اپلیکیشن Good Lock در بیشتر کشور ها در دسترس قرار می گیرد

34
0
اپلیکیشن Good Lock

اپلیکیشن Good Lock سامسونگ که به‌عنوان شخصی‌ساز رابط کاربری گوشی‌های گلکسی شناخته می‌شود، اکنون در کشورهای بیشتری دردسترس قرار گرفته است.

اپلیکیشن Good Lock

اپلیکیشن شخصی‌ساز Good Lock سامسونگ یکی از جذاب‌ترین نرم‌افزارهای سفارشی‌سازی رابط کاربری در بین تمام برندهای گوشی‌های هوشمند محسوب می‌شود. شما می‌توانید والپیپرها، آیکون اپلیکیشن‌ها، اپ دوربین، کیبورد و حتی قسمت تنظیمات را با استفاده از ماژول های Good Lock شخصی‌سازی کنید. بااین‌حال، Good Lock مدت‌ها است که به بازارهای منتخب محدود شده؛ اما به‌نظر می‌رسد که بالاخره تغییراتی درحال رخ‌دادن است.

بسیاری از کاربران گوشی‌های هوشمند گلکسی متوجه شده‌اند که این اپلیکیشن و ماژول‌های آن اکنون در کشورشان دردسترس هستند. طبق آنچه تاکنون شنیده‌ایم، اپلیکیشن مورد نظر در‌حال‌حاضر در اتریش، بلژیک، برزیل، فنلاند، مالزی و هلند دردسترس است و احتمالاً در کشورهای دیگر نیز دردسترس قرار گرفته؛ اما اطلاعیه‌ای دریافت نشده است.

کاربران کشور‌های ذکرشده اکنون می‌توانند اپلیکیشن شخصی‌ساز Good Lock و ماژول‌های آن را از فروشگاه گلکسی نصب کنند. درنهایت، سامسونگ می‌تواند ماه‌های آینده دسترسی به Good Lock را در کشورهای بیشتری نیز توسعه دهد.

sammobile

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس