معرفی بهترین فیلم و سریال 2020 در سرویس های استریم

یکی از راه‌های دیدن فیلم، استفاده از سرویس‌های استریم است، در ادامه معرفی بهترین فیلم و سریال 2020 در سرویس های استریم با ما همراه باشید.

142
0
0 معرفی بهترین فیلم و سریال 2020 در سرویس های استریم

حتما برایتان پیش آمده که هنگام بیرون رفتن و دیدار با دوستان در مورد فیلم و سریال‌های جدید گفتگو و بحث کنید. یکی از راه‌های دیدن فیلم و سریال که با سلیقه‌ی همه افراد با تمام سنین مطابقت داشته باشد، استفاده از سرویس‌های استریم دیزنی (Disney) که مانند Netflix است و شامل Disney Plus ،ESPN Plus و Hulu می‌باشد است. در ادامه معرفی بهترین فیلم و سریال 2020 در سرویس های استریم با ما همراه باشید.

معرفی بهترین فیلم و سریال 2020 در سرویس های استریم

هر یک از این سرویس‌های استریم برنامه‌های مختلفی را ارائه می‌دهد، بنابراین با پرداخت ۱۲/۹۹ دلار در ماه می‌توانید از فیلم‌ها و سریال‌های زیادی بهره‌مند شوید. شما همچنین می‌توانید فقط اشتراک دیزنی پلاس با هزینه ۶/۹۹ دلار در ماه یا ۶۹/۹۹ دلار در سال را خریداری کنید. در ادامه شما را با چند فیلم و سریال از سرویس‌های استریم مختلف آشنا خواهیم کرد.

سریال مندلورین Disney Plus) MANDALORIAN)

1 معرفی بهترین فیلم و سریال 2020 در سرویس های استریم

فصل ۲ سریال The Mandalorian امسال آغاز به کار کرد و به خوبی فصل یک است. در فصل دو مانو وظیفه دارد بیبی یودا را به خانه خود بازگرداند، البته این مسئله دشوارتر از آن است که به نظر می‌رسد. فصل دوم کاملا اکشن، خنده‌دار است و بازگشت شخصیت‌های محبوب جنگ ستارگان مانند Ahsoka Tano و Boba Fet را به همراه دارد.

فیلم شادترین فصل HULU) HAPPIEST SEASON)

Happiest Season کلیشه‌های فیلم‌های کمدی-رمانتیک را دارد، اما این یکی از بهترین فیلم‌های موجود در Hulu است. Happiest Season در مورد ابی (کریستن استوارت) است که با دوستش هارپر (مکنزی دیویس) برای دیدار با خانواده‌اش به خانه می‌رود، اما خانواده‌اش در جریان دوستی این دو نیستند. در حالی که فیلم کاملا قابل پیش بینی است، اما به نظر من فیلم کاملا خنده دار است.

بازیگران این فیلم فوق العاده هستند. (بدون گفتن هیچ گونه اسپویلی، دانیل لوی‌بهترین قسمت این فیلم است، و هر در هر صحنه‌ی سرقت در آن حضور دارد.) دیدن فیلمی با بازی لوی و مری هالند، قطعا ارزش وقت و هزینه را دارد.

انیمیشن خانواده پراد DISNEY PLUS) THE PROUD FAMILY)

2 معرفی بهترین فیلم و سریال 2020 در سرویس های استریم

قرار دادن یک مجموعه تلویزیونی انیمیشن قدیمی در این لیست شاید عجیب به نظر برسد، اما خانواده پراد که از سال ۲۰۰۱ تا ۲۰۰۶ پخش می‌شد، واقعاً انیمیشن خوبی است. (اگر قبلاً آن را تماشا نکرده‌اید، لطفاً آن را تماشا کنید.) من اخیراً دوباره آن را تماشا کرده‌ام، زیرا این مجموعه نسبت به موضوعاتی که به آن پرداخته است برای سنین بالا نیز مناسب است. این مجموعه با اعلام تمدید دوباره و به طور انحصاری در سال ۲۰۲۱ به دیزنی پلاس ارائه می‌شود. اکنون زمان بسیار خوبی برای لذت بردن از این مجموعه با کیفیت بالا است.

لگو جنگ ستارگان (دیزنی پلاس) The Lego Star Wars Holiday Special

اگر امسال به دنبال فیلم‌های جدید جدید جنگ ستارگان هستید، دیزنی Lego Star Wars Holiday Special را منتشر کرده است. پس از The Rise of Skywalker، این انیمیشن ویژه تعطیلات در مورد ری (Rey) و دوستانش است که برای جشن “روز زندگی” آماده می‌شوند. ری به یک معبد مرموز برمی‌خورد که او را به یک ماجراجویی سفر در زمان پرتاب می‌کند. او سعی دارد تعادل زمانی را دوباره برقرار کند و دانش عمیق‌تری از نیرو پیدا کند.

11.22.63 (HULU)

3 معرفی بهترین فیلم و سریال 2020 در سرویس های استریم

11.22.63 یک مینی سریال هیجان انگیز علمی تخیلی است که براساس رمان 22/11/22 استیون کینگ ساخته شده است و در Hulu پخش می‌شود. تریلر این مجموعه در سال ۲۰۱۶ منتشر شد.

در این سریال جیمز فرانکو در نقش جیک اپینگ، یک معلم انگلیسی اهل ماین است که توسط دوست قدیمی‌اش متقاعد می‌شود به گذشته برگردد و از ترور رئیس جمهور جان اف کندی جلوگیری کند. این سریال دارای موضوعات فراطبیعی است، گرچه به نظر من قوانین آن برای سفر در زمان بسیار عجیب و غریب و پیچیده است، اما ارزش تماشای آن را دارد. همچنین صحنه‌های بسیار احساسی در این سریال وجود دارد که ممکن است شما را به گریه بندازد.

(STAR WARS: THE CLONE WARS (DISNEY PLUS

سرانجام فصل آخر Dave Filoni’s Star Wars: The Clone Wars امسال در دیزنی پلاس منتشر شد. این سریال در مورد جنگ بین کهکشانی میان جمهوری کهکشانی و کنفدراسیون منظومه‌های مستقل است و آنچه در طول این جنگ سه ساله رخ داده است را نشان می‌دهد. در این سریال چند شخصیت اصلی جنگ ستارگان از جمله دارت ماول، آناکین اسکای واکر و یودا حضور دارند. با وجود تعداد زیادی انیمیشن و فیلم و سریال جنگ ستارگان در سرویس دیزنی، زمان خوبی برای خرید اشتراک آن و لذت بردن از این تجربه است.

انیمیشن سریالی HULU) ANIMANIACS)

4 معرفی بهترین فیلم و سریال 2020 در سرویس های استریم

من به عنوان یک دختر کوچک، تمام وقت Animaniacs را تماشا می‌کردم. این انیمیشن دارای موسیقی‌های جذاب مانند آهنگ رییس جمهورهای آمریکا و ماجراهای خنده دار خواهر و برادران وارنر است. این برنامه‌ی بچه‌ها یکی از خاطرات خوب کودکانه من است. تمدید ساخت این انیمیشن برای من بسیار هیجان انگیز است. من همیشه در سریال اصلی از طنز و طعنه ها لذت می‌بردم و با پخش ادامه‌ی این سریال در یک فضای سیاسی و اجتماعی کاملاً متفاوت، فقط منتظر دیدن شوخی‌های نویسندگان درباره موضوعات این فضای جدید هستم.

DISNEY PLUS) HAMILTON)

اکثر مردم وقتی هنگام دیدن همیلتون در دیزنی پلاس احتمالا این هیاهو را به یاد می‌آورند که چگونه دیزنی دو بمب f را از صحنه موسیقی به زمین انداخت. اما شوخی‌ها کنار بگذارید، همیلتون یک نمایش موزیکال عالی است و با توجه به اینکه سال ۲۰۲۰ بسیاری از ما را در داخل خانه‌ها نگه داشته و قادر به دیدن تئاتر زنده نیستیم، دیزنی پلاس این خلا را پر می‌کند. باید دید.

او جی. ساخت آمریکا ESPN PLUS) O.J.: MADE IN AMERICA)

5 معرفی بهترین فیلم و سریال 2020 در سرویس های استریم

به عنوان یک طرفدار تیم واشنگتن کپیتالز، بخشی از من واقعاً می‌خواستم مسابقات جام استنلی را در این مکان برگزار شود، اما من می‌توانم به این واقعیت احترام بگذارم که همه هاکی را دوست ندارند، چه رسد به ورزش (واشنگتن کپیتالز).

با این وجود، او جی. ساخت آمریکا به نظر من یکی از بهترین مینی سریال مستند است که می‌توانید در صورت داشتن ESPN Plus دنبال کنید. این مجموعه مستند روی شخصی به نام O.J تمرکز دارد. این مجموعه زندگی سیمپسون، از زمانی که او یک ستاره فوتبال نوظهور بود و هنگامی که مشهور شد، تا سقوط از معروفیت به اتهام قتل همسرش و شخصی دیگر و سرانجام تا بازداشت و محکومیت و ارتکاب یک سرقت در سال ۲۰۰۷ را نشان می‌دهد.

شورشیان جنگ ستارگان (STAR WARS REBELS (DISNEY PLUS

این مجموعه‌ای انیمیشنی پنج سال پیش از جنگ ستارگان قسمت چهارم: امیدی تازه است. تلاش برای مبارزه با امپراتوری کهکشان بر روی یک خدمه کشتی فضایی را نشان می‌دهد. اگر از فیلم‌های جنگ ستارگان لذت می‌برید و به دنبال ادامه اتفاق های کهکشانی داستانی بیش‌تر هستید، این انیمیشن را از دست ندهید.

حال که با بهترین فیلم و سریال 2020 در سرویس های استریم آشنا شدید می‌توانید از دیگر مقالات سایت اول نیوز دیدن کنید.

امتیاز این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس