بهترین اسباب بازی های آموزشی برای کودکان

113
0
اسباب بازی های آموزشی برای کودکان

مغز گرسنه آنها را با این ابزارهای جذاب تغذیه کنید. اسباب بازی های آموزشی برای کودکان را بشناسید.

وسوسه انگیز است که هر اسباب بازی جدید و براقی را که فرزندتان می خواهد به دست آورید. اما برخی از اسباب‌بازی‌ها برای تحریک مغز کودک و در عین حال سرگرم کردن او بهتر از بقیه هستند. والدین کارکنان Engadget این را به خوبی می‌دانند، و ما تعدادی اسباب‌بازی آموزشی را با بچه‌هایمان امتحان کرده‌ایم که نتایج متفاوتی داشته است. اینها برخی از آنهایی هستند که قدرت ماندگاری در کنار فرزندان ما داشته اند – و حتی ما بزرگترها باید اعتراف کنیم که آنها نیز بسیار سرگرم کننده بودند.

اسباب‌بازی‌های ساخت‌وساز زیادی وجود دارد، از لگو گرفته تا تگو و بلوک‌های چوبی کلاسیک. اما یکی از موارد مورد علاقه من (و فرزندم) Magna-Tiles است. این اسباب‌بازی‌های ساختمانی رنگارنگ و بزرگ در اندازه‌ها و شکل‌های مختلف هستند و با کمک آهن‌رباهای قدرتمند روی هم یا روی سطوح دیگر کلیک می‌کنند. آنها را می توان برای ایجاد اشکال ساده مانند مکعب ها و هرم ها ترکیب کرد یا برای ایجاد هنر مغناطیسی روی درب گاراژ ترتیب داد. به علاوه بسته‌های مضمونی وجود دارند که می‌توانند پنجره‌ها، پله‌ها یا حتی جرثقیل‌های کاربردی را به مجموعه‌های پخش اضافه کنند.

اینها اسباب بازی های ساختمانی با انتهای باز هستند که دستورالعمل های مشخصی برای ساختن یک صحنه یا آیتم خاص ندارند. آنها برای یک کودک سه ساله ایمن هستند و برای بچه های بزرگتر نیز سرگرم کننده هستند. ما قلعه‌ها، سفینه‌های فضایی، اتومبیل‌های مسابقه‌ای و حتی یک پایانه کشتی ساخته‌ایم که با یک رمپ متحرک برای سوار شدن به هواپیما است.

کاشی‌های Magna با قیمت 120 دلار برای یک ست 100 تکه، مطمئناً ارزان نیستند، اما قطعاً نوعی اسباب‌بازی هستند که کودک شما را برای سال‌های آینده سرگرم می‌کند و در عین حال به او کمک می‌کند تا مهارت‌های ارزشمند حل مسئله را بیاموزد. – ترنس اوبراین، سردبیر

اسباب بازی های آموزشی برای کودکان: Kindle Kids Edition

می توانیم دست اول به شما بگوییم که تبلت های آمازون Fire برای کودکان برای بچه های کوچک عالی هستند. آنها می توانند در برابر بی احتیاطی یک کودک خردسال مقاومت کنند و با کنترل والدین به محتوای زیادی دسترسی پیدا کنند. با این حال، هنگامی که کودک شما کمی بزرگتر شد، یک وسیله اختصاصی برای کتاب ها با حواس پرتی کمتر گزینه بهتری است. و دقیقاً به همین دلیل، آمازون در حال ساخت نسخه ای مناسب برای کودکان از کتابخوان الکترونیکی Kindle خود است.

این دستگاه با یک پوشش محافظ و یک سال خدمات شرکت Kids+ برای دسترسی نامحدود به کتاب ها (4.99 دلار در ماه پس از آن) ارائه می شود. هیچ ویدیو یا بازی در Kindle Kids وجود ندارد، اما دسترسی به Audible را ارائه می دهد. این می تواند کتاب ها را برای مطالعه آفلاین ذخیره کند و عمر باتری هر بار هفته ها طول می کشد. مهم‌تر از همه، کنترل‌های والدین به شما اجازه می‌دهد تا بر محتوا نظارت داشته باشید و داشبورد اختصاصی عادات خواندن آنها را در طول زمان بررسی می‌کند.

اسباب بازی های آموزشی برای کودکان: کیت های بازی Lovevery

انتخاب بهترین اسباب بازی ها برای کمک به یادگیری و رشد کودک در سنین کودکی و پیش دبستانی می تواند یک کار دلهره آور باشد. Lovevery سعی می کند با انجام تمام کارهایی که برای شما انجام می دهد استرس را کاهش دهد. این یک سرویس سفارش پستی است که کیت های بازی با زمان بندی خاص را ارائه می دهد که بر اساس اصول مونته سوری برای پنجره های مختلف توسعه طراحی شده اند. هر جعبه ترکیبی از اسباب‌بازی‌ها و کتاب‌ها (یا کارت‌هایی برای نوزادان کوچک) است که از بدو تولد شروع می‌شود و تا چهار سالگی ادامه می‌یابد. کیت ها هر دو ماه یکبار تا سال اول ارائه می شوند. در این مرحله، همه چیز پیچیده تر می شود و جعبه ها هر سه ماه یکبار می رسند.

کیت ها ارزان نیستند: جعبه های نوزادان هر کدام 80 دلار است و زمانی که به یک سالگی رسیدید به 120 دلار می رسد. ما بعد از نزدیک به یک سال و نیم می توانیم تأیید کنیم که خدمات عالی است. خوب است که اسباب‌ بازی‌های کودکمان را با چیزهایی که برای مرحله رشد او مناسب‌تر است، به‌طور منظم تازه کنیم. همه چیز امن و خوش ساخت و مهمتر از همه بسیار جذاب است.

آزمایشگاه هوشمند: مدارهای هوشمند

وقتی صحبت از معرفی بچه ها به وسایل الکترونیکی می شود، گزینه های زیادی وجود دارد، اما ما کیت مدارهای هوشمند را دوست داریم. این می تواند کودک را از چراغ های چشمک زن ساده گرفته تا بازی های پیچیده با کنترل حرکت را در بر بگیرد. قرنیز که به هم متصل می شوند می توانند مانند تخته نان معمولی روی یک میز قرار بگیرند، اما همچنین می توان آن را به صورت مکعبی تا کرد یا قطعات را با زاویه 90 درجه به هم متصل کرد. این به بچه ها یک عنصر اضافی برای بازی کردن در هنگام فارغ التحصیلی برای طراحی مدارهای خود می دهد.

خود کیت فقط چند قطعه دارد، اما آنها کاملاً انعطاف پذیر هستند. و همه آنها در پلاستیک رنگارنگ بزرگ قرار گرفته اند که دست زدن به آن برای بچه ها باید آسان باشد. کرایه معمول بچه های الکترونیکی مانند LED، بلندگو، پتانسیومتر و دو دکمه وجود دارد. اما یک سوئیچ شیب، یک حسگر نور و یک ریزپردازنده نیز وجود دارد که قادر به انجام برخی وظایف نسبتاً قوی است. این کیت با دستورالعمل‌هایی برای 50 پروژه ارائه می‌شود، اما با قطعات موجود، یک کودک خلاق می‌تواند چند پروژه دیگر بسازد.

یکی از انتقادات ما این است که قرار دادن سیم های جامپر ممکن است سخت باشد و ممکن است به کمی صبر نیاز داشته باشد – چیزی که ما نمی دانیم هر کودک هشت ساله به وفور از آن برخوردار نیست.

تبلت Amazon Fire HD 10 Kids Pro

Amazon Fire HD 10 Kids Pro انتخاب ما برای بهترین تبلت برای کودکان است، زیرا برای کاربرانی که برای اولین بار می‌خواهند پیمایش کنند، آسان است و با قیمت 200 دلار، یکی از مقرون به صرفه‌ترین تبلت‌های یک برند بزرگ است. مدیریت آن به عنوان والدین نیز آسان است: داشبورد اختصاصی شامل فیلترها و بلوک‌های ویژگی‌های مرور وب قابل تنظیم، به‌علاوه توانایی کنترل خریدها و محدودیت‌های زمانی مرور است. شما یک سال رایگان از Amazon Kids+ نیز دریافت می‌کنید که هزاران بازی، نمایش، کتاب و برنامه بدون آگهی را برای کودکان سه تا دوازده ساله ارائه می‌کند. یک کیس محافظ همراه پایه خود را بسته بندی می کند (برای اینکه بچه ها صفحه نمایش را بیش از سه اینچ از کره چشم خود نگه دارند بسیار مهم است)، به علاوه صفحه نمایش p1080 واضح است و فضای ذخیره سازی تا یک ترابایت کامل قابل ارتقا است.

طبقه بندی شکل مدرسه بازی

مرتب‌کننده شکل اسباب‌بازی بسیار جذابی برای بچه‌های کوچک‌تر است، زیرا هماهنگی دست و چشم، مهارت‌های حرکتی ظریف، حل مسئله و حتی واژگان (با شناسایی نام اشکال و رنگ‌ها) را تشویق می‌کند. بچه های ما تعداد کمی از آنها را دارند، اما یکی از آنها که بیشتر از همه دوست داریم این مدل Playskool است و دلیلش اینجاست. درب چفت می شود، به این معنی که آنها نمی توانند به راحتی اشکال را بیرون بریزند. آنها باید نحوه کار با مکانیک درب را نیز یاد بگیرند. همچنین، اشکال چند رنگی دارای الگوهای لمسی بر روی آنها هستند که با ناحیه جعبه ای که قرار است در آن قرار بگیرند مطابقت دارد و این به ما فرصت تدریس دیگری می دهد. همه چیز نیز بادوام است – بچه ها دوست دارند شکل‌ها را بجوند و روی جعبه بایستند، اما علی‌رغم این سوءاستفاده‌ها، به اندازه یک فرورفتگی یا خراش روی آن نیست. و از آنجایی که فقط 12 دلار است، اگر برای کودک دیگری خرید کنید، هدیه خوبی است.

اسباب بازی های آموزشی برای کودکان: یوتو پلیر

Yoto Player یک اسباب‌بازی عالی برای کودک خردسالی است که می‌خواهد آهنگ‌ها و داستان‌های خود را بنوازد، اما برای iPad یا بلندگوی هوشمند خود آماده نیست. طراحی زیبا و صفحه نمایش پیکسل مانند Yoto کاملاً یکپارچه سازی به نظر می رسد. به اندازه کافی دقیق است که بچه ها بتوانند تصاویر را بسازند، اما برای ویدیو کافی نیست، که در واقع باید خبر خوبی برای والدینی باشد که نگران زمان زیاد صفحه نمایش هستند. یوتو پخش کننده را یک بلندگوی “به دقت متصل” می نامد: شما آن را در طول راه اندازی اولیه آنلاین می کنید، اما از آنجا بچه ها می توانند از طریق کارت های فیزیکی به آهنگ های ایمن و محتوای دیگر دسترسی داشته باشند.

Kiwi Crates subscription

مسلماً ما مشتاق یک جعبه اشتراک خوب هستیم. اما جعبه Kiwi تنها موردی است که احساس لذت ندارد. هر ماه فرزندمان مجموعه‌ای از اسباب‌بازی‌های ساده، صنایع دستی و بازی‌هایی را دریافت می‌کند که بر اساس یک موضوع ساخته شده‌اند. به عنوان مثال، یک جعبه تماماً در مورد حیوانات بیولومنسنت بود. داخل آن یک صاعقه مخمل خواب دار بود که باید خودمان آن را پر می کردیم و با استفاده از کش های مو شکل می دادیم. قارچی که ما را مجبور کرد درپوش Slurpee را نقاشی کنیم و سپس آن را با برچسب هایی که در تاریکی می درخشند، نقطه گذاری کنیم. و یک چتر دریایی رقصنده و درخشان و همچنین چندین پنجره از دریا برای او ایجاد صحنه هایی ایجاد می کند.

کیت های گذشته زندگی مزرعه، دایناسورها و ماشین های ساده مانند رمپ را پوشش می دادند. وسایل داخل جعبه معمولاً بسیار ساده هستند (مقوا، نمد و چوب را در نظر بگیرید). قطعا برای ماندگاری ساخته نشده است.

بهترین بخش این است که جعبه ها با او رشد می کنند. با بزرگتر شدن او، پروژه ها پیچیده تر می شوند (و قیمت بالا می رود). جعبه‌های بعدی شامل همه چیز از ابزارهای چاپ صفحه گرفته تا کیت‌های تربوشت و حتی روبات‌ها می‌شود.

اسباب بازی های آموزشی برای کودکان: مهندسی زمان پخش: Blipblox

Blipblox ممکن است مانند یک صداساز ساده برای کودکان به نظر برسد، اما این ابزار بسیار بیشتر از یک اسباب بازی است. در حالی که دستگاه با 300 ملودی و یک نمایش نوری هماهنگ بارگذاری شده است، یک موتور سینت سایزر دیجیتالی نیز دارد. یک نوسان ساز با مجموعه معمولی از پارامترهای synth به همراه یک پوشش آمپر، دو LFO، یک پاکت مدولاسیون و یک فیلتر پایین گذر وجود دارد. Blipblox همچنین دارای ورودی MIDI برای استفاده با کیبورد یا لوازم جانبی دیگر علاوه بر خروجی 1⁄4 اینچی است. در نهایت، با سه باتری AA کار می کند یا از طریق یک کابل USB وصل می شود. Blipblox می‌تواند از طریق یک رویکرد اساسی به سازها و سنتز موسیقی را به بچه‌ها آموزش دهد، اما ویژگی‌های آن به اندازه‌ای پیشرفته است که جادوی ایجاد صدا را برای والدین نیز ارائه دهد.

Montessori Busy Board

بچه‌های ما در حال حاضر مجذوب گیره‌ها، زیپ‌ها و بسته‌بندی‌ها هستند، که جالب است زیرا سرگرم کردن آن‌ها آسان است، اما همچنین ناخوشایند است، زیرا اغلب تصمیم می‌گیرند بسته‌های روی پیراهنی را که ما می‌پوشیم باز کنند. یک تخته شلوغ از این کنجکاوی استفاده می کند و چندین گیره، گیره، زیپ، دکمه و دهانه مختلف را برای کودکان کوچک ارائه می دهد تا بتوانند با انگشتان خود کار کنند. با فعال کردن حواس کودکان را مجذوب خود می کند و به آنها کمک می کند تا مهارت های حرکتی ظریف و حل مسئله خود را با استفاده از موانع در دنیای واقعی توسعه دهند. همچنین به فلسفه مونته سوری اسباب‌بازی‌های ساده و چوبی پایبند است که به کودکان کمک می‌کند دنیای اطراف خود را از طریق بازی کشف کنند. برد شلوغ deMoca یکی از موارد مورد علاقه ما است زیرا دارای رنگ های روشن و چشم نواز و 10 فعالیت حسی از جمله زیپ، سگک، ضامن و نوار چسب است. همراه داشتن آن در سفرها آسان است، و deMoca همچنین یک “کتاب آرام” می سازد – نسخه پارچه ای با روکش نرم و قابل شستشو.

لگو Minecraft Fox Lodge

اسباب بازی های آموزشی برای کودکان
اسباب بازی های آموزشی برای کودکان

دانش آموز کلاس اول ما صبح را با صحبت در مورد Minecraft شروع می کند. موضوع آخر او قبل از تکان دادن سر نیز Minecraft است. خارج از زمان اختصاص داده شده به نمایشگر، لگوها یکی از معدود اسباب‌ بازی‌هایی هستند که می‌توانند توجه او را تقریباً به همان اندازه اوباش و شمشیرهای طلسم شده ی نتریتی جلب کنند. Lego’s Minecraft Fox Lodge دو جذابیت قطعی را در یکی ترکیب می کند و روباه هایی را که همیشه شایان ستایش هستند اضافه می کند. دستورالعمل‌های سه‌بعدی در برنامه Lego Builder، ساختن خود به تنهایی را برای بچه‌های کوچک‌تر آسان‌تر می‌کند – تا زمانی که شما با خیالی آسوده در مورد آنچه که «زمان صفحه نمایش» است، فکر کنید.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس