استیو دیویس مدیر توییر خواهد شد ؟

31
0
استیو دیویس مدیر توییر

«استیو دیویس» با تجربه‌های خود، شامل مهندس سیستم‌های راهنمایی اسپیس ایکس، مدیرعامل زنجیره کوچک فروشگاه‌های ماست و مدیرعاملی شرکت بورینگ ایلان ماسک که تونل‌های زیرزمینی احداث می‌کند، کاملاً دارای روحیه یک کارآفرین است. اکنون در برخی گزارش‌ها از او به‌عنوان مدیرعامل جدید توییتر یاد شده است که جایگزین ماسک خواهد شد.
طبق این گزارش، دیویس در دو ماه گذشته در دفتر مرکزی توییتر به‌عنوان رهبر جانشین ایلان ماسک زندگی می‌کرده است. مدیر احتمالی توییتر یک کارمند سخت‌گیر است، به‌طوری که گفته می‌شود او حتی همسر و نوزاد تازه متولد‌شده خود را نیز به مقر اصلی توییتر آورده است. آیا استیو دیویس مدیر توییر خواهد شد ؟

استیو دیویس مدیر توییر خواهد شد ؟

استیو دیویس تاکنون زندگی بسیار متنوعی داشته است. او از زمان آغاز ساخت و پرتاب موشک‌های سری فالکون اسپیس ایکس، یکی از دانشمندان موشکی این شرکت و همچنین مالک یک مغازه ماست‌فروشی بوده که آن را به قیمت 1 دلار فروخته است! در‌حال‌حاضر، او همچنان شرکت بورینگ را مدیریت می‌کند که هرچند فعالیت آن هنوز چندان موفقیت‌آمیز نبوده، اما در‌حال گسترش تونل‌های خود است.

در طول دو ماه گذشته نیز دیویس در مقر توییتر در سن‌فرانسیسکو، کالیفرنیا ساکن بوده و به‌عنوان جانشین ایلان ماسک در آن حضور داشته است.

هرچند تاکنون هیچ‌کدام از تغییرات جدید تو‌ییتر به دیویس نسبت داده نشده است، اما او ساعت‌های زیادی را صرف کار در این شرکت می‌کند و همان کاری را انجام می‌دهد که ایلان ماسک از کارمندانش خواسته بود. با توجه به اینکه او به‌عنوان جانشین ماسک در محل حضور داشته، می‌توان دریافت که ماسک واقعاً به فکر استعفا‌کردن از سمت مدیرعاملی این شبکه اجتماعی است.

businessinsider

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس