ماکت آیفون ۱۴ پرو مکس، طراحی این گوشی را فاش کرد

96
0
آیفون ۱۴ پرو مکس

به تازگی تصاویری از یک ماکت آیفون ۱۴ پرو مکس منتشر شده که جزئیاتی از طراحی قاب پشتی و جلویی پرچمدار آینده اپل را به نمایش می‌گذارد.

اپل این روز ها خود را آماده رونمایی از گوشی‌های سری آیفون ۱۴ می‌کند که شامل چهار عضو می‌شود. اما پیش از رونمایی رسمی، یک ماکت از گوشی iPhone 14 Pro Max، گران قیمت‌ترین عضو این خانواده ساخته شده که اطلاعات جالبی را در مورد طراحی آن فاش کرده است.

ماکت آیفون ۱۴ پرو مکس
ماکت آیفون ۱۴ پرو مکس

این تصاویر ماکت iPhone 14 Pro Max که توسط کاربری به نام Duan Rui در توییتر منتشر شده، دو مدل پیش ساخته فلزی را نشان می‌دهد که جزئیات طراحی قاب پشتی و جلویی نسل بعدی پرچمدار اپل را به نمایش می‌گذارد. در مورد قاب جلویی این گوشی که یک حفره گرد در کنار یک حفره دکمه‌ای را در بالای صفحه نمایش نشان می‌دهد. قاعدتا این دو برای قرارگیری دوربین سلفی و سنسور تشخیص چهره Face ID روی نمایشگر تعبیه شده‌اند.

تأیید افزایش ابعاد دوربین پشتی آیفون ۱۴ پرو مکس با این ماکت

در پشت گوشی هم ماژول دوربین بزرگی در گوشه سمت چپ دیده می‌شود که با توجه به این تصویر، دوربین‌های پشتی نسبت به آیفون ۱۳ پرو مکس بزرگ‌تر خواهند بود. مدتی قبل خبر دیگری هم منتشر شده بود که به همین موضوع اشاره داشت. این ماژول دوربین از سه سنسور و یک فلاش LED میزبانی می‌کند. اگرچه انتظار می‌رود یک سنسور ToF 3D LiDAR نیز در این ماژول قرار بگیرد.

ماکت آیفون ۱۴ پرو مکس
ماکت آیفون ۱۴ پرو مکس

دوربین اصلی این گوشی با توجه به گزارش‌های موجود و ابعاد بزرگی که دارد، ۴۸ مگاپیکسلی خواهد بود، در حالی که دو دوربین ۱۲ مگاپیکسلی اولترا واید و ۱۲ مگاپیکسلی تله فوتو نیز آن را همراهی می‌کنند. خبر ها حاکی از این است که یک نمایشگر ۶.۷ اینچی ۱۲۰ هرتزی ProMotion OLED در جلوی این گوشی تعبیه شده است، از چیپست جدید A16 Bionic قدرت بگیرد و به یک باتری ۴۳۲۳ میلی‌آمپر ساعتی مجهز باشد.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس