نحوه ایجاد استیکرهای تولید شده با هوش مصنوعی در واتس اپ

50
0
ایجاد استیکرهای تولید شده با هوش مصنوعی در واتس اپ

آیا تا به حال خواسته اید مکالمات واتس اپ خود را با استیکرهای سرگرم کننده و سفارشی ادویه کنید؟ خوب، اکنون می توانید به لطف ویژگی برچسب های هوش مصنوعی واتس اپ، که به شما امکان می دهد استیکرهای خود را با استفاده از هوش مصنوعی ایجاد کنید. ایجاد استیکرهای تولید شده با هوش مصنوعی در واتس اپ را بدانید.

استیکرهای هوش مصنوعی در واتس اپ چیست؟

استیکرهای هوش مصنوعی واتس اپ قابلیتی است که به شما امکان می دهد بر اساس متنی که وارد می کنید استیکرهای سفارشی تولید کنید. شما می توانید هر کلمه یا عبارتی را تایپ کنید و هوش مصنوعی برچسبی را ایجاد می کند که با معنا و حالت متن شما مطابقت دارد.

استیکرهای هوش مصنوعی با استیکرهایی که با استفاده از استیکرساز واتس اپ در برنامه وب آن یا استیکرسازان شخص ثالث دریافت می کنید، متفاوت است. برچسب های هوش مصنوعی شخصی و منحصر به فرد هستند، زیرا در محل توسط یک مدل هوش مصنوعی ایجاد می شوند.

نحوه ایجاد استیکرهای هوش مصنوعی در واتس اپ

اگر از نسخه قدیمی‌تری برای دسترسی به ویژگی برچسب هوش مصنوعی استفاده می‌کنید، ممکن است لازم باشد برنامه WhatsApp خود را به‌روزرسانی کنید. اگر واتس اپ شما به روز است، برای ایجاد استیکر هوش مصنوعی در واتس اپ باید مراحل زیر را دنبال کنید.

WhatsApp را باز کنید و روی چتی که می‌خواهید برچسب هوش مصنوعی ارسال کنید کلیک کنید.

روی آیکون ایموجی در کنار قسمت ورودی متن کلیک کنید.

روی آیکون استیکر کلیک کنید.

ایجاد را انتخاب کنید.

متنی را که می خواهید برای استیکر خود استفاده کنید در کادر متن وارد کنید و چند ثانیه صبر کنید تا هوش مصنوعی استیکر شما را تولید کند.

روی برچسب دلخواه خود از قسمت انتخابی کلیک کنید تا آن را با مخاطب یا گروه خود به اشتراک بگذارید.

می‌توانید توضیحات خود را تغییر دهید یا روی بیضی عمودی کلیک کنید > دوباره سعی کنید تا انتخاب برچسب دیگری ایجاد کنید. برچسب‌های اشتراک‌گذاری شده در سینی استیکر شما ذخیره می‌شوند و می‌توان از آنها دوباره استفاده کرد.

ایجاد استیکرهای سفارشی در واتس اپ

ایجاد استیکرهای هوش مصنوعی در واتس‌اپ یک راه سرگرم‌کننده و شخصی‌شده برای بیان خود و ادویه‌تر کردن مکالماتتان است. می توانید از این ویژگی برای ساخت استیکر بر اساس علایق، سرگرمی ها، احساسات، جوک ها یا هر چیز دیگری که به ذهنتان می آید استفاده کنید.

با این حال، همچنین باید مراقب باشید که برچسب های نامناسب یا مضری را ایجاد یا به اشتراک نگذارید که می تواند باعث توهین یا آسیب رساندن به کسی شود.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس