آیا فیلم Wonder Woman 3 ساخته خواهد شد

58
0
فیلم Wonder Woman 3

از زمان ایجاد تغییرات فراوان در برادران وارنر و ادغام آن با دیسکاوری، اتفاقات و نتایج ریز و درشتی را به همراه داشته که بیشتر آن‌ها برای طرفداران ناخوشایند بوده است. اکنون خبر می‌رسد که فیلم Wonder Woman 3 به کارگردانی پتی جنکینز احتمالا قربانی جدید این سیاست‌های جدید است و ساخت آن در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است.

وبسایت هالیوود ریپورتر با تایید چند منبع اعلام کرد مدیریت وارنر «واندر وومن ۳ را در شکل فعلی خود مرده می‌داند و قرار نیست ساخت آن پیش برود».

ساخت فیلم Wonder Woman 3

بر اساس این گزارش، جنکینز ایده این فیلم را که توسط جف جانز، نویسنده و تهیه‌کننده فیلم نوشته شده بود به دی‌سی ارائه کرد، اما جیمز گان و پیتر سفرن که اخیرا به عنوان مدیرعاملان جدید دی‌سی انتخاب شدند به جنکینز اعلام کرده‌اند که ایده فیلم آنطور که انتظار داشتند نبوده و با طرح‌های جدید فیلم‌های دی‌سی همخوانی و مطابقت ندارد.

در حال حاضر آینده فیلم واندر وومن ۳ هنوز مشخص نیست و هیچ اطلاعیه قطعی درباره آینده جنکینز با گل‌ گدوت و این شخصیت منتشر نشده است. البته جالب است بدانید که گدوت، بازیگر نقش واندر وومن دیروز در پیامی عجیب که در توییتر منتشر شده بود گفت: «از فرصتی که برای بازی در نقش چنین شخصیت باورنکردنی را بدست آورده‌ام بسیار سپاسگزارم. بیش از هر چیز من از شما، طرفداران تشکر می‌کنم و بی‌صبرانه منتظر به اشتراک گذاشتن قسمت بعدی با شما هستم.»

در حال حاضر وضعیت دی‌سی کامیکس به این شکل است و با حضور مدیران جدید مانند جیمز گان و سفرن، دی‌سی اکنون یک گام دورتر از نسخه‌‌ای است که زک اسنایدر آن را تصور می‌کرد. برای مثال، هنری کویل پاییز امسال اعلام کرد که پس حضور کوتاهش در فیلم Black Adam به نقش سوپرمن بازگشته است، اما این طرح و برنامه ممکن است خیلی با نظرات جیمز گان و پیتر سفرن سازگار نباشد.

جنکینز همچنان می‌تواند مانند دو فیلم اول، 3 Wonder Woman را نیز بنویسد و کارگردانی کند، و گل گدوت نیز ممکن است همچنان نقش این شخصیت را ایفا کند – که در حال حاضر این وضعیت نامشخص است و باید دید در آینده چه تصمیماتی برای آن اتخاذ خواهد شد.

در همین حال، فیلم The Flash علی رغم حواشی فراوان پیرامون بازیگر اصلی آن، یعنی ازرا میلر همچنان برای اکران در اوایل سال ۲۰۲۳ برنامه‌ریزی شده و فیلم آکوامن ۲ با حضور جیسون موموآن نیز در دسامبر ۲۰۲۳ در سینماها اکران خواهد شد.

gamespot

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس