بررسی میتسوبیشی ASX جدید در ایران

76
0
میتسوبیشی ASX جدید

دی 1401: حضور چندین دستگاه از میتسوبیشی ASX جدید مدل 2022 در گمرکات کشورمان، احتمال واردات مجدد این کراس‌اور جمع و جور ژاپنی را بیشتر کرده است.

طبق آخرین اطلاعات موجود، کراس‌اورهای جدید ASX توسط شرکت آرین موتور، وارد شده‌اند اما هنوز مشخص نیست که این شرکت، چه برنامه‌ای برای عرضه این خودرو دارد.

میتسوبیشی ASX جدید

"<yoastmark

فروش ASX (اوتلندر اسپرت) 2021 از فوریه و با قیمت پایه 20,995 دلار آغاز خواهد شد. هرچند مبلغی نیز به عنوان هزینه حمل و نقل به رقم اعلام شده اضافه خواهد شد ولی به هرحال با یک کاهش محسوس نسبت به قیمت 22,595 دلار روبرو هستیم که برای مدل 2020 از این خودرو تعیین شده بود. درحقیقت علت کاهش قیمت را به خاطر معرفی تریم S از ASX است که از این پس به عنوان تیپ پایه این مدل شناخته خواهد شد.

"<yoastmark

تمام تریم‌ها به صورت استاندارد به هشدار برخورد از جلو، هشدار خروج از خط و نوربالای خودکار مجهز شده‌اند اما از تریم ES به بالا مواردی شامل برف‌ پاک‌کن‌های حساس به باران، مه‌شکن‌های LED، آینه تیره‌شونده و چراغ‌های خودکار جلو نیز به خودرو افزوده می­‌شود.

نمایشگر 7 اینچی برای میتسوبیشی ASX استاندارد است درحالی‌که از تریم LE به بعد، شاهد نصب نمایشگر 8 اینچی با پشتیبانی از اپل کارپلی و اندروید اتو خواهیم بود.

تریم LE نیز برای اولین بار در سال 2021 برای میتسوبیشی ASX معرفی شده و تمام تجهیزات تریم ES را به همراه داشته علاوه بر اینکه در جلوپنجره، رینگ‌های 18 اینچی و پوشش آینه‌های جانبی به رنگ مشکی و در فضای داخلی به دوخت قرمز پوشش‌ها مزین شده است.

"<yoastmark

تریم BE نیز گزینه جدیدی بوده که همچون LE در دو نسخه دیفرانسیل-جلو و چهار چرخ محرک قابل انتخاب است. پوشش مشکی ورودی هوای جلو، آینه‌های جانبی، دستگیره درها، باله عقب و لوگوهای روی بدنه به همراه درپوش نقره‌­ای باک، مهمترین تفاوت‌های این مدل ویژه از میتسوبیشی ASX خواهد بود.

"<yoastmark

خریداران می‌­توانند یکی از رنگ‌های قرمز الماسی، سفید مرواریدی، مشکی لابرادور و نارنجی سان‌شاین را برای بدنه تریم BE سفارش دهند.

به جزء تریم GT، سایر انواع میتسوبیشی ASX (اوتلندر اسپرت) در ایالات متحده با پیشرانه 2 لیتری 4 سیلندر عرضه شده که 148 اسب‌بخار قدرت و 197 نیوتن‌متر گشتاور تولید می­‌کند. تریم GT به عنوان نیرومندترین نسخه از ASX به پیشرانه 2.4 لیتری 4 سیلندر مجهز شده که 168 اسب‌بخار قدرت و 226 نیوتن‌متر گشتاور در اختیار این کراس‌اور جمع‌وجور قرار می­‌دهد.

bama

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس