اپل چهارمین نسخه بتای عمومی را برای iOS 16، iPadOS 16، tvOS 16، watchOS 9 منتشر کرد.

89
0
چهارمین نسخه بتا عمومی

چهارمین نسخه بتا عمومی iOS 16، iPadOS 16، tvOS 16 و watchOS 9 اکنون در دسترس عموم قرار گرفته است.  چهارمین نسخه بتای عمومی نرم افزار جدید باید مشابه نسخه ششم توسعه دهنده باشد که روز دوشنبه منتشر شد.

ویژگی‌های جدید در iOS 16 شامل یک صفحه قفل بازطراحی شده با پشتیبانی از ویجت‌ها و سفارشی ‌سازی اضافی، امکان ویرایش یا حذف iMessages، و طرح اقساط Apple Pay Later، از جمله ویژگی‌های دیگر است.

جدید در iPadOS 16 Stage Manager است که به کاربران امکان می دهد از مزایای چند وظیفه ای پنجره ای استفاده کنند.

طبق معمول، tvOS 16 به‌ روزرسانی‌های کوچک ‌تری را دریافت می‌کند که عمدتاً در جهت بهبود ثبات و عملکرد هستند. برخی از به ‌روزرسانی‌های مهم ‌تر شامل پشتیبانی اضافی از کنترلرهای بازی، ویژگی‌های جدید خانه هوشمند و سازگاری بین دستگاه‌ها هستند.

به ‌روزرسانی‌های watchOS 9 شامل نماهای تمرینی جدید و یک برنامه پیگیری مصرف دارو است. چند صفحه ساعت جدید به همراه به‌ روزرسانی‌هایی برای چهره‌ های قدیمی ‌تر برای پشتیبانی از عوارض جدید نیز موجود است.

کسانی که علاقه مند به آزمایش آخرین ویژگی ها هستند می توانند در برنامه نرم افزار بتا اپل ثبت نام کنند و نسخه های بتا جدید را از پورتال وب مرتبط دانلود کنند.

نسخه‌های بتای عمومی iOS 16 و iPadOS 16 دارای شماره ساخت 20A5349b هستند که جایگزین نسخه قبلی، 20A5339d می‌شوند.

نسخه بتای عمومی tvOS 16 شماره ساخت 20J5366a است که جایگزین بیلد 20J5355f شده است.

نسخه بتای عمومی watchOS 9 با شماره ساخت 20R5353a است که جایگزین 20R5343e می شود.

AppleInsider نصب هیچ نسخه بتا بر روی دستگاه های حیاتی را توصیه نمی کند. اشکالات و مشکلات برنامه می تواند مانع از انجام کار شود یا حتی ممکن است در برخی موارد منجر به از دست رفتن اطلاعات شود، بنابراین تهیه نسخه پشتیبان ضروری است.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس