آیفون SE منسوخ شد !

81
0
آیفون SE منسوخ شد

آیفون SE منسوخ شد ! اپل پس از هفت سال اعلام کرد که اولین آیفون SE را به لیست دستگاه‌های منسوخ خود اضافه می‌کند.
انواع گوشی اپل همواره در حال رقابت با دیگر پرچم‌داران هستند و در بسیاری از بازار‌ها به قیمت بالای خود شهرت دارند. اپل از سال ۲۰۱۶ به فکر تغییر این رویه افتاد و با اضافه کردن خانواده‌ی SE، بازار هدف خود را به انواع گوشی میان رده نیز گسترش داد.

آیفون SE منسوخ شد !

اپل پس از هفت سال امروز اعلام کرد که اولین نسخه از سری SE، یعنی آیفون SE 2016 را به لیست دستگاه‌های منسوخ‌شده‌ی خود اضافه می‌کند. گوشی مورد بحث تا سال ۲۰۱۸ توسط اپل به فروش می‌رسید و اکنون پنج سال از آخرین‌باری که این دستگاه دردسترس بود می‌گذرد.

اگرچه اپل در صورتی که به قطعات دستگاه‌های قدیمی خود دسترسی داشته باشد آن‌ها را تعمیر می‌کند، اما پس از منسوخ اعلام کردن دستگاه‌های مورد بحث دیگر تضمینی برای ارائه خدمات تعمیراتی نمی‌دهد. علاوه‌بر موارد گفته شده، iOS 15 آخرین نسخه‌ سیستم‌عاملی بود که اپل برای آیفون SE منتشر کرد.
اپل علاوه بر گوشی یادشده، امروز نسل دوم آیپد پرو ۱۲٫۹ اینچی و تعدادی از مدل‌های قدیمی انواع هدفون بیتس را به لیست دستگاه‌های منسوخ شده‌ی خود اضافه کرد.

اپل با تولید گوشی‌های آیفون SE 2020 و آیفون SE 2022 هنوز خط تولید این خانواده را برپا نگه داشته است. مدل‌های نام‌برده در سالیان اخیر تنها آیفون‌هایی هستند که از حسگر اثر‌انگشت تاچ آی‌دی بهره می‌برند.

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس