تماشای مراسم گیم اواردز 2022

73
0
تماشای مراسم گیم اواردز 2022

حساب توییتر کپکام با انتشار پیامی از طرفداران خواسته تا هیچ یک از برنامه‌های جذاب مراسم The Game Awards را از دست ندهند. در این پست به تماشای مراسم گیم اواردز 2022 می پردازیم.

تماشای مراسم گیم اواردز 2022

با نزدیک شدن به زمان برگزاری رویداد گیم اواردز امسال، جزئیات جدیدی درباره آثار متعددی که در این برنامه حضور خواهند داشت، شروع به مشخص شدن می‌کنند. البته که تعدادی از بزرگ‌ترین موارد آن تاکنون به تأیید رسیده که از میان آن‌ها باید به Tekken 8 و Final Fantasy 16 یا Star Wars Jedi: Survivor اشاره کرد. حالا به نظر می‌رسد که کپکام هم اتفاقات هیجان انگیزی را برای طرفداران در نظر دارد.

حساب توییتر Capcom USA توییت جدیدی را منتشر کرده و در آن هیجان هواداران برای مراسم The Game Awards 2022 را ترغیب کرده است. کپکام از مخاطبان خود خواسته تا هیچ یک از جوایز و معرفی بازی‌های فوق‌العاده این مراسم را از دست ندهند. البته که از این پیام هیچ اطلاعات عاید ما نمی‌شود، اما قبلاً هم گمانه زنی‌هایی مبنی بر معرفی غریب الوقوع یک بازی جدید توسط کپکام مطرح شده بود.

این استودیوی ژاپنی بازی‌های بزرگ مختلفی را در دست ساخت دارد که ریمیک Resident Evil 4 برای عرضه در ماه مارس و Street Fighter 6 و Exoprimal برای سال ۲۰۲۳ از جمله‌ی آن‌ها هستند. خیلی از طرفداران انتظار دارند که یک بار دیگر شاهد نمایش بازی Pragmata باشیم. همچنین طرفداران Mega Man هم انتظار یک معرفی جدید برای آینده نزدیک را دارند.

به‌تازگی جف کیلی در یکی از استریم‌های توییچ توضیح داده که اگرچه تمرین‌های نهایی هنوز انجام نشده است، اما رویداد امسال تقریبا دو ساعت و نیم طول خواهد کشید که تقریبا ۴۵ دقیقه کمتر از سال گذشته خواهد بود. کیلی در ادامه گفت: «بله، نمایش امسال کوتاه‌تر است. تا زمانی‌که تمرین‌ها را به اتمام نرسانیم نمی‌دانیم زمان کامل آن چقدر خواهد بود، اما فکر می‌کنم حدود دو ساعت و نیم نمایش داشته باشیم.»

gamingbolt

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس