعت هوشمند اختصاصی برای استفاده به عنوان لوازم جانبی نداشتند. در مقایسه، کاربران گوشی های سامسونگ و کاربران آیفون به ترتیب گلکسی واچ و اپل واچ را چندین سال است که در دسترس دارند. به این ترتیب، اگر گوشی پیکسل دارید، دلایل زیادی وجود دارد که Pixel Watch را به عنوان یکی از بهترین ساعت‌های هوشمند اندروید در نظر بگیرید.

Pixel Watch را با Google Pixel 7 و Google Pixel 7 Pro جدید امتحان کردیم. به نظر می رسد که نرم افزار Wear OS Pixel Watch متناسب با Android 13 در گوشی های Pixel بهینه شده است. همانطور که گفته شد، ساعت پیکسل با هر تلفن هوشمند اندرویدی تا زمانی که از اندروید 8.0 یا بالاتر استفاده می کند به خوبی کار می کند.

اگر از برنامه های Google استفاده می کنید

Pixel Watch که یک ساعت هوشمند Wear OS است، با چندین برنامه مفید Google مجهز شده است. مواردی از قبیل: Google Maps، Google Calendar، Google Pay، Google Home، YouTube Music و Google Assistant.

اگر به صورت مداوم از این برنامه‌ها استفاده می‌کنید، Pixel Watch یک همراه خوب برایتان خواهد بود. چه از مسیرهای Google Maps برای رسیدن به مقصد استفاده کنید، چه چراغ‌های Philips Hue خود را با Google Home کنترل کنید یا از YouTube Music استفاده کنید، استفاده از این ساعت هوشمند قطعا برای شما مفید خواهد بود.

اگر یک ساعت هوشمند Fitbit با امکانات کامل می خواهید

Google Pixel Watch هوشمندترین ساعت فیت بیت است، حتی اگر از نظر فنی به عنوان ساعت Fitbit شناخته نشود. ممکن است به اندازه دستگاهی مانند Fitbit Sense 2 حسگرهای سلامت پیچیده ای نداشته باشد، اما ردیابی تناسب اندام Google Pixel Watch از هر چیزی که Google Fit می توانست ارائه دهد، جامع تر است.

Fitbit به طور خاص با Pixel Watch در کنترل خواب و نظارت بر ضربان قلب در حین فعالیت ها عالی کار میکند. ابزارهایی مانند Active Zone Minutes نیز این تجربه را بهبود می بخشند. Pixel Watch حتی دارای ویژگی Sleep Profiles نیز هست.

نقد و بررسی گوگل پیکسل واچ: چرا نخریم؟

اگر به دوام باتری اهمیت می دهید

Google Pixel Watch دوام باتری 24 ساعته را وعده داده است، و البته که آن را ارائه می‌کند، اما فقط در صورتی که استفاده از GPS وبرخی ویژگی های دیگر را محدود کنید. با این حال، 24 ساعت در مقایسه با عمر باتری که از دستگاه های Fitbit انتظار داریم، کم است. اپل و سامسونگ امسال نیز تغییرات مثبتی در عمر باتری و مدیریت دوام محصولات خود اعمال کردند.

اگر نمی‌خواهید ساعت هوشمند خود را هر روز شارژ کنید، احتمالاً Pixel Watch ساعت هوشمند مناسبی برای شما نیست. و اگر دوام باتری در واقع یکی از بزرگترین اولویت‌های شماست، بهتر است به دنبال گزینه های دیگری باشید.

اگر فعالیت های سنگین انجام می دهید

ساعت‌های گارمین همچنین بهترین ساعت‌های ورزشی را تولید میکنند. گوگل پیکسل واچ را نمی توان یکی از آن ساعت ها در نظر گرفت. شیشه منحنی Corning Gorilla Glass 5 تقریباً به اندازه نمایشگر دستگاه‌هایی مانند Samsung Galaxy Watch 5 Pro و Apple Watch Ultra مقاوم نیست. در واقع، The Verge طبق گزارشی ادعا کرده است که نمایشگر Pixel Watch آنها به‌طور غیرقابل توضیحی در حین آزمایش ترک خورده است. همچنین دستگاه در برابر گرد و غبار نیز مقاوم نیست. اگر در کارهای روزانه خود با خاک، شن یا آرد سر و کار دارید، قطعاً باید از خرید Pixel Watch صرف نظر کنید.

اگر یک ساعت هوشمند بزرگ را ترجیح می دهید

Pixel Watch فقط در یک اندازه عرضه می شود – 41 میلی متر. این اندازه برای مچ دست ما کاملاً مناسب بود، اما هنوز هم تاحدودی کوچک به حساب می آید. Samsung Galaxy Watch 5 و Apple Watch Series 8 هر دو در دو اندازه عرضه می شوند که گزینه های بیشتری را به عنوان خریدار در اختیار شما قرار می دهد.

در حالی که Pixel Watch در زمینه انتخاب رنگ ، آزادی عمل بیشتری به شما می دهد اما اندازه منحصربه‌فرد آن می‌تواند ناامیدکننده باشد. اگر معمولا ساعت های بزرگ را ترجیح می دهید، حدس می زنیم ساعت پیکسل برای شما مناسب نباشد. بهتر است به یک فروشگاه در نزدیکی محل زندگی خود بروید و برای اطمینان آن را امتحان کنید.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس