ارسال عکس در واتساپ با ۳ کیفیت

80
0

کاربران واتساپ به‌زودی می‌توانند کیفیت تصاویر ارسالی را در این پیام‌رسان بین سه‌حالت کیفیت بالا، خودکار و کم‌حجم انتخاب کنند. در این مطلب به بررسی ارسال عکس در واتساپ با ۳ کیفیت می پردازیم.

ارسال عکس در واتساپ با ۳ کیفیت

بررسی جدیدترین نسخه‌ی آزمایشی واتساپ نشان می‌دهد این پیام‌رسان به‌زودی به کاربران خود اجازه خواهد داد عکس‌ها را با کیفیت اصلی برای دیگران ارسال کنند. بدین‌ترتیب می‌توانید برحسب نیاز خود، کیفیت تصاویر ارسالی را در این پیام‌رسان انتخاب کنید.

ارسال عکس در واتساپ با ۳ کیفیت
ارسال عکس در واتساپ با ۳ کیفیت

کاربران اندروید می‌توانند با نصب نسخه‌ی آزمایشی ۲٫۲۱٫۱۵٫۷ واتساپ، گزینه‌های مربوط به تعیین کیفیت رسانه‌ها را در منوی تنظیمات این برنامه مشاهده کنند. در این بخش سه گزینه دردسترس شما است:

Automatic: اگر به شبکه‌ی وای‌فای متصل باشید، تصاویر با کیفیت بالا ارسال می‌شوند.
Best Quality: فشرده‌سازی حدود ۸۰ درصد از کیفیت اصلی عکس را حفظ می‌کند و ابعاد تصاویر بزرگ‌تر از ۲۰۴۸ در ۲۰۴۸ پیکسل را تغییر می‌دهد.
Data Saver: شخص گیرنده، همچنان تصویر را دریافت خواهد کرد اما کیفیت آن با فشرده‌سازی زیاد کاهش خواهد یافت.

نسخه‌ی ۲٫۲۳٫۲٫۱۱ آزمایشی واتساپ علاوه‌بر امکان انتخاب کیفیت تصاویر در منوی تنظیمات به کاربران اجازه می‌دهد هنگام ارسال عکس‌ها نیز بتوانند این گزینه را انتخاب کنند. بدین‌ترتیب دسترسی به ابزار مذکور آسان‌تر خواهد بود.

درحال‌حاضر مشخص نیست قابلیت انتخاب کیفیت تصاویر ارسالی در واتساپ چه‌زمانی به‌طور عمومی دردسترس همه‌ی کاربران قرار خواهد گرفت. به‌هرحال اضافه‌شدن این ویژگی باعث خواهد شد بسیاری از کاربران درسرتاسر جهان از این پیام‌رسان برای ارسال تصاویر با کیفیت اصلی استفاده کنند.

phonearena

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس