امکان راه اندازی یک حساب واتساپ بر روی چند گوشی

90
0
راه اندازی یک حساب واتساپ بر روی چند گوشی

امکان راه اندازی یک حساب واتساپ بر روی چند گوشی هوشمند طی هفته‌های آینده دردسترس همه‌ی کاربران واتساپ قرار خواهد گرفت.

راه اندازی یک حساب واتساپ بر روی چند گوشی

واتساپ به‌زودی به کاربرانش اجازه می‌دهد از طریق چند گوشی به حساب خود دسترسی داشته باشند. این شرکت مراحل آزمایشی قابلیت مذکور را از سال ۲۰۲۱ آغاز کرده بود و درحال حاضر امکان اتصال به یک حساب کاربری حداکثر روی چهار گوشی وجود دارد. وقتی این ویژگی جدید دردسترس شما قرار گیرد، هنگام نصب برنامه گزینه‌ای به‌نام link to existing account مشاهده خواهید کرد که پس‌از ضربه زدن روی آن، واتساپ از شما می‌خواهد کد QR را ازطریق گوشی اصلی خود اسکن کنید. این مرحله شما را به بخش Linked Devices منوی تنظیمات هدایت خواهد کرد و سپس باید روی Link a Device ضربه بزنید.

واتساپ همچنین تصمیم دارد از سرویس‌گیرنده‌ی تحت‌وب خود برای ارسال کد یک‌بار مصرف به گوشی هوشمندی که قصد دارید حسابتان را به آن اضافه کنید، بهره ببرد. به گفته‌ی واتساپ این روش جدید، امکان اتصال آسان‌تر حساب به دستگاه‌های دیگر را ارائه خواهد داد.

با سیستم همگام‌سازی جدید واتساپ، برای دریافت پیام و تماس روی گوشی‌های دیگر خود نیاز به روشن بودن دستگاه اصلی ندارید. بااین‌ حال، اگر گوشی اصلی شما بیش‌از ۱۴ روز غیرفعال باشد، واتساپ به‌طور خودکار دسترسی به حساب مذکور را روی سایر گوشی‌ها قطع خواهد کرد. علاوه‌براین امکان خروج از حساب روی هر دستگاه به‌طور دستی فراهم شده است. این پلتفرم پیام‌رسان می‌گوید: «هر گوشی متصل شده به حساب کاربری به‌طور مستقل با واتساپ ارتباط دارد و این اتصال باهدف برقراری امنیت پیام‌های شخصی، فایل‌های چندرسانه‌ای و تماس‌ها، رمزنگاری می‌شود.»

engadget

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس